• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт Відділення невідкладної (екстреної) медичної допомоги КНП "Стрийська ЦРЛ" по вул. О. Басараб, 15 у м.Стрий Львівської області

Тип замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі. Мова, якою подаються пропозиції - українська.

Завершена

8 955 158.24 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 89 551.58 UAH
Номер: 335ca5b30c314176a4ea75bcc57af49d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-01-21-000063
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.01.2021 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 21.01.2021 16:29 - 12.02.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 21.01.2021 № 5 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 21.01.2021 № 5 Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг відповідно до доручення Державної аудиторської служби України від 20.01.2021 №003100-3100-18/696-2021 «Про надання доручення». № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 13 UA-2020-08-28-002600-b 28.08.2020 КНП Стрийської районної ради «Стрийська центральна районна лікарня» (код за ЄДРПОУ 13802089) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 66) 288-26-99, yukov0912@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пунктів 11, 17, 19 частини другої статті 22 Закону та наказу Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 “Про затвердження Переліку формальних помилок”. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ ЕКОНОМБУД-ЛВ встановлено порушення вимоги абзаців другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення додатків до договору про закупівлю встановлено порушення вимоги пункту десятого частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором від 16.11.2020 №325 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 лютого 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета процедури закупівлі, відображення процедури закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо процедури закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КНП Стрийської районної ради "Стрийська центральна районна лікарня" (далі Замовник) ID:UA-P-2020-08-28-002977-с на 2020 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника, реєстр пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ ЕКОНОМБУД-ЛВ, протокол вибору переможців торгів оприлюднений 05.11.2020, повідомлення про намір укласти договір з ТОВ ЕКОНОМБУД-ЛВ оприлюднене 05.11.2020, договір від 16.11.2020 №325, додаткову угоду від 31.12.2020 №1, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України (далі колегія АМКУ) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 30.10.2020 №20246-р/пк-пз., пояснення Замовника, отримане через електронний кабінет Східного офісу Держаудитслужбу в електронній системі закупівель 11.02.2021. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. Моніторингом установлено, що тендерна документація Замовника складена з порушенням вимог Закону, а саме: - не містить інформацію про електронну адресу однієї або кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками (пункт 17 частини другої статті 22 Закону); - опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій не відповідає переліку формальних помилок затверджених наказом Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 “Про затвердження Переліку формальних помилок” (пункт 19 частини 2 статті 22 Закону); - у пункті 2 Додатку 1 «Форма «Тендерна пропозиція» до тендерної документації Замовник вимагає від учасників погодження дотримання умов їх пропозиції протягом 90 днів з дня розкриття пропозицій, що суперечить вимогам підпункту 4.1. частини четвертої розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (пункт 11 частини другої статті 22 Закону); - визначено критерії та методику оцінки тендерної пропозиції відповідно до частини першою статті 28 Закону. При цьому стаття 28 Закону визначає порядок розкриття тендерних пропозицій, розгляд тендерних пропозицій здійснюється відповідно до статті 29 Закону. Для підтвердження інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника, правилам визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та іншим вимогам до предмета закупівлі передбаченими додатком №5 Технічні вимоги (Технічна специфікація), а саме: договірну ціну, локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу), відомість ресурсів, підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва» (підпункт 6.1. пункт 6 Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ). Моніторингом установлено, що, у пункті 25 Локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-4 (електропостачання, електроосвітлення), шифр норми СП2-371 учасник зазначив світильники в кількості 3 (три) штуки, при цьому відповідно до пункту 24 (М8-593-203М) монтажу ламп розжарювання у підвісних стелях підлягає 30 (тридцять) одиниць світильників. Отже, локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-4 (електропостачання, електроосвітлення) у цій частині не відповідає Технічними вимогами (Технічна специфікація) Додатку №5 тендерної документації, та суперечить підпункту 6.1. пункту 6 Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам визначених Замовником у тендерній документації, передбачено надання учасником у складі тендерної пропозиції наступної інформації та документів, а саме: - для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідно надати інформацію про риштування, які будуть застосовуватись на об’єкті повинні бути включені до довідки про наявність матеріально-технічної бази та підтверджуватись копією сертифікату відповідності на це риштування, а у разі якщо риштування знаходиться в користуванні, Учасник надає договір оренди та сертифікат відповідності на риштування (пункт 1.5 Додатку №1 до тендерної документації); Проте, за результатом моніторингу встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ ЕКОНОМБУД-ЛВ не відповідає кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам визначених Замовником у тендерній документації, а саме: - надана копія сертифікату відповідності виробнику ТОВ «С.С.Скафолдінг» на продукцію риштовання будівельні: рамні, хрестовинні, штирьові, модульні, вільностоячі, клино-хомутові не відповідає переліку будівельного обладнання відповідно до додатку №1 до Договору суборенди від 02.01.2021 №02/01-01 (стійка 1,1х0,7 П-подіб.Полегшена, стійка 2,1х0,7 полегшена, домкрат Ц БСЛ, поперечна 0,7 полегшена, рама 3х0,7, стяжка перило (горизонтальна) 3,0, стяжка-діагональ 3,7 полегшена, драбина, щит настилу), що не відповідає вимогам пункту 1.5 Додатку №1 до тендерної документації; Отже, з огляду на зазначене тендерна пропозиція учасника ТОВ ЕКОНОМБУД-ЛВ не відповідає кваліфікаційним критеріям, умовам технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі та підлягала відхиленню. Однак, на порушення вимог абзаців другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив пропозицію учасника ТОВ ЕКОНОМБУД-ЛВ як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам тендерної документації, визнав його переможцем та уклав з ним договір від 16.11.2020 №325. При цьому, відхилення тендерної пропозиції за наявності підстав, визначених статтею 31 Закону, є обов’язком, а не правом замовника. Крім того, моніторингом встановлено, що на порушення вимоги пункту десятого частини першої статті 10 Закону Додаткова угода №1 від 31.12.2020, що є невід’ємною частиною до договору від 16.11.2020 №325 оприлюднена в електронній системі закупівель 30.01.2021, що перевищує термін визначений Законом.
Період усунення порушень: 16.02.2021 12:38 - 03.03.2021 00:00
Дата публікації висновку: 16.02.2021 12:38

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Повідомляємо, що електронна пошта для зв’язку із замовником вказана в оголошенні про проведення процедури закупівлі, а так як тендерна документація є додатком до оголошення про закупівлю, то така інформація є доступна потенційному учаснику закупівлі. Відповідно до вимог частини 2 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація мусить містити перелік формальних помилок. Самим законом не передбачено який саме має бути цей перелік, та в якій формі він має бути поданий. Таким чином, зазначений перелік є вказаний, у тендерній документації, на виконання зазначеної вимоги. Повідомляємо, що відповідно до пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Вимога, щодо дійсності 90 днів з моменту розкриття встановлена на електронну банківську гарантію. Інформуємо, що відповідно до зазначених вами пунктів, іде мова про абсолютно різні позиції, передбачені у технічному завданні Замовника. В першому випадку, вказано інформацію щодо монтажу світильніків (що не є лампами розжарювання) а у другому випадку іде мова саме про монтаж ламп розжарювання (не світильників). Інформуємо, що учасником орендувалось саме риштування, яке було вироблено ТОВ «С.С. Скайфіолдінг», а зазначені вами зауваження стосуються, виключно різниці у тому, яким чином виробник та орендар називають позиції, та з чого саме складається риштування. Складові риштування є ідентичними до тих, що зазначені в сертифікаті та договорі оренди.
Дата публікації звіту: 23.02.2021 22:11

Запити/Пояснення