• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

20Т-073_42120000-6 – Насоси та компресори (Запасні частини до ГМК 10 ГКН (колінчасті вали))

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації

Завершена

10 074 872.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 201 500.00 UAH
Номер: a166e9493a394d3f9af7316d5bc15ed8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-11-22-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.11.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 22.11.2021 15:12 - 14.12.2021 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 22.11.2021 №669 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 15 листопада 2021 року №003100-18/14497-2021, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 22.11.2021 №669 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 8.UA-2020-08-25-004533-a, 25.08.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, laevskazakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, відповідності вимогам Закону повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 грудня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності вимогам Закону повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Акціонерного товариства «Укргазвидобування» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію із змінами, затверджену рішеннями тендерного комітету від 25 серпня 2020 року, від 08 вересня 2020 року, від 24 вересня 2020 року (протоколи №20Т-073, №745, №833), запитання до процедури закупівлі від 26 серпня 2020 року, від 02 вересня 2020 року та відповіді Замовника від 27 серпня 2020 року, від 03 вересня 2020 року, вимогу ТОВ «АЛЬЯНС» про усунення порушення, оприлюднену в електронній системі закупівель 15 вересня 2020 року, рішення Замовника від 18 вересня 2020 року, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - колегія АМКУ) від 13 листопада 2020 року №21147-р/пк-пз, тендерні пропозиції ТОВ «ЕЛІТ-ОІЛ», ТОВ «J.B.Plus s.r.o.», АТ «Сумське МНВО - Інжиніринг», ТОВ «ТЕХНОСІНТЕЗ», ТОВ «НПО УКРХІММАШ», ТОВ «ГАЗСЬОРФ», протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей учасниками ТОВ «ЕЛІТ-ОІЛ», ТОВ «J.B.Plus s.r.o.», АТ «Сумське МНВО – Інжиніринг», ТОВ «ТЕХНОСІНТЕЗ», ТОВ «НПО УКРХІММАШ», ТОВ «ГАЗСЬОРФ», протокол засідання тендерного комітету від 26 листопада 2020 року №20Т-073, повідомлення про намір укласти договір, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 14 грудня 2020 року, договір поставки запасних частин до ГМК 10 ГКН (колінчастий вал) від 14 грудня 2020 року, звіт про виконання договору про закупівлю від 25 листопада 2021 року та пояснення від 02 грудня 2021 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель. Моніторинг закупівлі з питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель Замовником щодо тих порушень, обставин та підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 07.12.2021 17:01 - 11.12.2021 00:00
Дата публікації висновку: 07.12.2021 17:01

Запити/Пояснення