• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Будівництво багатофункціонального фізкультурно-оздоровчого комплексу в м. Люботині по вул. Гвардії – генерала Гавенка Л.А., 18а

з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», тендерні пропозиції готуються українською мовою

Завершена

34 431 982.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 172 159.91 UAH
Номер: d2a697a767c84ec58e12fe1184cb0708
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-10-08-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.10.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 08.10.2020 20:32 - 30.10.2020 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 08.10.2020 №209 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 08.10.2020 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 08.10.2020 № 209 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 3 UA-2020-08-25-002377-c 25.08.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 50) 607-06-26, kurgan_anna@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини четвертої статті 23 Закону. За наслідками моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзаців другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації, наявності підстав для відхилення тендерних пропозицій – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів передбачених пунктом 2 частини першої статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, чинній після 19.04.2020 (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, наявності підстав для відхилення тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу- міський центр фізичного здоров'я населення «Спорт для всіх» Люботинської міської ради Харківської області (далі – Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 21.08.2020 року (із змінами 02.09.2020 року), тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «СТРОЙ ІНЖІНІРІНГ ДЕВЕЛОПМЕНТ» (далі – ТОВ «СТРОЙ ІНЖІНІРІНГ ДЕВЕЛОПМЕНТ»), тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «СТАЛЬКОНСТРУКЦІЯ ЛТД» (далі – ТОВ «СТАЛЬКОНСТРУКЦІЯ ЛТД»), тендерну пропозицію Малого спільного підприємства «АГРОБУД» (далі – МСП «АГРОБУД»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 18.09.2020, повідомлення про намір укласти договір від 30.09.2020 року, пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель від 19.10.2020 (далі – Пояснення). Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Додаток 1 до тендерної документації містить посилання на виробника, марку, тип (грунтовкою ГФ-021, емаллю ПФ-115, вогнезахисного матеріалу ЕНДОТЕРМ 400202). При цьому, вираз «або еквівалент» та обґрунтування викорстання посилання на виробника, марку та тип відсутні. Зазначене є порушенням Замовником частини четвертої статті 23 Закону. Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що учасник МСП «АГРОБУД» не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, а також не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що відповідно до наданого учасником МСП «АГРОБУД» локального кошторису на будівельні роботи, при визначенні вартості робіт застосовано окремі елементні норми. При цьому, наявність ресурсів необхідних для виконання певного виду робіт «Довідкою про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій» від 07.09.2020 №07/09-1/2 (далі – Довідка №07/09-1/2) не підтверджена. Так, зокрема, учасником МСП «АГРОБУД» використана елементна норма Е5-53-2 «Буріння свердловин діаметром 300мм обертальним (роторним) способом у ґрунтах і породах групи 2», якою передбачено застосування насосу грязьового (продуктивністю 15 куб.м/год, натиск 50 м) та насосу центробіжного (продуктивністю 25 куб.м/год, натиск 150 м). При цьому, відповідно до Довідки №07/09-1/2 та Пояснення, учасником МСП «АГРОБУД» передбачається використання насоса VITALS і насоса НЦС-2, максимальний настиск яких не більше 35 м (за умови використання центробіжного насосу VITALS AQUA CP 2115e). Застосована учасником МСП «АГРОБУД» елементна норма Е9-2-2 «Монтаж каркасів будівель арочних споруд прогоном до 48 м», якою передбачено застосування електричних печей для сушіння зварювальних матеріалів з регулюванням температури в межах 80-500 градусів. При цьому, Довідкою №07/09-1/2 наявність вищезазначеного обладнання не підтверджена. Застосована учасником МСП «АГРОБУД» елементна норма Е9-24-1 «Монтаж зв’язків і розпірок з одиночних і парних кутів, гнуто зварних профілів для прольоту до 24 м при висоті будівлі до 25 м.», якою передбачено застосування домкрату гідравлічного, вантажопідйомністю до 100 т. При цьому, Довідкою №07/09-1/2 наявність вищезазначеної техніки не підтверджена. Застосована учасником МСП «АГРОБУД» елементна норма Е9-75-1 «Виготовлення дрібних індивідуальних листових конструкцій масою до 0,5 т [бачки, воронки, жолоби, лотки та ін.]», якою передбачено застосування машини листозгинальні спеціальні [вальці], пресу листозгинального. При цьому, Довідкою №07/09-1/2 наявність вищезазначеного обладнання не підтверджена. Застосовані учасником МСП «АГРОБУД» елементні норми Е9-70-1 «Виготовлення листових конструкцій масою понад 0,5 т» Е9-75-1 «Виготовлення дрібних індивідуальних листових конструкцій масою до 0,5 т [бачки, воронки, жолоби, лотки та ін.]», якими передбачено застосування ножиць листових кривошипних [гільйотинових]. При цьому, Довідкою №07/09-1/2 наявність вищезазначеного обладнання не підтверджена. Також, моніторингом зазначеного питання встановлено, що учасником МСП «АГРОБУД» до вартості матеріальних ресурсів включено заготівельно-складські витрати. При цьому, Довідкою №07/09-1/2 наявність матеріальних базових складів не підтверджена, що не відповідає вимогам підпункту 4.4.2.4 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013. Отже, учасник МСП «АГРОБУД» не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону в частині не підтвердження матеріально-технічної бази. Моніторингом питання відповідності учасника МСП «АГРОБУД» встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства встановлено, що учасником МСП «АГРОБУД» при визначенні договірної ціни по предмету закупівлі до вартості матеріальних ресурсів включено заготівельно-складські витрати. При цьому, підпунктом 5.5.2 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 визначено, що заготівельно-складські витрати розраховуються за відсотком до кошторисної вартості матеріалів франко-приоб'єктний склад і є лімітом коштів на відшкодування цих витрат підряднику: для металевих конструкцій, металевих виробів (металеві труби, двотавр, швелер, кутик, лист, полоса) - 0,75 відсотка від суми відпускної ціни та транспортних витрат. Однак, учасником МСП «АГРОБУД» для окремих металевих конструкцій, металевих виробів (зокрема: конструкція перегородки алюмінієвої, куток металевий пристінний, куток алюмінієвий, листи свинцеві марки С0, сталь полосова, сталь кутова, труба з листової нержавіючої сталі) розраховано заготівельно-складські витрати на рівні 2 відсотків, що не відповідає вимогам підпункту 5.5.2 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 Отже, учасник МСП «АГРОБУД» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Відповідно до абзаців другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Однак, на порушення абзаців другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив пропозицію учасника МСП «АГРОБУД», визначив його переможцем процедури закупівлі та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір від 30 вересня 2020 року.
Період усунення порушень: 20.10.2020 16:01 - 03.11.2020 23:00
Дата публікації висновку: 20.10.2020 16:01

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Комунальний заклад- міський центр фізичного зоров'я населення "Спорт для всіх" Люботинської міської ради Харківської області, ознайомившись з Запитом про усунення порушень та відповідно до ст.8 Закону України «Про Публічні закупівлі» (далі – Закон), надає наступні аргументовані заперечення: Щодо порушення Замовником ч. 4 ст.23 Закону. Використання грунтовки ГФ-21 і емалі ПФ-115 передбачено ресурсними елементними кошторисними нормами, застосування яких є обов’язковим для будівництва, що здійснюється за рахунок бюджетних коштів (п.1.7 ДСТУ-НБД.2.2-48:2012). Позначки ГФ-21 та ПФ -115 не є маркою виробника. Абревіатура ПФ означає, що фарба виготовлена на основі пентафталевого з’єднувача, а ГФ - що для виготовлення даної ґрунтовки використовуються гліфталеві смоли (з розряду алкідних). Щодо вогнезахисного матеріалу ЕНДОТЕРМ 400202. Застосування вказаного матеріалу є обґрунтовано необхідним, що відображено в проекті і передбачено проектною документацією, тому жодним чином не суперечить вимогам ч.4 ст.23 Закону. Щодо обґрунтування використання посилання на виробника, марку та тип: Згідно з абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Закон не містить жодної інформації стосовно того, що Замовник зобов’язаний окремо підтверджувати та доводити у тендерній документації необхідність кожної встановленої ним вимоги. Таким чином, повідомляємо про відсутність порушень вимог ч. 4 ст. 23 Закону. Щодо підтвердження наявності обладнання: Документальне підтвердження наявності електричних печей для сушіння зварювальних матеріалів з регулюванням температури в межах 80-500 градусів (розцінка Е9-2-2 «Монтажі каркасів будівель арочних споруд прогоном до 48 м»), домкрату гідравлічного, вантажопідйомністю до 100 т (розцінка Е9-24-1 «Монтаж зв’язків і розпірок з одиночних і парних кутів, гнуто зварних профілів для прольоту до 24 м при висоті будівлі до 25 м.) листозгинальні спеціальні (вальці) (Е9-75-1 «Виготовлення дрібних індивідуальних листових конструкцій масою до 0,5 т (бачки, воронки, жолоби, лотки та ін..)») , було б потрібно, якби вони були включені до відомості ресурсів. Данні механізми не потрібні для виконання зазначеного у технічному завданні обсягу робіт (Пояснення на запит від 19.10.2020 р.) Відповідно до п.п.2.3, 2.5 Вказівок по застосуванню ресурсних елементних будівельних норм на будівельні роботи ДСТУ-Н Б Д.2.2-48:2012 технічні характеристики будівельних машин і механізмів, найменування та технічні характеристики матеріальних ресурсів можуть бути уточнені на підставі проекту організації будівництва. Відповідно до наданого МАЛИМ СПІЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «АГРОБУД» локального кошторису при виконанні робіт відповідно елементної норми Е5-52-2 передбачається використання насоса VITALS і насоса НЦС-2, які орендуються у ТОВ «БУДЦЕНТР ВИТЯЗЬ», згідно з Договором оренди транспортних засобів, машин і механізмів №01/09 від 01 вересня 2020 р ( реєстр №1), що додається до тендерної пропозиції. Довідка про наявність у учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 07 вересня 2020 р. №07/09-1/2. (Інформація, що стосується вказаних насосів: НЦС-2 – продуктивність 130 м3/год, натиск 11,5 м.; VITALS (Vitals Aqua KC 1120 f)- продуктивність 20 м3/год, натиск 17 м.). Насосів за такими параметрами достатньо для виконання даного виду робіт. Таким чином, учасник надав достатнє підтвердження відповідності даному кваліфікаційному критерію, у чіткій відповідності з вимогами тендерної документації. Що стосується питання про не підтвердження наявності матеріальних базових складів що не відповідає вимогам підпункту 4.4.2.4 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013: в Додатку 2 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» в графі «Кваліфікаційних критеріїв та вимог (наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій)» в графі «Перелік документів» вказані такі документи: • довідка учасника, складена у табличній формі, у якій вказані назва, марка і кількість обладнання, власне, орендоване, інше, найменування орендодавця (надавача послуг) які будуть використовуватися під час виконання договору про закупівлю; • копії чинних договорів оренди орендованого обладнання, у яких повинно бути визначено перелік транспортних засобів, які орендуються (у випадку відсутності в учасника власного необхідного обладнання) • копії чинних договорів з іншими організаціями про надання послуг з механізації будівельно-монтажних робіт, вантажно-транспортних та допоміжних робіт (у випадку відсутності в учасника окремих видів власної або орендованої техніки чи обладнання). Жодних окремих вимог щодо необхідності підтвердження наявності матеріальних базових складів або їх оренди підтвердження не вимагалось, відповідно Замовник не має права відхиляти пропозицію Учасника через відсутність у ній документів, які не вимагались у складі тендерної документації.. Що стосується питання заготівельно-складських витрат пояснюємо, що в наданому МСП «АГРОБУД» кошторисному розрахунку на металеві труби, двотавр, швелер, кутик, лист, полоса прийнято – 0,75 відсотка від суми відпускної ціни та транспортних витрат, відповідно до 5.5.2 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013. В 4-х пунктах, де передбачено сталь штабову, сталь кутову, трубу з листової нержавіючої сталі, дійсно помилково прийнято 2% заготівельно-складських витрат замість 0,75% Повідомляємо, що при проведенні взаєморозрахунків вони будуть виправлені на 0,75%. Кутик металевий пристінний ( для улаштування підвісної стелі типу «АРМСТРОНГ») та конструкція перегородки алюмінієвої не підпадають під перелік пп 5.5.2 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013. Згідно з наказом Мінекономіки Про затвердження Переліку формальних помилок від 15.04.2020 № 710, до формальних помилок відноситься зокрема: Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп’ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. В даному випадку, учасником допущено формальну помилку (заміна цифри (цифр)), та Замовник не має права відхиляти пропозицію Учасника, через наявність у ній таких формальних помилок. Виходячи з вищенаведеного повідомляємо, що тендерна документація розроблена замовником з дотриманням вимог нової редакції Закону та пропозиція Учасника МСП «АГРОБУД» не має підстав для відхилення. Також наголошуємо на відсутності підстав здійснювати заходи щодо усунення порушень, оскільки Замовником керуючись ч.8 ст.8 Закону надано аргументовані заперечення.
Дата публікації звіту: 26.10.2020 14:02

Запити/Пояснення