-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
роботи з капітального ремонту колії згідно ДСТУ Б.Д.1-1:2013
Торги не відбулися
1 836 856.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.1% або 20 000.00 UAH
мін. крок: 1.1% або 20 000.00 UAH
Номер:
42471454d3854e0fb84f62857ded3db7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-10-02-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.10.2020 00:00
Період моніторингу:
02.10.2020 09:35 - 26.10.2020 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.10.2020 №67
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 02.10.2020 №67
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-08-26-003805-a 26.08.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 1 та 3 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 13 жовтня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «КАЛУСЬКА ТЕПЛОЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛЬ-НОВА» на 2020 рік (з змінами), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), протоколи засідання тендерного комітету від 21.09.2020 №153/2020, 09.10.2020 року №161/2020, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ 150 ТРЕСТУ «ПІВДЕНЗАХІДТРАНСБУД».
За результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції.
Замовник у Додатку 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасників та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про їх відповідність таким вимогам» до ТД вимагає від учасника на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази надати «Довідку у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у т. ч. машин та механізмів, які необхідні для виконання робіт відповідно до технічного завдання», однак учасником торгів ТОВ БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ 150 ТРЕСТУ «ПІВДЕНЗАХІДТРАНСБУД» не підтверджено наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Отже, на порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ 150 ТРЕСТУ «ПІВДЕНЗАХІДТРАНСБУД» як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону.
У Додатку 2 до тендерної документації Замовник вимагає від переможця торгів оригінал довідки (електронний документ або документ на папері) податкової інспекції про відсутність/наявність заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) у Переможця, дійсну на дату надання.
Слід зазначити, що таку довідку учасник може отримати у порядку встановленому наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи» як у паперовому вигляді так і в електронній формі з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
ТОВ БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ 150 ТРЕСТУ «ПІВДЕНЗАХІДТРАНСБУД», яке Замовник визначив переможцем торгів, оприлюднив в електронній системі закупівель зазначену довідку, проте вона:
- не підписана уповноваженими на те посадовими особами та не скріплена печаткою, що не є оригіналом документу або його копією, зробленою з оригіналу;
- не має накладеного кваліфікованого електронного підпису, що не є електронним документом у розумінні Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
На порушення пункту 3 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ 150 ТРЕСТУ «ПІВДЕНЗАХІДТРАНСБУД», через ненадання у спосіб, зазначений у тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
Період усунення порушень:
13.10.2020 11:17 - 28.10.2020 23:00
Дата публікації висновку:
13.10.2020 11:17
Запити/Пояснення
Номер:
641a8a385ba34efb88ad0765b8c825df
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
08.10.2020 13:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.10.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Роботи з капітального ремонту колії згідно ДСТУ Б.Д.1-1:2013» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-08-26-003805-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформацію, документи) із наступного питань:
1. Чим керувався замовник при визначені переможцем торгів ТОВ БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ 150 ТРЕСТУ «ПІВДЕНЗАХІДТРАНСБУД», якщо, на вимогу замовника, учасником ТОВ БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ 150 ТРЕСТУ «ПІВДЕНЗАХІДТРАНСБУД» подано у складі своєї тендерної пропозиції на підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід без зазначення, конкретизації та підтвердження відповідної інформації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень повинно бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
8fba60465970438588c95460467c3c33
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
12.10.2020 16:10
Опис:
Прийняти рішення про визнання тендеру таким, що не відбувся у зв’язку з скороченням видатків на здійснення закупівлі робіт по предмету закупівлі «Роботи з капітального ремонту колії згідно ДСТУ Б.Д.1-1:2013» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-26-003805-a) з очікуваною вартістю 1 836 856,80 грн. з ПДВ.Тендер скасовано.