• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Шевченківського району м.Києва на вул.Білоруській,11 код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація

Місцезнаходження Замовника: 03190, м. Київ,вул.Кирпоноса,12, код ЄДРПОУ: 37470154, Категорія Замовника: І категорія, орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова.У разі надання будь-яких документів тендерної пропозиції іноземною мовою, додатково надається документ з його автентичним перекладом на українську мову, який повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Визначальним є текст, викладений українською мовою.. Обсяг виконання робіт зазначено в Додатку 2 до тендерної документації

Завершена

25 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 127 500.00 UAH
Номер: c142f45be6c1440980362f49be25d48e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-10-13-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.10.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 13.10.2020 17:52 - 04.11.2020 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 13.10.2020 № 286 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 13.10.2020 № 286 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 62 UA-2020-08-25-002833-c 25.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель; Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, mykhailov.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АДС ЛТД» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 та абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Будівельна компанія «Антіко» та «Комерційне підприємство «Укрдорбуд», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 жовтня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління містобудування, архітектури та землекористування Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 25.08.2020 № 2, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Антіко» (далі – ТОВ «Будівельна компанія «Антіко»), товариства з обмеженою відповідальністю «Комерційне підприємство «Укрдорбуд» (далі – ТОВ «Комерційне підприємство «Укрдорбуд») та товариства з обмеженою відповідальністю «АДС ЛТД» (далі – ТОВ «АДС ЛТД»), протоколи засідання тендерного комітету від 16.09.2020 № 4, від 21.09.2020 № 5, від 22.09.2020 № 6 та № 7, повідомлення про намір укласти договір від 22.09.2020 та договір про закупівлю від 05.10.2020 № В-664. За результатами моніторингу установлено, що у пункті 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій у роздрукованому вигляді, зокрема, договірної ціни, локальних кошторисів та підсумкової відомості ресурсів. Також передбачив, що розрахунки договірної ціни (розрахунки цін тендерних пропозицій) мають бути надано у програмному комплексі АВК-5, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ними в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірної ціни. Водночас учасник ТОВ «АДС ЛТД» у складі своєї тендерної пропозиції не надав зазначену договірну ціну та розрахунки до неї у програмному комплексі АВК-5, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ними в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірної ціни, чим не дотримався вимог пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації. Також моніторингом установлено, що у пункті 1 додатку № 1 до тендерної документації Замовник установив кваліфікаційний критерій – наявність обладнання, матеріально-технічної бази, технологій та передбачив, що учасник для виконання робіт, що передбачені технічним завданням, повинен надати довідку в довільні формі про наявність обладнання (основні будівельні машини і механізми) та матеріально-технічної бази (адміністративні, складські та виробничі будівлі). Також зазначив, що для підтвердження інформації зазначеної в довідці, учасник надає копії документів, які підтверджують право власності на обладнання та матеріально-технічну базу або копію договору оренди, або іншого договору (документу), що встановлює умови користування (залучення) ним обладнання. Водночас учасник ТОВ «АДС ЛТД» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 09.09.2020 № 1.1, згідно з якою учасник на підставі договору оренди від 09.03.2020 № 09/03/2020 планує орендувати, зокрема, визначений у пункті 33 довідки розчинозмішувач пересуваний, місткістю 150 л (працює від пересувної електростанції) та зазначений договір оренди з додатками до нього. При цьому наданий учасником ТОВ «АДС ЛТД» договір оренди будівельного обладнання від 09.03.2020 № 09/03/2020 не містить інформації про розчинозмішувач пересуваний, місткістю 150 л (пункт 33 довідки), що не підтверджує умови користування останнім та не відповідає вимогам пункту 1 додатку № 1 до тендерної документації. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 та абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «АДС ЛТД», як такого, що не відповідає кваліфікаційному критерію установленому статтею 16 Закону та іншим вимогам щодо предмета закупівлі та уклав з ним Договір. Відповідно до пункту 3 частини другої статті 32 Закону тендер автоматично відміняється у разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.
Період усунення порушень: 04.11.2020 15:09 - 19.11.2020 00:00
Дата публікації висновку: 04.11.2020 15:09

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Надано заперечення щодо висновку листом від 18.11.2020 № 109/38-670
Дата публікації звіту: 18.11.2020 13:40