-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
КОД ДК 021:2015 - 39162100-6 «Навчальне обладнання» (Навчальне обладнання для кабінетів математики)
Завершена
11 663 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 58 317.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 58 317.50 UAH
Номер:
3fcae2c643734ea1b03a0608f3ecb6b5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-12-17-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.12.2020 00:00
Період моніторингу:
17.12.2020 16:20 - 14.01.2021 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
17.12.2020 № 366
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 17.12.2020 № 366
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-08-28-005716-b 28.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 грудня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту освіти і науки Кіровоградської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 10.11.2020 зі змінами, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНСОФ» (далі – ТОВ «ЕНСОФ»), товариства з обмеженою відповідальністю «БМС ТЕХНО» (далі – ТОВ «БМС ТЕХНО»), протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, договір від 21.12.2020 № 157, додаткова угода від 21.12.2020 № 1, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, надані через електронну систему закупівель 29.12.2020, рішення колегії АМКУ від 13.10.2020 № 19215-р/пк-пз, рішення колегії АМКУ від 26.11.2020 № 21956-р/пк-пз.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
30.12.2020 17:59 - 06.01.2021 00:00
Дата публікації висновку:
30.12.2020 17:59
Запити/Пояснення
Номер:
44bd1379561949fea85ac50f02fb94e7
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
23.12.2020 17:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.12.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі навчального обладнання для кабінетів математики (ДК 021:2015: 39162100-6-Навчальне обладнання), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-28-005716-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
dedb39b188d24576ab8bcaa029af8124
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
29.12.2020 18:52
Опис:
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 23 грудня 2020 року, отриманий у межах проведення моніторингу процедури закупівлі навчального обладнання для кабінетів математики (ДК 021:2015: 39162100-6-Навчальне обладнання), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-28-005716-b) повідомляємо наступне:
Згідно першого пункту розпорядження Кабінету Міністрів України від 12 лютого 2020 р. № 110-р «Деякі питання фінансування у 2020 році оснащення закладів загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, що забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти» (далі - Розпорядження № 110-р), установлено наступне:
«Залишки коштів за освітньою субвенцією, передбаченою додатком 2 до розпорядження Кабінету Міністрів України від 27 листопада 2019 р. № 1109 “Про перерозподіл деяких видатків державного бюджету, передбачених Міністерству освіти і науки на 2019 рік” на оснащення закладів загальної середньої освіти обладнанням для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, зберігаються на рахунках відповідних місцевих бюджетів і використовуються у 2020 році з урахуванням цільового призначення субвенції та на оснащення закладів професійної (професійно-технічної) освіти, що забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти, обладнанням для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій;
використання зазначених бюджетних коштів здійснюється за погодженням з Міністерством освіти і науки;
особливості використання залишків коштів за освітньою субвенцією на оснащення закладів загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, що забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти, обладнанням для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, порядок та умови погодження Міністерством освіти і науки пропозицій обласних, Київської міської держадміністрацій щодо використання зазначених бюджетних коштів затверджуються Міністерством освіти і науки за погодженням з Міністерством фінансів;»
Пунктом 3 Розпорядження № 110-р 3. установлено Міністерству освіти і науки в місячний строк затвердити типовий перелік засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій.
На виконання Розпорядження № 110-р, Міністерство освіти і науки видало Наказ від 29.04.2020 № 574 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій» (далі - Типовий перелік), який було зареєстровано в Міністерстві юстиції України 07 травня 2020 р. за № 410/34693.
Відповідно до пункту 1 затвердженого Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, цей Типовий перелік визначає вимоги до засобів навчання та обладнання, якими можуть бути обладнані навчальні кабінети біології, географії, математики, фізики, хімії і STEM-лабораторії державних і комунальних закладів загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, що забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти, (далі - навчальні кабінети і STEM-лабораторії), з урахуванням вимог новітніх освітніх технологій і методів навчання. Також, даним Наказом внесено зміни до Наказом Міністерства освіти і науки України № 1440 від 02.11.2017 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 15 січня 2018 р. за № 55/31507, яким визначаються вимоги до комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти.
Департаментом освіти і науки Кіровоградської обласної державної адміністрації був проведений аналіз середньоринкових цін та аналогічних закупівель. На підставі чого було проведено розрахунок очікуваної вартості поточної Закупівлі і визначено технічні та якісні показники предмету Закупівлі. Зазначені показники, а також пропонований розподіл бюджетних коштів було подано на погодження до Міністерства освіти і науки України 03.07.2020 року листом № 01-3/2729/0.5., у вигляді пропозиції щодо використання коштів освітньої субвенції на оснащення закладів загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти (подано у Додатку №1). Пропозиція була погоджена Міністерством освіти і науки України наказом № 975 від 28.07.2020 року (копія Наказу подана у Додатку №2), про що Департамент освіти і науки Кіровоградської обласної державної адміністрації було повідомлено листом № 1-11/5157 від 03.08.2020 року (подано в Додатку №3).
Відповідно до отриманого погодження, 28.08.2020 року Департаментом освіти і науки Кіровоградської обласної державної адміністрації згідно плану було розпочату процедуру закупівлі, шляхом проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою (ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-28-005716-b).
Зауважимо, що відповідно до скарг потенційних учасників Закупівлі, розглянутих Постійно діючою адміністративною колегією при Антимонопольному комітеті України (далі – Колегія), на виконання рішень Колегії від 13.10.2020 року та 26.11.2020 року, в тендерну документацію було внесено зміни, які у повній мірі задовольнили вимоги скаржників та відповідають рішенням Колегії, про що свідчить відсутність подальших скарг з боку учасників закупівлі, та зауважень з боку Колегії. При цьому, тендерна документація (з урахуванням внесених змін), відповідає вимогам частини четвертої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», положенням статей 22 та 23 Закону України «Про публічні закупівлі», а також вимогам щодо предмету Закупівлі, встановлених Наказом Міністерства освіти і науки України № 574 від 29.04.2020 року (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 07 травня 2020 р. за № 410/34693), та Наказом Міністерства освіти і науки України № 1440 від 02.11.2017 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 15 січня 2018 р. за № 55/31507, зі змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства освіти і науки № 752 від 30.05.2019 та
№ 574 від 29.04.2020).
Голова тендерного комітету Ірина СОКОЛОВСЬКА