-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Пластикові контейнери для збору твердих побутових відходів Класифікація за ДК 021-2015 (CPV) 44610000-9 - Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Завершена
285 314.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 426.57 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 426.57 UAH
Номер:
435028df1ccd419ebd8086559d693b97
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-11-27-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.11.2020 00:00
Період моніторингу:
30.11.2020 10:25 - 22.12.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.11.2020 № 70
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 27.11.2020 № 70
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
16 UA-2020-08-26-001938-a 26.08.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Швець І.Ю.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації у річному плані закупівель встановлено порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї встановлено порушення вимог пункту 14, 17 частини другої статті 22 та абзацу другого частини другої статті 24 Закону.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовником під час розміщення інформації в електронній системі закупівель не дотримано Наказу №680 щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 грудня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повнота відображення інформації в оголошені про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Слобідсько-Кульчієвецької сільської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (із змінами), затверджену рішенням тендерного комітету від 28.08.2020 року №31, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 26.08.2020, відповіді Замовника на звернення від 28.08.2020, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю Альта Логістік Україна (далі – ТОВ «Альта Логістік Україна»), протокол засідання тендерного комітету від 18.09.2020 №32, повідомлення про намір укласти договір від 18.09.2020, договір від 08.10.2020 №1.
Моніторингом встановлено, що в порушення пункту 4 частини другої статті 4 Закону у річному плані закупівель, що оприлюднений в електронній системі закупівель 26.08.2020, у пункті 7 не міститься інформація щодо коду економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів).
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено, що в порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації щодо мови (мов), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовник не зазначив інформацію про електронну адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками чим порушив вимоги пункту 17 частини другої статті 22 Закону.
Окрім того, Замовник при внесенні змін до тендерної документації не оприлюднив у окремому документі перелік змін, що вносяться до тендерної документації, чим порушив вимоги абзацу другого частини другої статті 24 Закону.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що під час розміщення інформації в електронній системі закупівель шляхом завантаження відповідних документів Замовником не завантажено до електронної системи закупівель Додатків 1 і 2 до тендерної документації окремими файлами, чим не дотримано наказу від 13.04.2016 №680 (далі – Наказ №680) Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації».
Також встановлено, що в порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону у пункті 1 розділу 4 тендерної документації Замовником не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
03.12.2020 16:58 - 18.12.2020 00:00
Дата публікації висновку:
03.12.2020 16:58