-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Прокладка підрейкова гумова для рейкових колій ПР, прокладка нашпальна гумова для рейкових колій ПН (34940000-8 – залізничне обладнання)
Прокладка підрейкова гумова для рейкових колій ПР, прокладка нашпальна гумова для рейкових колій ПН (34940000-8 – залізничне обладнання)
Завершена
8 293 189.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 9 373.75 UAH
мін. крок: 0.1% або 9 373.75 UAH
Номер:
c5e311f3f42143099b2eea1900e85605
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-02-18-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.02.2021 00:00
Період моніторингу:
26.02.2021 12:20 - 23.03.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.02.2021 № 170
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 26.02.2021 № 170
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2020-08-26-005311-c 26.08.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
дані автоматичних індикаторів ризиків;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту четвертого частини першої статті 5 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності його умов тендерній пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку шляхом розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 березня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 26.08.2020 року б/н зі змінами (далі – ТД), протокол розгляду тендерних пропозицій від 27.10.2020, тендерні пропозиції ТОВ «ЛАНІС ТРЕЙД», ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ «СУМСЬКИЙ ЗАВОД ГУМОТЕХНІЧНИХ ВИРОБІВ», ТОВ «ВМ ТРЕЙДЕР», Приватне акціонерне товариство «БЕРТІ», ТОВ «ВАЛТЕКС-ГУМА» (далі – Переможець), повідомлення про намір укласти договір від 10.11.2020 № 4123/396-20т, договір від 26.11.2020 № ЦЗВ-05-03120-01, відповідь Замовника на питання від 10.03.2021. Моніториногом встановлено, що Замовник неправомірно відхилив тендерні пропозиції учасників ТОВ «ЛАНІС ТРЕЙД» та ТОВ «ВМ ТРЕЙДЕР» та не допустив до аукціону, у зв’язку з тим, що вони не відповідають умовам тендерної документації, зокрема, технічним та якісним вимогам до предмету закупівлі, а саме: - Учасниками в даних на товар, на продукцію що пропонується до постачання вказано гірші гарантійні терміни експлуатації ніж передбачено НТД виробника, що не відповідає Додатку 4 тендерної документації. Аналізом документів, розміщених в електронній системі закупівель Prozorro, встановлено, що пропозиції учасників ТОВ «ЛАНІС ТРЕЙД» та ТОВ «ВМ ТРЕЙДЕР» містять ідентичні дані, характеристики та гарантійні терміни експлуатації на товар, на продукцію, що пропонується до постачання, тотожні іншим учасникам яких було допущено до аукціону а саме: - ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ «СУМСЬКИЙ ЗАВОД ГУМОТЕХНІЧНИХ ВИРОБІВ» та ТОВ «ВАЛТЕКС-ГУМА», що відповідає Додатку 4 ТД ( файл «Дані на товар» pdf) та науково-технічній документації виробника. Таким чином, Замовником всупереч вимогам частини першої статті 31 Закону № 922-VIII, відхилено тендерні пропозиції ТОВ «ЛАНІС ТРЕЙД» та ТОВ «ВМ ТРЕЙДЕР» з причин, зазначених Замовником у протоколі розгляду тендерних пропозицій від 27.10.2020 б/н, чим порушено норми пункту четвертого частини першої статті 5 Закону № 922-VIII, зокрема, принципу здійснення публічних закупівель в частині недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Період усунення порушень:
18.03.2021 15:34 - 02.04.2021 01:00
Дата публікації висновку:
18.03.2021 15:34
Оскарження висновку в суді
Опис:
30.03.2021 до Окружного адміністративного суду міста Києва філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» подано позовну заяву до Північного офісу Держаудитслужби про визнання протиправним та скасування висновку від 18.03.2021 про результати моніторингу закупівлі за ідентифікатором № UA-2020-08-26-005311-c.
05.04.2021 Окружним адміністративним судом міста Києва у справі № 640/8678/21 відкрито провадження за позовом філії «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» до Північного офісу Держаудитслужби, третя особа – Товариство з обмеженою відповідальністю «Валтекс-Гума» про визнання протиправними та скасування висновку від 18.03.2021 про результати моніторингу закупівель за ідентифікатором № UA-2020-08-26-005311-c.
Дата публікації:
19.04.2021 09:57
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ЗАПЕРЕЧЕННЯ
до висновку про результати моніторингу закупівлі
UA-2020-08-26-005311-c
Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 18 березня 2021 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі прокладок підрейкових гумових для рейкових колій ПР, прокладок нашпальних гумових для рейкових колій ПН (34940000-8 – залізничне обладнання) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-08-26-005311-c).
Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог пункту четвертого частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон).
Відповідно до частини восьмої статті 8 Закону надаємо свої заперечення до висновку.
1. Щодо порушення вимог пункту четвертого частини першої статті 5 Закону замовник не погоджується та повідомляє наступне.
Вимогами «Інструкції щодо заповнення таблиці» Додатку № 4 передбачено, що у разі, якщо технічними вимогами визначено гарантійні строки:
«У колонці 9 – вказується гарантійний строк експлуатації продукції, який обчислюється від дня введення продукції в експлуатацію, у відповідності до вимог цієї тендерної документації.
У колонці 10 – вказується гарантійний строк зберігання продукції, який обчислюється від дня виготовлення продукції, у відповідності до вимог цієї тендерної документації.
Гарантійні строки експлуатації та зберігання не повинні бути менші, ніж передбачено стандартами, технічними умовами, іншою технічною документацією, за якою виготовляється продукція, або виробником».
Учасниками торгів ТОВ «ВМ ТРЕЙДЕР» та ТОВ «ЛАНІС ТРЕЙД» запропонована до постачання продукція згідно ТУ У 30.2-13820029-083:2018. Вимогами наданих ТУ передбачено гарантійний строк експлуатації запропонованої продукції 300 млн. т брутто пропущеного вантажу або вісім років з початку експлуатації.
Учасниками торгів ТОВ «ВМ ТРЕЙДЕР» та ТОВ «ЛАНІС ТРЕЙД» в складі тендерних пропозицій на вимогу п. 4 «Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» Додатку № 1 тендерної документації надано «Дані на товар» в яких зазначено, що гарантійний термін експлуатації складає 5 років з урахуванням терміну зберігання, що в свою чергу є гіршим, ніж передбачено НТД виробника та не відповідає Додатку 4 тендерної документації.
Учасниками торгів ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СУМСЬКИЙ ЗАВОД ГУМОТЕХНІЧНИХ ВИРОБІВ" та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЛТЕКС-ГУМА" в даних на товар зазначено гарантійні терміни у відповідності до вимог тендерної документації та вимог ДСТУ, відповідно до якого виготовляється продукція, що запропонована до постачання.
Дата публікації звіту:
25.03.2021 15:35
Запити/Пояснення
Номер:
896c59ade4194859bf3bbe624ccc58aa
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
03.03.2021 13:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.03.2021 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів ФІЛІЄЮ «ЦЕНТР БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНИХ РОБІТ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ БУДІВЕЛЬ І СПОРУД» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
8b440d67c07c42fea0a1117f186a92fb
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
04.03.2021 13:39
Опис:
Вами помилково направлено запит до філії «Центр забезпечення виробництва» Акціонерного товариства «Українська залізниця» адресатом якого є філія «ЦЕНТР БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНИХ РОБІТ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ БУДІВЕЛЬ І СПОРУД» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ».
Номер:
336e0cb0fa1742ba95bff7bba15921c1
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
10.03.2021 09:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.03.2021 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів ФІЛІЄЮ «ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
96e2042ecdbc46219639c9ea9a054dc4
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
11.03.2021 15:11
Опис:
Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 10.03.2021 (09:56:02), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі прокладок підрейкових гумових для рейкових колій ПР, прокладок нашпальних гумових для рейкових колій ПН (34940000-8 – залізничне обладнання), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-26-005311-c) та повідомляє наступне.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі Державних стандартів України та вимог нормативних, нормативно-технічних документів АТ «Укрзалізниця».
Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався у відповідності до «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», яка затверджена Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.