• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

роботи з капітального ремонту колії згідно ДСТУ Б.Д.1-1:2013

Торги не відбулися

1 836 856.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.1% або 20 000.00 UAH
Номер: 42471454d3854e0fb84f62857ded3db7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-10-02-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.10.2020 00:00
Автор: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 02.10.2020 09:35 - 26.10.2020 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 02.10.2020 №67 Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ ДОДАТОК до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 02.10.2020 №67 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2020-08-26-003805-a 26.08.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківська, Івано-Франківськ
Контактна особа: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області (Івано-Франківська обл.), +38 (0 34) 255-64-75, sanchenkoga@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 1 та 3 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 13 жовтня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «КАЛУСЬКА ТЕПЛОЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛЬ-НОВА» на 2020 рік (з змінами), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), протоколи засідання тендерного комітету від 21.09.2020 №153/2020, 09.10.2020 року №161/2020, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ 150 ТРЕСТУ «ПІВДЕНЗАХІДТРАНСБУД». За результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Замовник у Додатку 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасників та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про їх відповідність таким вимогам» до ТД вимагає від учасника на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази надати «Довідку у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у т. ч. машин та механізмів, які необхідні для виконання робіт відповідно до технічного завдання», однак учасником торгів ТОВ БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ 150 ТРЕСТУ «ПІВДЕНЗАХІДТРАНСБУД» не підтверджено наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Отже, на порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ 150 ТРЕСТУ «ПІВДЕНЗАХІДТРАНСБУД» як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. У Додатку 2 до тендерної документації Замовник вимагає від переможця торгів оригінал довідки (електронний документ або документ на папері) податкової інспекції про відсутність/наявність заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) у Переможця, дійсну на дату надання. Слід зазначити, що таку довідку учасник може отримати у порядку встановленому наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи» як у паперовому вигляді так і в електронній формі з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». ТОВ БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ 150 ТРЕСТУ «ПІВДЕНЗАХІДТРАНСБУД», яке Замовник визначив переможцем торгів, оприлюднив в електронній системі закупівель зазначену довідку, проте вона: - не підписана уповноваженими на те посадовими особами та не скріплена печаткою, що не є оригіналом документу або його копією, зробленою з оригіналу; - не має накладеного кваліфікованого електронного підпису, що не є електронним документом у розумінні Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». На порушення пункту 3 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ 150 ТРЕСТУ «ПІВДЕНЗАХІДТРАНСБУД», через ненадання у спосіб, зазначений у тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
Період усунення порушень: 13.10.2020 11:17 - 28.10.2020 23:00
Дата публікації висновку: 13.10.2020 11:17

Запити/Пояснення