-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Портативні комп’ютери (ноутбуки), персональні комп’ютери в зборі
Завершена
335 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 675.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 675.00 UAH
Номер:
82112c74babf4554b420e553164cdd9f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-12-17-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.12.2020 00:00
Період моніторингу:
17.12.2020 15:47 - 14.01.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.12.2020 № 44
Чернівці
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 17.12.2020 року № 44
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2020-08-21-008065-a від 21.08.2020 - Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пунктів 14 і 17 частини другої статті 22 Закону.
За результатами розгляду питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 та абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону.
За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо
недопущення в подальшому виявлених порушень вимог пунктів 14 і 17 частини другої статті 22 Закону;
усунення виявлених порушень абзацу другого пункту 1 та абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 грудня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Відділу освіти, молоді та спорту Заставнівської районної державної адміністрації (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від серпня 2020 року; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію учасника Фізичної особи-підприємця Томусяк Юлії Василівни (далі – ФОП Томусяк Ю.В.); рішення тендерного комітету від 09.09.2020 (протокол №68); повідомлення про намір укласти договір від 09.09.2020; договір від 21.09.2020 №314; пояснення Замовника, надане через електронну систему закупівель від 22.12.2020.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено, що Замовник у тендерній документації не зазначив наступну інформацію:
- кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим порушив вимоги пункту 14 частини другої статті 22 Закону;
- електронну адресу посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками, чим порушив вимоги пункту 17 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації установлено, що Замовник визнав переможцем торгів ФОП Томусяк Ю.В. та уклав з нею договір, пропозиція якої не відповідала умовам тендерної документації, виходячи з наступного.
Відповідно до додатку 1 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати: довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці, у повному обсязі; копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці; позитивний відгук (або рекомендаційний лист, тощо) від замовника згідно аналогічного договору щодо виконання учасником умов такого договору, інформацію про виконання якого надано у складі тендерної пропозиції.
При цьому, аналогічним за предметом закупівлі вважається договір на постачання товару, що є предметом закупівлі.
Однак, у складі своєї пропозиції учасник надав копію договору від 03.12.2018 №586-18, який не є аналогічним за предметом закупівлі в розумінні тендерної документації, оскільки предметом даного договору є смарт-карти, кабельна продукція, перехідник, контролер, інструмент, фільтри, кріплення, в той час як предметом закупівлі є портативні комп’ютери (ноутбуки), персональні комп’ютери в зборі.
Водночас, у пропозиції учасника наявна довідка, в якій повідомляється про відсутність листа-відгуку від покупця згідно аналогічного договору та про зобов’язання його надати у разі визнання тендерної пропозиції як найбільш економічно вигідної. Проте відгуку (або рекомендаційного листа, тощо) згідно аналогічного договору учасником не надано, чим недотримано вимог додатку 1 до тендерної документації.
Отже, учасник ФОП Томусяк Ю.В. не відповідає кваліфікаційному критерію наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), встановленому у Додатку 1 до тендерної документації.
Також, ФОП Томусяк Ю.В. у складі своєї пропозиції не надано наступних документів, передбачених Додатком 2 до тендерної документації:
- технічну специфікацію з інформацією, зокрема про країну походження, виробника товару та його адресу, організацію, в якої закуповує товар (у разі, коли учасник закуповує товар у дистриб’ютора або дилера тощо);
- довідку в довільній формі з обґрунтуванням можливості протягом всього гарантійного терміну виконання власними силами за власний рахунок монтаж, демонтаж, доставку обладнання в сервісний центр і назад для виконання гарантійного ремонту і обслуговування та заміну товару на аналогічний на час виконання такого ремонту чи обслуговування;
- лист від виробника товару або його представника, дистриб’ютора чи покупця (у разі, якщо учасник не є безпосереднім виробником товару) адресованого замовнику цих торгів, в якому зазначено, що організація, яка надає такий лист, гарантує можливість постачання товару, який є предметом даної закупівлі відповідно до технічних, якісних, кількісних характеристик до предмета закупівлі та технічній специфікації згідно Додатку 2 тендерної документації, на користь учасника для його подальшої реалізації замовнику цих торгів, та протягом встановленого цією документацією строку поставки; що на товар, поставлений Учасником розповсюджуються умови гарантії виробника на території України та є авторизований сервісний центр, в якому буде проводитись його гарантійне обслуговування.
Крім того, переможець ФОП Томусяк Ю.В. на вимогу пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не оприлюднив в електронній системі закупівель документи переможця, чим не дотримав вимоги підпункту 3.2 (для переможця) пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації.
Зокрема, ФОП Томусяк Ю.В. на підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 12 частини першої статті 17 Закону не надав довідку у формі електронного документа або копію паперової довідки або копію нотаріально завіреної довідки, достовірність якої замовник додатково перевіряє на офіційному сайті МВС за посиланням http://wanted.mvs.gov.ua/test/, чим недотримав вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та Додатку 1 до неї.
Отже, Замовник на порушення вимог абзацу другого пункту 1 та абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону не відхилив учасника ФОП Томусяк Ю.В., як такого, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
Період усунення порушень:
29.12.2020 13:19 - 16.01.2021 00:00
Дата публікації висновку:
29.12.2020 13:19
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання наказу Управління Західного офісу держаудитслужби в Чернівецькій області від 17.12.2020 № 44, за резульнатами моніторингу закупівлі за предметом «Портативні комп’ютери (ноутбуки), персональні комп’ютери в зборі» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-21-008065-a) відділ освіти, молоді та спорту Заставнівської РДА повідомляє наступне: 30.12.2020р. за результати висновку начальником відділу освіти, молоді та спорту проведено виробничу нараду, на якій розглянуто результати моніторингу. За результатами наради особі, яка допустила зазначені порушення вказано на виявлені недоліки і недопущення таких в майбутньому та оголошено догану (наказ №280 від 31.12.2020р.) та доручено розпочати процедуру розірвання договору №314 від 21.09.2020р. в односторонньому порядку, оскільки така можливість передбачена умовами даного договору. Підготовлено проект угоди про розірвання вищевказаного договору та повідомлено про це іншій стороні.
Дата публікації звіту:
06.01.2021 14:34
Запити/Пояснення
Номер:
0fe3386c71664c1db874858f6755d985
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
17.12.2020 16:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.12.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Портативні комп’ютери (ноутбуки), персональні комп’ютери в зборі» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-21-008065-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із таких питань:
1) З яких причин у тендерній документації не зазначено інформації про електронну адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками?
2) Чому Вами визначено переможцем учасника ФОП «ТОМУСЯК ЮЛІЯ ВАСИЛІВНА», тендерна пропозиція якої не відповідала умовам тендерної документації, зокрема в частині підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а також в частині ненадання документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, у спосіб, визначений в тендерній документації для надання документів переможцем процедури закупівлі?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
11d9c05b80d54305a1c68da9ce468cdf
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
22.12.2020 11:14
Опис:
Управління Західного офісу держаудитслужби в Чернівецькій області
На виконання наказу Управління Західного офісу держаудитслужби в Чернівецькій області від 17.12.2020 № 44, на Ваш запит в межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Портативні комп’ютери (ноутбуки), персональні комп’ютери в зборі» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-21-008065-a) надаємо інформацію з питань, зазначених в запиті:
1) Згідно ст.22 ЗУ „Про публічні закупівлі” тендерна документація повинна включати поряд з іншою інформацією і прізвище, ім’я та по батькові, електронну адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками. Така інформація, в т.ч. електронна адреса вказана нами шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель та на даний момент коректно відображається на сторінці https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-08-21-008065-a в розділі „Інформація про замовників”, підпункт „Контактна особа”.
2) Учасник ФОП «ТОМУСЯК ЮЛІЯ ВАСИЛІВНА», яка визнана переможцем в складі своєї тендерної пропозиції надала довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) як це вимагалося п.1.1 Додатку 1 до тендерної документації (відповідний документ завантажено в електронну систему під іменем „Аналогічні договори.png”). Окрім того Учасником завантажено скан договору (п.1.2 вищезазначеного додатку), документи в системі під іменами 372-1.jpeg, 372-2.jpeg, 372-3.jpeg, 372-4.jpeg.
На виконання п.1.3 Учасник повинен надати Позитивний відгук (або рекомендаційний лист, тощо) від замовника згідно аналогічного договору. Також в Тендерній документації передбачена норма, що документи, які не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Учасник ФОП «ТОМУСЯК ЮЛІЯ ВАСИЛІВНА» надала лист в довільній формі, що зобов’язується надати Позитивний відгук (або рекомендаційний лист, тощо) на першу вимогу Замовника (документ в електронній системі з іменем „відсутність документу.JPG”). Позитивний відгук (або рекомендаційний лист, тощо) не входить до переліку обов’язкових документів, але, на думку Замовника, є додатковим доказом порядності Учасника. На підставі такого листа, тендерний комітет, провівши додатковий моніторинг (https://clarity-project.info/tenderer/3098916845) дослідив, що учасник прийняла участь в 74 закупівлях, з них в 71 випадках підписано угоди і всі 71 угоди завершено успішно без оскаржень, а з деякими замовниками, наприклад Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького, Спеціалізована загальноосвітня І-ІІІ ступенів школа № 8 міста Хмельницького, Хмельницький навчально-виховний комплекс№4, Хмельницький заклад дошкільної освіти №2 "Соколятко", ХМЕЛЬНИЦЬКА СЕРЕДНЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ №24 укладено більше однієї угоди.
Також, щодо ненадання документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, у спосіб, визначений в тендерній документації для надання документів переможцем процедури закупівлі, зазначаємо, що Учасник надав документ „довідка відсутність підстав для відмови.JPG”, а також „довідка корупція.JPG”, „не притягнення до корупції.JPG”, „антиконкурентні дії.JPG” тощо. Окрім того, було перевірено дані Учасника щодо відсутність підстав відхилення пропозиції, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону в відкритих реєстрах: https://corruptinfo.nazk.gov.ua/, https://tax.gov.ua/businesspartner, https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search, https://cabinet.sfs.gov.ua/, https://reyestr.court.gov.ua/, https://court.gov.ua/fair/, https://erb.minjust.gov.ua/, тощо.
Беручи до уваги надані документи, норми чинного законодавства, положення тендерної документації, результати аналізу відкритих даних та максимальної економічної ефективності (Учасник запропонував низьку ціну), тендерний комітет дійшов висновку, що підстав для відхилення пропозиції Учасника немає.
Начальник відділу освіти,
молоді та спорту Микола ГЛАДЮК
вик.Джус Василь
0995466302