-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція приймального відділення головного корпусу КНП “Дубенська міська лікарня” Дубенської міської ради за адресою: вул.Львівська, 73, м.Дубно, Рівненська область
мова закупівлі - українська
Завершена
25 952 006.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 129 760.03 UAH
мін. крок: 0.5% або 129 760.03 UAH
Номер:
a0a06c8db39a4be080c05118e6849eb2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-01-21-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.01.2021 00:00
Період моніторингу:
21.01.2021 15:53 - 12.02.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.01.2021 № 18
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 20 січня 2021 року № 003100-18/696-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 21.01.2021 № 18
Витяг переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2020-08-27-008593-c, 27.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; дотримання законодавства під час укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 лютого 2021 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; дотримання законодавства під час укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів; тендерну документацію (зі змінами), затверджену уповноваженою особою від 21.09.2020 № 28-3; звернення за роз’ясненнями та надання роз’яснень щодо тендерної документації відповідно до вимог статті 24 Закону; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції приватного підприємства-фірми «КЛАСІК» та товариства з обмеженою відповідальністю «ВІНАРТ ТРЕЙД»; протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 06.10.2020 № 5-4 та № 13/5; повідомлення про намір укласти договір; договір підряду від 26.10.2020 № 38.
Період усунення порушень:
08.02.2021 16:12 - 12.02.2021 00:00
Дата публікації висновку:
08.02.2021 16:12