-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
Завершена
0.00
UAH з ПДВ
Номер:
9fc701e10e5143849cfa3c57fd8348c9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-09-21-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.09.2020 00:00
Період моніторингу:
22.09.2020 11:43 - 14.10.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.09.2020
№ 65
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 21.09.2020 № 65.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
9. UA-2020-08-25-005159-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо наявності умов для застосування переговорної процедури установлено порушення вимог пункту 1 частини 2 статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі в річному плані (додатку), визначення предмету закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язання за договором від 08.09.2020 року № 251 відповідно до норм частини 2 статті 202 Господарського кодексу України, з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 жовтня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявність умов для застосування переговорної процедури, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, визначення Військово-медичним клінічний центром північного регіону (військова частина а-3306) (далі – Замовник) під час проведення переговорів вимог до учасника процедури закупівлі, а також відповідність переможця установленим вимогам до учасника, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, протокол переговорів та повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури від 27.08.2020 року, договір про закупівлю від 08.09.2020 року № 251, пояснення Замовника від 08.10.2020 року з копіями документів.
За результатами аналізу наявності умов для застосування переговорної процедури встановлено, що переговорна процедура закупівлі, Замовником проводилася відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначених цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Моніторингом установлено, що відповідно до наданих Замовником пояснень та копій документів від 08.10.2020 року, Замовником на порушення вимог пункту 1 частини 2 статті 40 Закону встановлено вимоги до учасника ТОВ «УКРЕРА», що відрізняються від вимог, які були визначені Замовником у тендерній документації при проведенні процедур закупівлі відкритих торгів, інформація про які опублікована в електронній системі закупівель за номерами ID: UA-2020-08-25-005159-a та UA-2020-06-12-006704-c.
Так, відповідно до підпунктів 5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерних документацій відкритих торгів, Замовником встановлено вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції учасників копії договорів (не менше двох), що підтверджують досвід постачання товару, аналогічного предмету закупівлі, з усіма додатками.
Проте, у листі - запрошенні щодо застосування переговорної процедури від 31.07.2020 року № 1804 Замовником встановлено вимогу до учасника щодо надання довідки у складі пропозиції в довільній формі про досвід виконання аналогічного договору, а не надання копії не менше двох договорів, що підтверджують досвід постачання товару, аналогічного предмету закупівлі, з усіма додатками.
Також, моніторингом установлено, що Замовником відповідно до наданого листа - запрошення від 31.07.2020 року № 1804, не встановлено до учасника вимог, що визначені пунктами 6 розділу ІІІ та пунктами 7 Додатку № 1 тендерних документацій по процедурах закупівель за номерами ID: UA-2020-08-25-005159-a та UA-2020-06-12-006704-c (надання у складі пропозиції листа виробника чи уповноваженого ним представника щодо терміну придатності товару на лікарські засоби, кількість яких складає 1000 упаковок, а також надання у складі пропозиції копій документів, що підтверджують повноваження представника, представництва, філії виробника (лист повинен бути адресований замовнику торгів, із зазначенням повної назви учасника, назви предмету закупівлі та його кількості), якщо лист видається не виробником)).
Слід відмітити, що вищевказаний перелік документів, надання якого вимагалось пунктами 6 розділу ІІІ та пунктами 7 Додатку № 1 тендерних документацій по процедурах закупівель за номерами ID: UA-2020-08-25-005159-a та UA-2020-06-12-006704-c, у складі пропозиції учасника переговорної процедури закупівель ТОВ «УКРЕРА», відповідно до наданого Замовником пояснення від 08.10.2020 року (з копіями документів), також відсутній.
Разом з тим, відповідно до вимог пунктів 1 та 2 частини 8 статті 40 Закону встановлено імперативну умову, що у разі якщо замовником допущено порушення, що вплинуло на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі та неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель переговорна процедура закупівлі відміняється замовником.
Період усунення порушень:
13.10.2020 15:50 - 28.10.2020 23:00
Дата публікації висновку:
13.10.2020 15:50
Оскарження висновку в суді
Опис:
Подано позовну заяву до суду.
Дата публікації:
28.10.2020 16:29
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовником у переговорній процедурі були встановлені вимоги до учасника ТОВ «УКРЕРА», які відповідають вимогам, встановленим тендерною документацією при проведенні процедур закупівель відкритих торгів, інформація про які опублікована в електронній системі закупівель за номерами ID: UA-2020-08-25-005159-a та UA-2020-06-12-006704-c. До учасника ТОВ «УКРЕРА» було додаткове звернення – лист від 31.07.2020 року №1804/1, згідно якого коригувався перелік вимог (під час формування відповіді на запит по моніторингу у зв’язку з перехвилюванням забули прикріпити його до відповіді-поясненню від 08.10.2020 року ). Звертаємо увагу на те, що учасник надав повний пакет документів згідно цих двох листів, що є доказам того, що вимоги до учасника на проведення переговорної процедури були встановлені згідно вимог тендерної документації та не відрізняються.
Також у висновку по результату проведеного моніторингу йдеться про те, що учасник ТОВ «УКРЕРА» не надав документів, що визначені пунктами 6 розділу ІІІ та пунктами 7 Додатку № 1 тендерних документацій по процедурах закупівель за номерами ID: UA-2020-08-25-005159-a та UA-2020-06-12-006704-c, а також п.7. Додатку 1 до листів від 31.07.2020 №1804, 1804/1 (надання у складі пропозиції листа виробника чи уповноваженого ним представника щодо терміну придатності товару на лікарські засоби, кількість яких складає 1000 упаковок, а також надання у складі пропозиції копій документів, що підтверджують повноваження представника, представництва, філії виробника (лист повинен бути адресований замовнику торгів, із зазначенням повної назви учасника, назви предмету закупівлі та його кількості), якщо лист видається не виробником)). Звертаємо увагу, що пакет документів ТОВ «УКРЕРА» містить гарантійні листи від ТОВ Тернофарм та ПАТ «Київський вітамінний завод», які задовольняють вимогу, визначену п.7. Додатку 1 до листів від 31.07.2020 року №1804, 1804/1, а також визначені пунктами 6 розділу ІІІ та пунктами 7 Додатку № 1 тендерних документацій по процедурах закупівель за номерами ID: UA-2020-08-25-005159-a та UA-2020-06-12-006704-c.
Таким чином, вважаємо, що порушення відсутні і відсутнє обгрунтування щодо припинення зобов’язань за договором від 08.09.2020 року №251 згідно якого, у період високого рівня захворюваності серед населення, в т.ч. військовослужбовців, здійснюється постачання лікарських засобів та пацієнти отримують належне лікування.
Дата публікації звіту:
20.10.2020 16:25
Запити/Пояснення
Номер:
24cd5b8feaba421a92417ec62e68f573
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
05.10.2020 09:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.10.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «код ДК 021:2015 - 33600000-6 - фармацевтична продукція (Acetylsalicylic acid, Domperidone, Tizanidine, Escitalopram, Omega-3-triglycerides incl. other esters and acids, Tamsulosin,Vitamin B1 in combination with vitamin B6 and/or vitamin B12, Indapamide, Nebivolol, Timolol, Combinations, Lisinopril and amlodipine , Tocopherol (vit E), Rutoside, combinations, Trimetazidine, Folic acid, Aminobutyric acid, Captopril and diuretics, Silicones, Allopurinol, Amiodarone, Torasemide, Cynara scolymus, Albendazole, Multivitamins and trace elements, Sumatriptan, Ascorbic acid (vit c))» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-08-25-005159-a та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), постала потреба в отриманні пояснення та копій документів.
Поясніть, чи установлені Військово-медичним клінічним центром північного регіону (військова частина а-3306) (далі – Замовник) вимоги (перелік документів) до учасника ТОВ «УКРЕРА», зокрема, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація, кваліфікаційні критерії, вимоги про відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону, тощо, а також чи вимагалось під час проведення переговорів надання вказаним учасником документально підтвердженої інформації (перелік документів), що підтверджують відповідність учасника переговорів встановленим вимогам.
Якщо, вимоги встановлювалися, то надайте документи (протоколи переговорів, листи, запрошення на переговори, тощо), що підтверджують встановлення Замовником вимог до учасника переговорів та встановлення переліку документів, що підтверджують відповідність установленим вимогам, з наданням копії поданої пропозиції (усіх сторінок) учасника ТОВ «УКРЕРА» (в тому числі супровідного листа з відміткою Замовника про отримання), якому Замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування вищевказаної переговорної процедури закупівель.
Також, просимо надати усі протоколи засідання тендерного комітету (Уповноваженої особи) щодо стосуються прийняття щодо проведення переговорної процедури закупівель, в тому числі протоколи що стосуються затвердження додатку до річного плану в якому міститься інформація щодо вищевказаної закупівлі.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
cfadf802e0de462b8b8ae6727baf1d37
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
08.10.2020 18:16
Опис:
На Ваш запит надаємо відповідні документи (лист, протоколи засідання тендерного комітету, пакет документів учасника), які підтверджують установлення вимог до учасника та надання ним пакету документів.