-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вироби медичного призначення
Торги не відбулися
770 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 850.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 850.00 UAH
Номер:
b1b9e49830d74c379e8b165650bc0530
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-02-19-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.02.2021 00:00
Період моніторингу:
19.02.2021 20:39 - 16.03.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.02.2020
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 19.02.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 19.02.2020
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
UA-2020-08-22-000022-c 22.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону, пунктів 2, 19 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору чи визнання процедури закупівлі такою, що не відбулася, встановлено порушення вимог ч.6 ст.33 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правомірність відхилення тендерної пропозиції – порушень не встановлено.
За результатами аналізу питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом відміни тендеру відповідно до вимог пункту другого частини першої статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: ¬¬26 лютого 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, чинній після 19.04.2020 (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, правомірність відхилення тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна багатопрофільна лікарня №17» Харківської міської ради (далі – Замовник) від 21.08.2020 № 251, тендерну пропозицію Товариства з обмеженню відповідальності «МІЖНАРОДНА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ПАРІТЕТ» (далі – ТОВ МТК «ПАРІТЕТ»), протоколи розгляду тендерних пропозиції від 11.09.2020 №280, від 15.09.2020 №281, від 16.09.2020 №282, повідомлення про намір укласти договір від 16.09.2020 року.
За результатами моніторингу питання відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що визначені Замовником кваліфікаційні критерії в Додаток 3, тендерної документації не відповідають вимогам частини другої статті 16 Закону, а саме: Замовник вимагає від учасників наявність обладнання та матеріально-технічної бази та наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в той час як згідно з Законом (в редакції від 19.04.2020) зазначені критерії повинні мати назву: «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» та «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Зазначене є порушенням Замовником пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
Також, встановлено, що відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону визначено, що в тендерній документації зазначається опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
При цьому приклади та перелік зазначені в п. 2.1 ч.2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документація Замовника не відповідає переліку формальних помилок затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15.04.2020 №710, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, що не відповідає вимогам пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
Слід зазначити, що станом на 26.02.2021 закупівля знаходиться на стадії «Пропозиції розглянуті» чим порушено ч.6 ст. 33 Закону, а саме Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Враховуючи вищевикладене Замовник повинен відмінити процедуру закупівлі відповідно до п.2 ч. 1 ст. 32 Закону неможливо усунути порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Період усунення порушень:
26.02.2021 20:58 - 16.03.2021 00:00
Дата публікації висновку:
26.02.2021 20:58
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
тендерна закупівля відмінена відповідно до вимог пункту другого частини першої статті 32 Закону
Дата публікації звіту:
08.04.2021 17:33