-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі з утепленням Комунальна установа Сумський спеціальний реабілітаційний навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І ступеня – дошкільний навчальний заклад № 34» Сумської міської ради, за адресою м. Суми, вул. Раскової, 130 (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Код ДК 021:2015 – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Тендерні пропозиції подаються українською мовою. Закупівля створена з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Торги не відбулися
2 383 667.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 918.34 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 918.34 UAH
Номер:
f425e86eb1dd4046937bdf8604a8332b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-09-29-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.09.2020 00:00
Період моніторингу:
29.09.2020 13:24 - 22.10.2020 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.09.2020 № 36
Суми
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 29.09.2020 №36
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2020-08-28-003384-b 28.08.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень щодо тендерної документації, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, виконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 жовтня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень щодо тендерної документації, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, виконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Комунальної установи Сумський спеціальний реабілітаційний навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І ступеня – дошкільний навчальний заклад №34» Сумської міської ради, тендерну документацію зі змінами від 11.09.2020, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Будсервіс», товариства з обмеженою відповідальністю «Смартрем», товариства з обмеженою відповідальністю «Будоптторг», приватної фірми «Тімвел», рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері закупівель (далі – колегія АМКУ) від 16.10.2020 № 19428-р/пк-пз, протоколи засідань тендерного комітету Замовника від 23.09.2020 №№ 5к, 6к, від 25.09.2020 №№ 7к, 8к, від 26.10.2020 № 8к.
Моніторинг закупівлі щодо тих обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу процедури закупівлі порушень не встановлено.
Ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких під час моніторингу спрацював автоматичний індикатор ризику (RISK-2-13_1) не підтверджено.
Період усунення порушень:
29.10.2020 11:20 - 04.11.2020 00:00
Дата публікації висновку:
29.10.2020 11:20
Запити/Пояснення
Номер:
2d8627a7fee84534a9bf73ff80413afe
Назва:
Про зупинення рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:
07.10.2020 15:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.10.2020 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.10.2020 № 38
Суми
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на прийняття до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель UA-2020-08-28-003384-b.a1
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу процедури закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-08-28-003384-b (оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу 28 серпня 2020 року), прийняте наказом Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 29.09.2020 № 36 «Про початок моніторингу процедур закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО