-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ЄЗС ДК 021:2015 - 33140000-3 Медичні матеріали (ВИРОБИ ОДНОРАЗОВОГО ВИКОРИСТАННЯ) 40 найменувань - (ВИРОБИ ОДНОРАЗОВОГО ВИКОРИСТАННЯ)
ЄЗС ДК 021:2015 - 33140000-3 Медичні матеріали (ВИРОБИ ОДНОРАЗОВОГО ВИКОРИСТАННЯ) 40 найменувань - (ВИРОБИ ОДНОРАЗОВОГО ВИКОРИСТАННЯ)
Завершена
670 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 350.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 350.00 UAH
Номер:
b01456e805214aaca6b1d290fa340b80
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-10-09-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.10.2020 00:00
Період моніторингу:
09.10.2020 10:33 - 02.11.2020 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.10.2020 № 38
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 09 жовтня 2020 року № 38
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2020-08-21-007842-a від 21.08.2020 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.
За результатами розгляду питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 11 і 17 частини другої статті 22, статті 31 та статті 32 Закону.
За результатами розгляду питання надання роз’яснень на звернення встановлено порушення вимог частини четвертої статті 33 Закону.
За результатами розгляду питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами розгляду питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено порушення вимог абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 жовтня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень на звернення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Комунального некомерційного підприємства «Сторожинецька центральна районна лікарня» Сторожинецької районної ради Чернівецької області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол № 251) від 21.08.2020 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ГРОСС ТРЕЙДИНГ» та Товариства з обмеженою відповідальністю «ІГАР» (далі – ТОВ «Ігар»); звернення ТОВ «Ігар» від 17.09.2020 до Замовника; протоколи засідання тендерного комітету від 16.09.2020 № 269, від 22.09.2020 № 273, від 27.09.2020 № 274; повідомлення про намір укласти договір від 28.09.2020; договір від 23.10.2020 № 361; пояснення Замовника від 16.10.2020.
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель встановлено, що на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено наступне:
- на порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації відсутня електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб Замовника, уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками;
- на порушення вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону у пункті 4 розділу ІІІ тендерної документації не зазначено термін, з якого тендерні пропозиції вважаються дійсними.
Крім того, Замовником у пункті 1 розділу IV тендерної документації зазначено кінцевий строк подання тендерної пропозиції – 29.07.2020, в той час, як в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів – 11.09.2020.
Також, Замовник у тендерній документації зазначив підстави відхилення тендерних пропозицій та випадки відміни тендеру, передбачені Законом України «Про публічні закупівлі» в редакції до 19.04.2020, чим не дотримав вимог статті 31 та статті 32 Закону.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовник не надав відповіді на звернення ТОВ «Ігар» від 17.09.2020, чим порушив вимоги частини четвертої статті 33 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено, що Замовник визнав переможцем торгів ТОВ «Ігар», пропозиція якого не відповідала умовам тендерної документації.
Так, відповідно до Додатку № 3 тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист виробника чи уповноваженого ним представника щодо терміну придатності товару, який становитиме на момент поставки не менше 80% від терміну придатності визначеного виробником, але не менше 12 місяців, лист повинен містити посилання на номер оголошення про проведення відкритих торгів.
Однак, надані у пропозиції ТОВ «Ігар» гарантійні листи виробників (уповноважених представників) Товариств з обмеженою відповідальністю «УКРМЕДТЕКСТИЛЬ», «Джей Ес Україна», «КАЛИНА КОМПАНІЯ З РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ» містять посилання на номер іншої закупівлі, що не відповідає вимогам Додатку №3 до тендерної документації. Крім того, листи від 15.07.2020 вих. № 545 ТОВ «УКРМЕДТЕКСТИЛЬ», від 16.07.2020 вих. № 79 ТОВ «КАЛИНА КОМПАНІЯ З РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ» складені ними до дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі (21.08.2020).
Отже, на порушення вимог абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив пропозицію учасника ТОВ «Ігар», як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Крім того, Замовник надав пояснення через електронну систему закупівель на запит щодо прийнятих рішень на 4-й робочий день з дня оприлюднення запиту, чим не дотримав терміну, визначеного законодавством (протягом 3-х робочих днів з дня оприлюднення запиту) та порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
27.10.2020 14:55 - 11.11.2020 00:00
Дата публікації висновку:
27.10.2020 14:55
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ДОГОВІР З ТОВ ІГАР РОЗІРВАНО
Дата публікації звіту:
15.11.2020 14:16
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- documentsForm: Так
- corruptionAwarded: Так
- corruptionFailureDocuments: Так
Опис:
.
Дата публікації:
19.11.2020 10:29
Запити/Пояснення
Номер:
50e6dafd436346c4946de6f776b60d53
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
09.10.2020 14:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.10.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ЄЗС ДК 021:2015 - 33140000-3 Медичні матеріали (ВИРОБИ ОДНОРАЗОВОГО ВИКОРИСТАННЯ) 40 найменувань - (ВИРОБИ ОДНОРАЗОВОГО ВИКОРИСТАННЯ)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-21-007842-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення із таких питань:
1) Поясніть, з яких причин у оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції?
2) Чому тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету (протокол № 251) від 21.08.2020 містить норми Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 -VIII в редакції до 18.04.2020, в той час, коли даний Закон діє в новій редакції?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
4e1e2b2f796d455f89fd534733b54469
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
16.10.2020 10:18
Опис:
ЩОДО першого питання КНП «Сторожинецька ЦРЛ» повідомляє, що у тендерній документації затвердженній рішенням тендерного комітету № 251 від 21/08/2020р містить інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, а саме розділ І пункт 7
Розділ І. Загальні положення
7 Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Щодо питання другого питання то тендерна доментація складена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з урахуванням нової редакції Закону від 19.04.2020)
Номер:
69d55589010a49a4932d991e6224d8dc
Назва:
Звернення замовника
Дата опублікування:
04.11.2020 12:05
Опис:
Відповідно вищезазначеного тендерним комітетом було укладено договір з ТОВ «ІГАР» з дотриманням вимог ЗАКОНУ України «Про публічні закупівлі». Просимо надати роз’яснення стосовно висновку та подальших дій замовника. Так як на розірвання договору не має підстав, а відсутність постачання перев’язувальних засобів унеможливлює повноцінне забезпечення медичною допомогою пацієнтів КНП «Сторожинецька ЦРЛ»