-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Ceftazidime, Captopril, Suxamethonium, Pancreatinum, nystatinum, Metamizole sodium, Theophylline, Thiopental.
на 2020 рік
Торги відмінено
883 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 416.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 416.00 UAH
Номер:
34f61b02cf2c47658fdc55b92e74fc6a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-09-04-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.09.2020 00:00
Період моніторингу:
04.09.2020 10:57 - 26.09.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.09.2020 № 277
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-08-26-002962-c, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 26 серпня 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Анатолій ВОЙЧЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частин третьої та шостої статті 17 Закону, пунктів 2 та 14 частини другої статті 22 Закону, а також статті 41 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі та відображення закупівлі в річному плані порушень законодавства в сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом здійснення заходів, передбачених частиною першою статті 32 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 вересня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2020 рік Комунального некомерційного підприємства «Миколаївський обласний центр лікування інфекційних хвороб» Миколаївської обласної ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету Замовника від 26.08.2020 № 53 (далі – тендерна документація).
За результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції.
Також, Замовник на порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації не зазначив кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Натомість, в пункті першому розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником визначено, що «кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначається системою автоматично».
Крім того, на порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовник в тендерній документації не зазначив підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, встановлені пунктами 11 та 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Крім того, Замовник на порушення частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації для переможця не визначив спосіб підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктом 12 частини першої статті 17 Закону.
Також Замовник на порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації для переможця процедури закупівлі визначив строк подання документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, який є меншим, ніж зазначений в частині шостій цієї статті.
Крім того, за результатами моніторингу встановлено, що тендерна документація Замовника, а саме розділ «Оцінка тендерної пропозиції» не відповідає умовам частини 1 статті 31 Закону щодо переліку підстав для відхилення тендерної пропозиції, в тому числі не містить інформацію щодо відхилення учасника через ненадання обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в пункті 14 статті 29 Закону.
Окрім цього, на порушення вимог статті 41 Закону Замовник в тендерній документації (в тому числі в проекті договору про закупівлю «додаток 4») зазначив, що істотні умови, які обов’язково включаються до договору про закупівлю визначаються відповідно до вимог статей 36 та 37 Закону.
Відповідно до пункту другого частини першої статті 32 Закону Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Період усунення порушень:
16.09.2020 15:19 - 01.10.2020 00:00
Дата публікації висновку:
16.09.2020 15:19
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Дата публікації звіту:
23.09.2020 15:25
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- documentsForm: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
-
Дата публікації:
24.09.2020 08:11