• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція існуючих відкритих спортивних майданчиків на території ліцею № 25 за адресою: вул. Мала Бердичівська, 18, м. Житомир, Житомирської області

Завершена

2 848 180.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 300.00 UAH
Номер: 6a48d4abd8aa4b8cae73001825d04b5e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-10-30-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.10.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 30.10.2020 15:39 - 21.11.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 30.10.2020 № 72 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 30.10.2020 № 72. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 9.UA-2020-08-25-007265-a Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 68) 041-77-48, leonora201512@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо припинення зобов’язання за договором від 08.10.2020 року № 61 відповідно до норм частини 2 статті 202 Господарського кодексу України, з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 листопада 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Житомирської міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію від 25.08.2020 року, тендерну пропозицію учасника-переможця ДП «Фаворит ОПТ» акціонерного товариства закритого типу "Фаворит" (далі – ДП «Фаворит ОПТ»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 21.09.2020 року, повідомлення про намір укласти договір від 21.09.2020 року, договір про закупівлю від 08.10.2020 року № 61. За результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. За результатами проведеного моніторингу установлено, що тендерна пропозиції учасника ДП «Фаворит ОПТ» не відповідає умовам тендерної документації Замовника. Так, пунктом 1 Додатком 1 тендерної документації, встановлено умову, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати довідку у формі таблиці (форма 1), що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації (керівники, робітники необхідних професій та кваліфікації), які мають необхідні знання та досвід для виконання Договору про закупівлю. Для документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії наказів про призначення та дипломами про освіту. Разом з тим, учасником ДП «Фаворит ОПТ» на виконання пункту 1 Додатка 1 тендерної документації, у складі пропозиції надано довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт від 10.09.2020 року № 20/02 (далі – Довідка № 20/02) в якій, зокрема, зазначено інформацію про наявність в учасника штатного тесляра – Бондарчук П.Я. (розділ 3 «Робітники необхідних професій відповідної кваліфікації, які будуть задіяні при виконанні робіт»). Однак, на порушення вимог пункту 1 Додатка 1 тендерної документації, у складі пропозиції учасника ДП «Фаворит ОПТ» відсутня копія наказу про призначення вказаного працівника на посаду, чим не підтверджено наявність правовідносин учасника з відповідним працівником та відповідно не підтверджено інформацію, зазначену у Довідці № 20/02, що не відповідає вимогам пункту 1 Додатку 1 тендерної документації. Відповідно підпунктів 2.1 та 2.2 пункту 2 Додатку 1 тендерної документації, для документального підтвердження виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) підряду, встановлено імперативну умову, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - копію(ій) такого(их) договору(ів) з усіма додатками, які є невід’ємними частинами договору (якщо такі зазначені у договорі), усіх сторінок додаткових угод до цього договору з відповідними додатками; - документ(и), що підтверджують факт повного виконання договору(ів) наданого(их) відповідно до вимог п. 2.1, а саме копії Акта(ів) приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в), копії Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3). - оригінал позитивного листа-відгуку від замовника (контрагента), з яким було укладено договір (наданий згідно п. 2.1) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), та інформації про належне виконання договору. Так, на виконання вищевказаних вимог тендерної документації, учасником ДП «Фаворит ОПТ» в складі пропозиції надано довідку про наявність виконаного аналогічного договору за предметом закупівлі від 10.09.2020 року № 09/18, в якій зазначено інформацію про наявність аналогічного договору від 01.06.2016 № 1/16 (далі – Договір № 1/16) укладеного з ПАТ «Фаворит Компані» сумою виконання 74 821 208,07 грн. та надано копію вказаного договору з додатковими угодами № 1 та № 2. Також, зазначеним учасником у складі пропозиції надано рекомендаційний лист від 09.09.2020 № 2009/18 наданий ПрАТ «Фаворит Компані», в якому зазначено інформацію про виконання Договору № 1/16 на суму 74 821 208,07 гривень. Однак, учасником - переможцем ДП «Фаворит ОПТ» для підтвердження виконання Договору № 1/16, у складі тендерної пропозиції, надано копії актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) на суму 4 686 105,90 грн. та копію довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3) на суму 70 493 784,24 грн. Таким чином, не надавши у складі тендерної пропозиції копій актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) та копій довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3), що підтверджують факт повного виконання Договору № 1/16, учасником ДП «Фаворит ОПТ» не дотримано вимоги підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 1 тендерної документації. Отже, моніторингом установлено, що на порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ДП «Фаворит ОПТ», як таку, що не відповідала кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, замовник відміняє торги.
Період усунення порушень: 23.11.2020 16:56 - 08.12.2020 00:00
Дата публікації висновку: 23.11.2020 16:56

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 23.12.2020 № 06/52/2020/пр
Дата відкриття провадження: 29.12.2020 00:00
Номер відкриття провадження : 3/296/156/21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Про розгляд висновку про результат моніторингу закупівлі
Дата публікації звіту: 30.11.2020 18:03