-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт (утеплення та заміна покрівлі) Городоцької центральної бібліотеки по вул. Грушевського,51 в м.Городок, Хмельницької області (Корегування) (код ДК 021-2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено умовами документації. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та не підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено умовами документації. Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції. Сума забезпечення: 15 000 (п’ятнадцять тисяч гривень) гривень. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія. Умови надання забезпечення - відповідно до вимог тендерної документації.
Завершена
3 778 993.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 894.97 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 894.97 UAH
Номер:
2330f58e24dd42ac81797b36ba6e82b2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-11-27-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.11.2020 00:00
Період моніторингу:
30.11.2020 10:25 - 22.12.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.11.2020 № 70
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 27.11.2020 № 70
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2 UA-2020-08-28-002048-a 28.08.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Швець І.Ю.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошені про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема, щодо недопущення таких порушень в подальшому.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 грудня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повнота відображення інформації в оголошені про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Відділ культури, національностей, релігій та туризму Городоцької міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 28.08.2020 року №45, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію приватного підприємства ГОРОДОКУНІБУД (далі – ПП «ГОРОДОКУНІБУД»), протоколи про прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції від 16.09.2020 № 50, від 22.09.2020 № 52, протокольне рішення про обрання переможця від 23.09.2020 № 53, повідомлення про намір укласти договір від 23.09.2020, договір про закупівлю робіт від 08.10.2020 № 245 (далі – Договір), додаткова угода до Договору від 04.11.2020 № 1, повідомлення про внесення змін до договору від 04.11.2020, додаткова угода до Договору від 16.11.2020 № 2, повідомлення про внесення змін до договору від 16.11.2020.
За результатами моніторингу встановлено, що замовником у пункті 2 «Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено вимогу про внесення учасником торгів забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії в розмірі 15000 гривень.
Однак на порушення пункту 9 частини другої статті 21 Закону Замовник в оголошені про проведення відкритих торгів не зазначив розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
10.12.2020 16:53 - 25.12.2020 00:00
Дата публікації висновку:
10.12.2020 16:53
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання пункту 3 Констатуючої частини Висновку Уповноважена особа Відділу культури, національностей, релігій та туризму Городоцької міської ради зобов’язується здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема, шляхом недопущення таких порушень в подальшому.
Дата публікації звіту:
16.12.2020 14:39