• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Будівельні роботи та поточний ремонт

Послуга

Завершена

200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Номер: df297364e2764cb09fe5c3ee7d27b05e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-11-04-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.11.2020 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 04.11.2020 14:52 - 26.11.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: НАКАЗ 04.11.2020 № 234 Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: «Поточний ремонт будівлі котельні Комунального закладу освіти «Ясла-садок «Сонечко» Водянської сільської ради Кам’янсько-Дніпровського району Запорізької області» (код ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт), ID: UA-2020-08-27-006295-c, яка проводиться Відділом освіти молоді та спорту Водянської сільської ради Кам’янсько-Дніпровського району Запорізької області. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 61) 279-60-04, oksana_uglova@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення частини 2 статті 21 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог частини 10 статті 29 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених пунктом 2 частини першої статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти молоді та спорту Водянської сільської ради Кам’янсько-Дніпровського району Запорізької області (далі – Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 27.08.2020 № 2 (далі – ТД); тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОМБУД ІНВЕСТІНГ» та товариства з обмеженою відповідальністю «БРП Спецбуд», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.09.2020 № 1 та від 05.10.2020 № 2; повідомлення про намір укласти договір від 05.10.2020; договір підряду від 15.10.2020 № 260. Моніторингом установлено, що Оголошення про проведення даної процедури закупівлі не містить інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, чим порушено вимоги пункту 8 частини 2 статті 21 Закону. Моніторингом також установлено, що тендерна документація Замовника не містить електронної адреси однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками, чим порушено вимоги пункту 17 частини другої статті 22 Закону. Моніторингом установлено, що Замовником здійснено розгляд тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БРП Спецбуд» з порушенням строків розгляду тендерної пропозиції, встановленого вимогами частини 10 статті 29 Закону, якою передбачено, що строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Цією ж частиною визначено, що строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Враховуючи, що Замовником відхилено тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОМБУД ІНВЕСТІНГ» 22 вересня 2020 року (відповідно до протоколу від 22.09.2020 № 1), та Замовник перейшов до розгляду наступної тендерної пропозиції учасника - товариство з обмеженою відповідальністю «БРП Спецбуд», якого визначив переможцем торгів 05 жовтня 2020 року, тобто на 9-й робочий день. При цьому, в електронній системі закупівель відсутнє повідомлення щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції. Крім того, моніторингом установлено, що Замовником оприлюднено договір підряду від 15.10.2020 № 260 з порушенням вимог частини першої статті 10 Закону. Згідно частини першої статті 10 Закону, Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Так, пунктом 3.2 зазначеного вище договору визначено, що невід’ємною частиною договору є Кошторис, у якому визначається вартість всіх робіт, що є предметом договору. Поряд с тим, пунктом 21 договору визначено додатки до договору, а саме: Додаток № 1 Дефектний акт; Додаток № 2 Договірна ціна; Додаток № 3 Підсумкова відомість ресурсів; Додаток № 4 Локальний кошторис на будівельні роботи; Додаток № 5 Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису; Додаток № 6 Прямі витрати і загальновиробничі витрати; Додаток № 7 Пояснювальна записка; Додаток № 8 Графік виконання робіт. Проте, Замовником (станом на момент проведення моніторингу – 05 листопада 2020 року) оприлюднено лише Додаток № 2 Договірна ціна до підряду від 15.10.2020 № 260 договору, інші додатки визначені у пункті 21 договору від 15.10.2020 № 260 - не оприлюднено.
Період усунення порушень: 09.11.2020 17:13 - 24.11.2020 00:00
Дата публікації висновку: 09.11.2020 17:13

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідь на Висновок УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ від 09 листопада 2020 року про результати моніторингу UA-M-2020-11-04-000010 щодо процедури закупівлі UA-2020-08-27-006295-c повідомляємо наступне: 1. Що в оголошенні про проведення даної закупівлі не міститься інформація про мову(мови),якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції(порушення вимоги пункту 8 частини 2 статті 21 Закону). Оскільки станом на сьогодні електронні майданчики не повністю адаптовані до змін законодавства у сфері публічних закупівель, тому під час створення оголошення механічно не заповнено відомості, передбачені п.8 ч. 2 ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі». Але в тендерній документації замовника у розділі І.Загальні положення в п.7 ця інформація чітко зазначена. 2. Щодо порушення вимог статті 22 Закону в частині не зазначення в тендерній документації електронної адреси посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками, повідомляємо, що згідно із пп.2,3 п. 2 розділу І Загальні положення тендерної документації зазначена інформація, а саме: «Уповноважена особа:Павленко Ганна Миколаївна 71316,Запорізька область, Кам’янсько -Дніпровський район, с.Водяне, вул.Миру 143-а;Тел.0951109295». Слід також зазначити, що тендерна документація – документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тобто, це розміщений в електронній системі закупівель документ Замовника, який повинен відповідати вимогам законодавства. Разом з цим звертаємо увагу на те, що Наказом № 680 від 13.04.2016 Мінекономрозвитку України затвердило Примірну тендерну документацію. Примірна тендерна документація не є типовим документом, форму якого не можна порушувати, а має значення зразку. Згідно із п.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: « у тендерній документації зазначаються такі відомості…»,а не « повинна містити» інформацію, що визначена в ч. 2 Закону. А відтак вважаємо,що інформація про посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, визначено в тендерній документації,крім цього електронна адреса зазначена в контактній інформації на веб-порталі Уповноваженого органу. 3. Щодо Порушення вимог частини першої статті 10 Закону,щодо оприлюднення в електронній системі закупівель - договір про закупівлю та всі додатки до нього,усунено 11.11.2020 року шляхом оприлюднення(заміна) договору№260 від 15.10.2020 року зі всіма до нього додатками. 4. Порушення ч.10 статті 29 Закону (відсутність в електронній системі закупівель повідомлення щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції) повідомляємо наступне:в період оскарження рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМБУД ІНВЕСТІНГ» технічно не можливо завантажити для розміщення на веб-порталі Уповноваженого органу будь-яку інформацію. З урахуванням вищенаведеного, повідомляємо, що допущені помилки були проведені на етапі оприлюднення інформації, розгляду тендерних пропозицій учасників, визначення переможця у період з 27.08.2020 до 15.10.2020 р. і могли бути усунені на вказаних етапах. Водночас станом на сьогодні вказані порушення не становлять негативного впливу на бюджет, та не можуть бути усунені замовником у зв’язку із укладанням договору з переможцем процедури закупівлі. Відповідно переходом у нові правовідносини, укладенням Договору про закупівлю (№260 від 15 жовтня2020 р) згідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі». Сьогодні діють цивільно-правові та господарсько-правові відносини між замовником та постачальником, тому, на даному етапі вказані моменти, які не є суттєвими не можуть бути усунені, однак, у наступних, подальших закупівлях уповноваженою особою замовника будуть враховані вказані зауваження та візьмуться до уваги основні індикатори ризику.
Дата публікації звіту: 12.11.2020 14:06