• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Засоби навчання і обладнання для кабінетів природничо-математичних предметів і STEM-лабораторій

Завершена

27 478 100.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 40 000.00 UAH
Номер: 9f1e603fc8ba4a4e83e84b523890b817
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-09-30-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.09.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 30.09.2020 13:31 - 23.10.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 30.09.2020 №55 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250. НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 30.09.2020 №55 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1.UA-2020-08-21-004934-c 21.08.2020 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, 02sosliuk@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання щодо надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини третьої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій - порушень законодавства про публічні закупівлі не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 жовтня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», із змінами (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунальної організації «Центр матеріально-технічного та інформаційного забезпечення закладів освіти області» (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерні пропозиції ТОВ «ЕМЕНС», ТОВ «Графікапром», ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР», ТОВ «Комп’ютери та комунікації», ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР», протоколи розгляду тендерних пропозицій за лотом №1 та лотом №2, протокол засідання тендерного комітету від 09 жовтня 2020 року №47, повідомлення про намір укласти договір та пояснення від 09 жовтня 2020 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-08-21-004934-c не містить інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Також, відповідно до вимог частини третьої статті 31 Закону замовник, у разі надходження звернення від учасника з вимогою щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, зобов’язаний надати відповідь з такою інформацією не пізніше як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Однак, замовник на вимоги про надання додаткової інформації про причини невідповідності пропозиції ТОВ «Комп’ютери та комунікації» за номерами UA-2020-08-21-004934-c.b6, UA-2020-08-21-004934-c.c7, які оприлюднені в електронній системі закупівель 02 жовтня 2020 року, не надав відповіді через електронну систему закупівель, чим порушив вимоги частини третьої статті 31 Закону.
Період усунення порушень: 23.10.2020 15:27 - 06.11.2020 23:00
Дата публікації висновку: 23.10.2020 15:27

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: 1. Пункт 7 розділу 1 тендерної документації містить інформацію про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції, а саме: «Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою, за винятком документів та інформації, передбачених п. 5, 6 розділу 3 тендерної документації, які можуть бути складені українською та/або російською мовами. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. У випадку викладення тендерної пропозиції іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією така тендерна пропозиція підлягає відхиленню». Зазначена інформація була відкрита та доступна для усіх потенційних учасників процедури закупівлі, жодних звернень чи вимог стосовно даного питання до Замовника не надходило. Усі тендерні пропозиції учасників даної процедури закупівлі були викладені українською мовою. Відповідно до вимог частини третьої статті 31 Закону замовник, у разі надходження звернення від учасника з вимогою щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, зобов’язаний надати відповідь з такою інформацією не пізніше як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Однак, замовник на вимоги про надання додаткової інформації про причини невідповідності пропозиції ТОВ «Комп’ютери та комунікації» за номерами UA-2020-08-21-004934-c.b6, UA-2020-08-21-004934-c.c7, які оприлюднені в електронній системі закупівель 02 жовтня 2020 року, не надав відповіді через електронну систему закупівель, чим порушив вимоги частини третьої статті 31 Закону. Однак вважаємо, що тендерним комітетом Центру матеріально-технічного та інформаційного забезпечення закладів освіти не порушено законодавство у сфері публічних закупівель, оскільки звернення від ТОВ «Комп’ютери та комунікації» розмістило відповідні звернення №UA-2020-08-21-004934-c.b6 та №UA-2020-08-21-004934-c.c7 розглянуті та затверджені рішенням тендерного комітету від 5 жовтня2020 року № 45 відповіді. Вимоги ТОВ «Комп’ютери та комунікації» за номерами UA-2020-08-21-004934-c.b6, UA-2020-08-21-004934-c.c7 оприлюднені через електронну систему закупівель 2 жовтня 2020 року (п’ятниця) о 18 год. 2 хв. та 20 год.15 хв. Період оскарження прекваліфікації закінчився 4 жовтня 2020 року (неділя) та автоматично системою призначено аукціон на 05 жовтня 2020 року. Того ж дня секретарем тендерного комітету було здійснено невдалу спробу розмістити відповіді в електронній системі закупівель. Після звернення до адміністратора електронного майданчика Держзакупівлі.онлайн (лист ЦМТІЗ № 55 від 5 жовтня 2020 року) отримано відповідь, що оператор авторизованого електронного майданчика не має технічної можливості та правових підстав внесення змін в роботу електронної системи, тобто відповідь оприлюднити технічно-неможливо. Тому відповідь на звернення ТОВ «Комп’ютери та комунікації» надіслано 6 жовтня електронною поштою на адресу, яка зазначена в електроній системі закупівель roma@comtrading.ua Також звертаємо увагу, що відповідно до вимог частини третьої статті 31 Закону після розгляду тендерних пропозицій учасник може звернутись з вимогою про надання додаткової інформації щодо причин відхилення власної пропозиції, однак, розглянуті вимоги такого запиту не містить. Натомість, ТОВ «Комп’ютери та комунікації» стверджує нібито виявленні ним невідповідності в тендерних пропозиціях інших учасників, що мали призвести до відхилення їх тендерних пропозицій. Скаргу щодо прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій, учасник міг подати до Постійно діючої адміністративної Колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Враховуючи викладене, причиною відсутності відповідей на звернення учасника на веб-порталі є не бездіяльність Замовника, а особливості технічної реалізації електронної системи закупівель та недосконалого законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 28.10.2020 13:55

Запити/Пояснення