-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
товар за ДК 021:2015: 34140000-0 «Великовантажні мототранспортні засоби» Автогідропідіймач (за номенклатурною позицією ДК 021:2015: 34142100-5 «Вантажні автомобілі з підіймальними платформами»)
Категорія Замовника: встановлена п. 3 частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови) якою ( якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова
Завершена
4 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 000.00 UAH
Номер:
bdc50ec562de4da9910f9a24730fefa1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-01-13-000062
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.01.2021 00:00
Період моніторингу:
13.01.2021 18:12 - 04.02.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.01.2021 № 9
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.01.2021 № 9
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
60 UA-2020-08-31-004531-b 31.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Спец-Ком-Сервіс», ТОВ «УКР ТРАК», відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, поданих учасником у тендерній пропозиції, вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 лютого 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, поданих учасником у тендерній пропозиції, вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи замовника від 31.08.2020 № 228/2020, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ ТІТАЛ» (далі – ТОВ «КОМПАНІЯ ТІТАЛ»), товариства з обмеженою відповідальністю «Спец-Ком-Сервіс» (далі – ТОВ «Спец-Ком-Сервіс»), товариства з обмеженою відповідальністю «УКР ТРАК» (далі – ТОВ «УКР ТРАК»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 16.10.2020 15:16 та до 16.10.2020 до 15:20, протоколи від 19.10.2020
№ 388/2020, від 27.10.2020 № 418/2020 та від 09.11.2020 № 486/2020 щодо прийняття рішення уповноваженою особою, відповідального за організацію та проведення процедур закупівель товарів, робіт та послуг замовника, повідомлення про намір укласти договір від 09.11.2020, договір про закупівлю товарів від 24.11.2020 № 3414-2-2020, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 25.11.2020, звіт про виконання договору про закупівлю від 14.01.2021, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 21.01.2021.
Період усунення порушень:
04.02.2021 18:34 - 10.02.2021 00:00
Дата публікації висновку:
04.02.2021 18:34
Запити/Пояснення
Номер:
a1c1b2a4f5fd48d8992c1f7775fb3491
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
19.01.2021 17:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.01.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі автогідропідіймача (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-31-004531-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
6805783141f44765955edba75f1cb56a
Назва:
ПОЯСНЕННЯ
Дата опублікування:
21.01.2021 15:27
Опис:
Головному державному аудитору
відділу перевірок закупівель у господарській сфері
Управління перевірок закупівель
Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель
Державної аудиторської служби України
Світлані ХОЦІНСЬКІЙ
Шановна Світлана Валентинівна!
Уповноваженою особою відповідальною за організацію та проведення процедур закупівель товарів, робіт та послуг Комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва» (надалі- уповноважена особа) уважно розглянуто Ваш запит отриманий через електронну систему закупівель 19-01-2021, 17:57:03 у межах проведення моніторингу закупівлі товару за ДК 021:2015: 34140000-0 «Великовантажні мототранспортні засоби» Автогідропідіймач (за номенклатурною позицією ДК 021:2015: 34142100-5 «Вантажні автомобілі з підіймальними платформами») (оголошення за номером ID: UA-2020-08-31-004531-b), стосовно надання пояснень, щодо того, яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Повідомляємо наступне.
Процедура відкритих торгів з публікацією англійською мовою закупівлі) по закупівлі товару за ДК 021:2015: 34140000-0 «Великовантажні мототранспортні засоби» Автогідропідіймач (за номенклатурною позицією ДК 021:2015: 34142100-5 «Вантажні автомобілі з підіймальними платформами») (оголошення за номером ID: UA-2020-08-31-004531-b) була оголошена Комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва» на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019, ВВР, 2019.
Процедура відкритих торгів здійснена Замовником відповідно до річного плану та на підставі тендерної документації (ст. 22 Закону).
Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону, а саме Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Тому в Додатку №5 Тендерної документації, в технічному завданні вказано чіткі параметри товару закупівлі з урахуванням вимог замовника та з дотриманням принципів здійснення закупівель, а саме добросовісної конкуренції учасників, недискримінація учасників та максимальна економія та ефективність (ст. 5 Закону).
Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва» при складанні тендерної документації діяло виключно в рамках діючого тендерного законодавства.
Щодо визначення очікуваної вартості предмету закупівлі.
Очікувана вартість предмету закупівлі в комунальному підприємстві «Керуюча компанія з обслуговування фонду Деснянського району м. Києва» (далі – КП «Керуюча компанія») обраховується на підставі Положення «Про проведення попереднього задокументованого моніторингу визначення очікуваної вартості предмета закупівлі у процесі закупівель Комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва» (далі- Положення) затвердженого Наказом №81 від 24.04.2020 року.
Відповідно до Положення, моніторинг вартості предмета закупівлі здійснюється Ініціатором закупівлі, яким є службова, посадова особа підприємства (керівники відділів, або уповноважені ним особи, провідні спеціалісти, які керують певними ділянками робіт (послуг) КП «Керуюча компанія), що зацікавлена у закупівлі товарів, робіт та послуг та здійснює переддоговірну роботу та заходи по збору документальної інформації з метою укладання договору.
Так, згідно п. 2.1. Положення Ініціатор закупівлі товарів, робіт або послуг у процесі здійснення заходів для укладання договору зобов'язаний здійснити моніторинг вартості закупівлі для визначення очікуваної вартості закупівлі.
Пунктами 2.1.1, 2.12., 2.1.3, 2.1.4. Положення встановлено етапи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що складаються з таких етапів:
-визначення потреби в товарах, роботах, послугах;
-визначення потреби в товарах, роботах, послугах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснюється на підставі аналізу фактичного використання товарів, робіт та послуг для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника;
-формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик;
- аналіз ринку, при цьому використовується як загальнодоступна інформація щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель “Ргоzогго“ та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, в тому числі іноземних, тощо).
Пунктом 2.1.7.Положення встановлено, що Ініціатор закупівлі здійснює моніторинг та визначає очікувану вартість предмета закупівлі одним або декількома ( на розсуд ініціатора) способами наведеними у п 3.2.1.-3.2.8 Положення.
Пунктом 3.2.2. Положення надано право Ініціатору закупівлі отримати інформацію про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель “Ргоzогго” та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках.
Пунктом 4.1. Положення визначено порядок передачі ініціатором задокументованого моніторингу очікуваної вартості предмету закупівлі уповноваженій особі відповідальній за організацію та проведення процедур закупівель товарів, робіт та послуг Комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва».
Ураховуючи вищезазначене, зазначаємо, що з метою організації закупівлі товару за ДК 021:2015: 34140000-0 «Великовантажні мототранспортні засоби» Автогідропідіймач (за номенклатурною позицією ДК 021:2015: 34142100-5 «Вантажні автомобілі з підіймальними платформами») (оголошення за номером ID: UA-2020-08-31-004531-b), 31.08.2020 до уповноваженої особи, за погодженням Першого заступника директора КП «Керуюча компанія», надійшла службова записка від ініціатора закупівлі – провідного інженера КП «Керуюча компанія» Халіляєва Руслана Мамутовича, щодо здійснення заходів по організації закупівлі товару Автогідропідіймачу (копія службової записки з додатками надається у якості додатка до даної відповіді).
У якості Додатку до вказаної службової записки уповноваженій особі надано моніторинг очікуваної вартості, у вигляді документального аналізу інформації про ціни автогідропідіймачів в з мережі Інтернет у відкритому доступі, а також надано технічну специфікацію, в якій зазначено технічні характеристики предмету закупівлі.
Так, згідно інформації про ціни автогідропідіймачів на шасі з мережі Інтернет було наведено 3 (три) пропозиції автогідропідіймачів за цінами :
-3 800 480 гривень 00 коп.;
-4 000 000 гривень 00 коп.;
-3 950 000 гривень 00 коп.;
Ураховуючи вищенаведені дані моніторингу вартості автогідропідіймачів на шасі, а також, інформації отриманої від планово-економічного відділу підприємства, щодо того, що на придбання спецтехніки (автогідропідіймача) в 2020 році виділено кошти місцевого бюджету в сумі 4 000 000 грн. з ПДВ в рамках коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій, згідно Розпорядження Кабінету Міністрів України від 08 липня 2020р. № 891-р (4217363 Виконання інвестиційних проектів в рамках здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій) КЕКВ 3210 «КАПІТАЛЬНІ ТРАНСФЕРИ ПІДПРИЄМСТВАМ (УСТАНОВАМ, ОРГАНІЗАЦІЯМ)КЕКВ 3210 «КАПІТАЛЬНІ ТРАНСФЕРИ ПІДПРИЄМСТВАМ( УСТАНОВАМ, ОРГАНІЗАЦІЯМ), тому було вирішено встановити очікувану вартість закупівлі автогідропідіймача в сумі 4 000 000 грн. з ПДВ.
До того ж, Рішенням Антимонопольного Комітету України № 728-р від 24.11.2020 «Про визнання підтримки суб'єктів господарювання, такою, що є недержавною допомогою відповідно до Закону» підтверджено надання державної підтримки, з метою проведення заходів, що впливають на поліпшення умов проживання населення, (для усунення аварійних ситуацій в канальній системі мереж тепло та водопостачання) та затверджено фінансування з міського бюджету для придбання Автогідропідіймача ( 1 од.) в сумі 4 000 000 грн. (рішення Антимонопольного Комітету України додається до даної відповіді).
Таким чином, з урахуванням здійсненого аналізу необхідних вимог до транспорту, Замовником встановлено очікувану вартість закупівлі автогідропідіймача в сумі 4 000 0000 грн. з ПДВ.
Слід зазначити, що в процесі проведення процедури закупівлі Замовником дотримано принципів викладених в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Статтею 29. Закону встановлено, розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону та визначення найбільш економічно-вигідної пропозиції.
Частиною 15 статті 29 Закону передбачено, що замовник визначає переможця процедури закупівлі за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом.
Отже, всі учасники, які бажали взяти участь у закупівлі та запропонувати свій товар за ціною, яку вважали за можливе запропонувати, не були обмежені у своєму праві, а Замовник в свою чергу, за результатами електронного аукціону та оцінки пропозицій, проведеного електронною системою закупівель, обрав переможця з найбільш економічно-вигідною пропозицією.
Обгрунтування технічних вимог:
Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва» займається утриманням території та житлового фонду Деснянського району м. Києва.
З метою здійснення аналітичного дослідження технічних характеристик Автогідропідіймача, необхідних для забезпечення виконання функцій підприємства було залучено начальника транспортного відділу підприємства, за результатами проведеного аналізу надав інформацію від 31.08.2021 року, щодо технічних характеристик запланованого предмету закупівлі (інформація про аналітичне дослідження від 31.08.2020 додається у якості додатка до даної відповіді).
У процесі підготовки технічного завдання та технічних вимог до товару підприємство виходило з міркувань ціни та якості товару, проаналізувавши технічні характеристики декількох найменувань автогідропідіймачів на базових шасі, через мережу Інтернет було обрано товар, що відповідає потребі для виконуваних функцій підприємства, з урахуванням якісних та технічних показників, які зумовлюють помірні експлуатаційні витрати в процесі їх використання, витривалість механізму, придатність до ремонту з власного досвіду, а також надійність, технологічність, високий рівень безпеки, що досить доцільно для економічного використання коштів
Так наприклад, при меншому об‘ємі двигуна при максимальній потужності під час постійного його використання прискорюється зношення деталей двигуна в результаті чого підвищується ймовірність виходу з ладу транспортного засобу в цілому.
Менший двигун – менший моторесурс. Більша кількість секцій стріли дозволяє її ефективне використання в умовах прибудинкових територій з обмеженим простором, та не має впливу на жорсткість конструкції.
Тому, зменшення важливих технічних параметрів автогідропідіймача призводитиме до його швидкого зношення та ремонту, що є економічно невигідно та неефективно.
Отже, було прийнято рішення придбати техніку автогідропідіймач на базі МАЗ 4371 (або еквівалент)з наступними характеристиками:
Найменування параметру Значення параметра
Базове шасі МАЗ 4371 або еквівалент
Колісна формула 4х2
Кабіна безкапотна
Гальмівна система Барабанного типу з АБС
Потужність двигуна, не менше, к/с 170
Робочий об’єм двигуна, не менше, см. куб. 3700
Кількість ступенів коробки передач, не менше 6
Повна маса автомобіля, не менше, кг 10100
Підйомне обладнання ВИПО 28-01 або еквівалент
Максимальна вантажопідйомність люльки, не менше, кг 300
Тип стріли Коробчатий
Кількість секцій стріли, не менше, шт 5
Площа люльки, не менше, м2 1,0 ± 0,1
Максимальна кількість людей в люльці, не більше, чоловік 2
Максимально допустиме ручне зусилля (створюване двома людьми), Н 400
Робоча висота підйому, не менше, м 28
Виліт стріли, не менше, м 16
Максимальна швидкість люльки, не більше, м/с 0,5
Максимальна транспортна швидкість пересування, не більше, км / год 70
Опорний контур, не менше, мм 5280х5400
Максимальна реакція опори на лапи, не більше, Н 70000
Коефіцієнт статичної стійкості, не менше 1,34
Кут повороту стріли, не менше: 360 °
Спосіб управління Електрогідравлічний
Тиск в гідросистемі, МПа:
номінальний
максимальний 16
21
Спосіб токопідводу до підйомника Від електрообладнання базового шасі
Габаритні розміри в транспортному стані, не більше мм, д/ш/в 9000/2500/3700
Кількість Один
Слід зазначити, що за результатами проведеної процедури закупівлі, було укладено договір з переможцем закупівлі ТОВ «УКР ТРАК» на суму 3 995 520,00 UAH, з ПДВ, на підставі якого на умовах договору у встановлені строки поставлено товар АВТОГІДРОПІДІЙМАЧ, який наразі перебуває на автобазі замовника за адресою : м. Київ. вул. Електротехнічна,11 та використовується з метою належного надання послуг з утримання будинків та прибудинкових територій Деснянського району м. Києва.
Додатки :
1. Положення «Про проведення попереднього задокументованого моніторингу визначення очікуваної вартості предмета закупівлі у процесі закупівель Комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва» (далі- Положення) затвердженого Наказом №81 від 24.04.2020 року.
2. Службова записка про організацію закупівлі з моніторингом очікуваної вартості та технічними характеристиками.
3. Рішення Антимонопольного Комітету України № 728-р від 24.11.2020 «Про визнання підтримки суб'єктів господарювання, такою, що є недержавною допомогою відповідно до Закону».
4. Інформація про аналітичне дослідження від 31.08.2020 начальника транспортного відділу.
Уповноважена особа
відповідальна за організацію та
проведення процедур закупівель
товарів, робіт та послуг Дмитро Аміров