• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

45310000-3 - Електромонтажні роботи (Реконструкція мереж вуличного освітлення в с. Кінські Роздори Пологівського району Запорізької області в межах КТП 65-440 по вул. Стадіонна, вул. Горького)

Завершена

190 828.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 954.14 UAH
Номер: 713258c5989c4ed6a2d9ae2de6b29c81
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-10-16-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.10.2020 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 16.10.2020 11:27 - 06.11.2020 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 16.10.2020 № 213 Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2020-08-28-006056-b, ДК 021:2015:45310000-3 - Електромонтажні роботи (Реконструкція мереж вуличного освітлення в с. Кінські Роздори Пологівського району Запорізької області в межах КТП 65-440 по вул. Стадіонна, вул. Горького), яка проводиться Воскресенською сільською рада Пологівського району Запорізької області. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 66) 284-90-20, pavlik_sn@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - ТД), затверджену рішенням тендерного комітету Воскресенської сільської ради Пологівського району Запорізької області (далі – Замовник) від 07 вересня 2020 року; тендерну пропозицію переможця торгів, повідомлення про намір укласти договір; договір укладений за результатами процедури закупівлі. Моніторингом встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель 08 жовтня 2020 року оприлюднений договір укладений за результатами проведеної процедури закупівлі від 08.10.2020 №02/10/20 (далі - Договір). Відповідно до пункту 15.1 Договору, невід’ємними частинами цього договору є Додаток 1 – договірна ціна, Додаток 2 – локальні кошториси, проте вказані Додатки до договору Замовником в електронній системі закупівлі оприлюднені не були, чим порушено порядок оприлюднення інформації про закупівлю передбачений пунктом 10 частини першої статті 10 Закону, де вказано, що Замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Період усунення порушень: 19.10.2020 16:30 - 02.11.2020 23:00
Дата публікації висновку: 19.10.2020 16:30

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На вимогу УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ щодо усунення недоліків, тендерним комітетом було дозагружені додатки до договору №2/10/20 (Договірна ціна і зведений кошторис)
Дата публікації звіту: 26.10.2020 09:33