-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) персональний комп’ютер учителя (ноутбук) для Нової української школи.
Завершена
441 600.00
UAH з ПДВ
Номер:
a3ca749642d74ee99c995767c72685de
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-11-24-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.11.2020 00:00
Період моніторингу:
24.11.2020 16:13 - 16.12.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.11.2020 № 228
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 та на виконання доручення Держаудитслужби від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Сергій МЕЛЬНИК
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 24.11.2020 № 228
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2020-08-27-004173-c, 27.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до вимог Закону установлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані; дотримання законодавства під час укладення договору про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема через дотримання положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 грудня 2020 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані; наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання законодавства під час укладення договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Уманської міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік; протокол проведення переговорів від 27.08.2020; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю товару від 08.09.2020 № 29; звіт про результати проведення процедури закупівлі; пояснення Замовника, оприлюднені 26.11.2020 в електронній системі закупівель.
За результатами моніторингу установлено, що вищезазначена переговорна процедура закупівлі проведена після двох відмінених процедур відкритих торгів з ID: UA-2020-07-09-004610-b, UA-2020-07-09-004610-b, які були відмінені через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій. При цьому предмет закупівлі, його технічні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Однак, в результаті переговорної процедури закупівлі Замовником укладено з Приватним підприємством «Аліант-С» (код ЄДРПОУ – 42378047, далі – ПП «Аліант-С») договір від 08.09.2020 № 29, у якому технічні та якісні характеристики до предмета закупівлі відрізняються від тих, які були заявлені у додатках № 7 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерних документацій (далі – Додаток 7) у двох попередніх процедурах відкритих торгів, які не відбулися через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій.
Зокрема, ПП «Аліант-С» згідно з договором від 08.09.2020 № 29 постачає ноутбуки HP 255 G7 (150A9EA) Dark Ash Silver з типом матриці SVA замість IPS, як передбачалося у Додатку 7, моделлю центрального процесора AMD Athlon Silver 3050U (2.3-3.2 ГГц) замість потужнішого Core i3-7020U, як передбачалося у Додатку 7, з інтегрованою відеокартою AMD Radeon Graphics замість дискретної відеокарти виробника Nvidia з моделлю графічного процесора GeForce MX110, як передбачалося у Додатку 7. Крім того, дана модель ноутбука оснащена вебкамерою VGA 0.3МП замість фронтальної вебкамери з роздільною здатністю не менше ніж 720р (1280х720) та має 2 замість 3-х портів USB Type A версії не нижче 3,0 та не має порту USB Type C версії не нижче 3,0.
Дані факти свідчать про порушення Замовником вимог пункту 1 частини другої статті 40 Закону.
Період усунення порушень:
11.12.2020 15:10 - 29.12.2020 00:00
Дата публікації висновку:
11.12.2020 15:10
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відділом освіти, після двох відмінених процедур відкритих торгів з ID: UA-2020-07-09-004610-b, UA-2020-07-09-004610-b, які були відмінені через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, прийнято рішення щодо застосування процедури закупівлі переговорна процедура відповідно доп.1 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон). При цьому предмет закупівлі, його технічні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
В додатку 7 тендерної документації Замовника (Відділу освіти Уманської міської ради) прописано: Примітка: всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом „або еквівалент”.
Оскільки дана вимога визначена в тендерній документації при процедурі закупівлі відкриті торги, то вона правомірно застосована при проведенні переговорної процедури. За результатами переговорів Замовником укладено Договір від 08.09.2020 № 29 з Приватним підприємством «Аліант-С» (код ЄДРПОУ – 42378047, далі – ПП «Аліант-С»),
в якому технічні та якісні характеристики предмету закупівлі є еквівалентом, тому відрізняються від тих, які були заявлені у Додатку 7 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» у тендерній документації. Учасник ПП «Аліант-С» у складі пропозиції подав «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» з позначенням «еквівалент».
Враховуючи вищезазначене, у Замовника були всі наявні підстави для застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону.
Зобов’язання по укладеному Договору виконано, поставка товару відбулася, оплата проведена.
Дата публікації звіту:
16.12.2020 12:11
Запити/Пояснення
Номер:
25a9393d0bbe4470be0bc660730e5d2d
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
24.11.2020 16:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.11.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) персональний комп’ютер учителя (ноутбук) для Нової української школи» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-08-27-004173-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із наступного питання:
- чому при проведені вищезазначеної переговорної процедури закупівлі (після двох відмінених процедур відкритих торгів з ID: UA-2020-07-09-004610-b, UA-2020-07-09-004610-b) були змінені технічні та якісні характеристики до предмету закупівлі?
Відповідно до Специфікації (Додаток 1 до договору № 29 від 08.09.2020, який укладено за результатами переговорної процедури закупівлі) придбаваються ноутбуки з іншими технічними параметрами ніж були заявлені у додатках № 7 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерних документацій (далі – Додаток 7) у двох попередніх процедурах відкритих торгів, які не відбулися через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій.
Зокрема, ПП «Аліант-С» (код ЄДРПОУ - 42378047) згідно договору від 08.09.2020 № 29 постачає ноутбуки HP 255 G7 (150A9EA) Dark Ash Silver з типом матриці SVA (замість IPS, як передбачалося у Додатку 7), моделлю центрального процесора AMD Athlon Silver 3050U (2.3-3.2 ГГц) (замість потужнішого Core i3-7020U, як передбачалося у Додатку 7), з інтегрованою відеокартою AMD Radeon Graphics (замість дискретної відеокарти виробника Nvidia з моделлю графічного процесора GeForce MX110, як передбачалося у Додатку 7). Крім того дана модель ноутбука оснащена веб-камерою VGA 0.3МП замість фронтальної веб-камери з роздільною здатністю не менше ніж 720р (1280х720) та має 2 замість 3-х портів USB Type A версії не нижче 3,0 та не має порту USB Type C версії не нижче 3,0.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень, щодо прийнятих та/або вчинених дій чи бездіяльності.
Номер:
8dd2a13fa1b74ee491bce93bed5bf77a
Назва:
Надаємо відповідь на запит про надання пояснень по процедурі закупівлі UA-2019-12-16-004227-b, предмет закупівлі: ДК 021:2015 код 03110000-5 – Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва (Гранули паливні з відходів рослинної сировини: соломи зернових злакових ку
Дата опублікування:
26.11.2020 12:11
Опис:
Відділ освіти Уманської міської ради (далі Замовник) надає пояснення до закупівлі по предмету «ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) персональний комп’ютер учителя (ноутбук) для Нової української школи» номер закупівлі в системі Prozorro UA-2020-08-27-004173-c щодо технічних та якісних характеристик.
Закупівля проводилася шляхом застосування переговорної процедури відповідно до пункту 1 частини 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) після того як було двічі відмінено торги: UA-2020-07-09-004610-b, UA-2020-07-27-004882-c. (через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій частина 1 ст. 40 Закону).
В додатку №7 до тендерної документації прописано: « Примітка: всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом „або еквівалент”.»
Під час проведення переговорів з ПП «Аліант-С» (далі Учасник) подані всі , що вимагались тендерною документацією по даній закупівлі. Зокрема до тендерної пропозиції додається документ: «технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» в якому вказано «еквівалент», що відповідає вимогам тендерної документації:
• Відмінність типу матриці не впливає на продуктивність роботи ноутбука та є еквівалентом
• Центральний процесор має таку ж саму тактову частоту ядра та можливість її «розгону» за потреби, тому є еквівалентом.
• У ноутбуці наявний мінімальний необхідний набір портів для повноцінної роботи з ноутбуків.
Було прийнято рішення обрати ноутбук з більшим об’ємом вбудованої пам’яті та вбудованою відеокартою, оскільки вчителям початкових класів потрібно багато пам’яті для збереження матеріалів для уроків.
За результатами розгляду документів поданих Учасником було прийнято рішення:
«Подана пропозиція Учасника відповідає вимогам тендерної документації замовника».
Документи додаються.