• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) персональний комп’ютер учителя (ноутбук) для Нової української школи.

Завершена

441 600.00 UAH з ПДВ
Номер: a3ca749642d74ee99c995767c72685de
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-11-24-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.11.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 24.11.2020 16:13 - 16.12.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 24.11.2020 № 228 Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 та на виконання доручення Держаудитслужби від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Сергій МЕЛЬНИК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 24.11.2020 № 228 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2020-08-27-004173-c, 27.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Адреса: Ukraine, Черкаська, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Черкаська обл.), +38 (0 47) 263-16-14, kornienko.monitoring@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до вимог Закону установлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 40 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані; дотримання законодавства під час укладення договору про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема через дотримання положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 грудня 2020 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані; наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання законодавства під час укладення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Уманської міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік; протокол проведення переговорів від 27.08.2020; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю товару від 08.09.2020 № 29; звіт про результати проведення процедури закупівлі; пояснення Замовника, оприлюднені 26.11.2020 в електронній системі закупівель. За результатами моніторингу установлено, що вищезазначена переговорна процедура закупівлі проведена після двох відмінених процедур відкритих торгів з ID: UA-2020-07-09-004610-b, UA-2020-07-09-004610-b, які були відмінені через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій. При цьому предмет закупівлі, його технічні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Однак, в результаті переговорної процедури закупівлі Замовником укладено з Приватним підприємством «Аліант-С» (код ЄДРПОУ – 42378047, далі – ПП «Аліант-С») договір від 08.09.2020 № 29, у якому технічні та якісні характеристики до предмета закупівлі відрізняються від тих, які були заявлені у додатках № 7 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерних документацій (далі – Додаток 7) у двох попередніх процедурах відкритих торгів, які не відбулися через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій. Зокрема, ПП «Аліант-С» згідно з договором від 08.09.2020 № 29 постачає ноутбуки HP 255 G7 (150A9EA) Dark Ash Silver з типом матриці SVA замість IPS, як передбачалося у Додатку 7, моделлю центрального процесора AMD Athlon Silver 3050U (2.3-3.2 ГГц) замість потужнішого Core i3-7020U, як передбачалося у Додатку 7, з інтегрованою відеокартою AMD Radeon Graphics замість дискретної відеокарти виробника Nvidia з моделлю графічного процесора GeForce MX110, як передбачалося у Додатку 7. Крім того, дана модель ноутбука оснащена вебкамерою VGA 0.3МП замість фронтальної вебкамери з роздільною здатністю не менше ніж 720р (1280х720) та має 2 замість 3-х портів USB Type A версії не нижче 3,0 та не має порту USB Type C версії не нижче 3,0. Дані факти свідчать про порушення Замовником вимог пункту 1 частини другої статті 40 Закону.
Період усунення порушень: 11.12.2020 15:10 - 29.12.2020 00:00
Дата публікації висновку: 11.12.2020 15:10

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відділом освіти, після двох відмінених процедур відкритих торгів з ID: UA-2020-07-09-004610-b, UA-2020-07-09-004610-b, які були відмінені через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, прийнято рішення щодо застосування процедури закупівлі переговорна процедура відповідно доп.1 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон). При цьому предмет закупівлі, його технічні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. В додатку 7 тендерної документації Замовника (Відділу освіти Уманської міської ради) прописано: Примітка: всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом „або еквівалент”. Оскільки дана вимога визначена в тендерній документації при процедурі закупівлі відкриті торги, то вона правомірно застосована при проведенні переговорної процедури. За результатами переговорів Замовником укладено Договір від 08.09.2020 № 29 з Приватним підприємством «Аліант-С» (код ЄДРПОУ – 42378047, далі – ПП «Аліант-С»), в якому технічні та якісні характеристики предмету закупівлі є еквівалентом, тому відрізняються від тих, які були заявлені у Додатку 7 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» у тендерній документації. Учасник ПП «Аліант-С» у складі пропозиції подав «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» з позначенням «еквівалент». Враховуючи вищезазначене, у Замовника були всі наявні підстави для застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону. Зобов’язання по укладеному Договору виконано, поставка товару відбулася, оплата проведена.
Дата публікації звіту: 16.12.2020 12:11

Запити/Пояснення