• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

за кодом CPV ДК 021:2015 - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет. 2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741. 4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі: за кодом CPV ДК 021:2015 - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні 5.1. Конкретна назва предмету закупівлі: Вакуумні стерильні пробірки для досліджень сироватки, 4,0 мл (код CPV ДК 021:2015 - 33192500-7 Пробірки, НК 024:2019 - 42386 Пробірка вакуумна для взяття крові з активатором згортання, IVD), Вакуумні стерильні пробірки для досліджень сироватки, 3,5 мл (код CPV ДК 021:2015 - 33192500-7 Пробірки, НК 024:2019- 57896 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові ІВД, з розділовим гелем), Вакуумні стерильні пробірки для досліджень сироватки, 8,5 мл (код CPV ДК 021:2015 - 33192500-7 Пробірки, НК 024:2019 - 57896 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові ІВД, з розділовим гелем), Вакуумні стерильні пробірки для гематологічних досліджень цільної крові, 3,0 мл (код CPV ДК 021:2015 - 33192500-7 Пробірки, НК 024:2019 - 43865 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з K2ЕДТА, IVD), Вакуумні стерильні пробірки для коагулологических досліджень крові, 2,7 мл (код CPV ДК 021:2015 - 33192500-7 Пробірки, НК 024:2019 - 42585 Пробірка вакуумна для взяття крові з натрію цитратом, IVD), Вакуумні стерильні пробірки для отримання зразку плазми в якій розпочато процес гліколізу, 2,0 мл (код CPV ДК 021:2015 - 33192500-7 Пробірки, НК 024:2019 - 44208 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові з Na2ЕДТА і Na фторидом, IVD), Вакуумні стерильні пробірки для отримання зразку плазми, 4,0 мл (код CPV ДК 021:2015 - 33192500-7 Пробірки, НК 024:2019 - 45343 Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з літію гепарином і літію йод ацетатом), Пластикова пробірка для взяття капілярної крові самопливом, 500 мкл (код CPV ДК 021:2015 - 33192500-7 Пробірки, НК 024:2019 - 57892 Капілярна трубка для збору крові ІВД, K2EDTA), Вакуумні стерильні пробірки для гематологічних досліджень цільної крові, 2,0 мл (код CPV ДК 021:2015 - 33192500-7 Пробірки, НК 024:2019 - 43865 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові з К2ЕДТА, IVD), Вакуумні стерильні скляні пробірки для коагулометричних досліджень крові, 4,5 мл (код CPV ДК 021:2015 - 33192500-7 Пробірки, НК 024:2019 - 42585 Пробірка вакуумна для взяття крові з натрію цитратом, IVD), Вакуумні стерильні пробірки для гематологічних досліджень цільної крові, 6,0 мл (код CPV ДК 021:2015 - 33192500-7 Пробірки, НК 024:2019 - 43865 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з K2ЕДТА, IVD). 6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні за кодом CPV ДК 021:2015- 33190000-8 (НК 024:2019 42386 - Пробірка вакуумна для взяття крові з активатором згортання, IVD, НК 024:2019 - 57896 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові ІВД, з розділовим гелем, НК 024:2019 - 43865 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з K2ЕДТА, IVD, НК 024:2019 - 42585 Пробірка вакуумна для взяття крові з натрію цитратом, IVD, НК 024:2019 - 44208 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові з Na2ЕДТА і Na фторидом, IVD, НК 024:2019 45343 - Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з літію гепарином і літію йод ацетатом, НК 024:2019- 57892 Капілярна трубка для збору крові ІВД, K2EDTA) (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 369 упаковок 8. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Академіка Амосова, буд. 83, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Олександрівський р-н, 69063 9. Очікувана вартість предмета закупівлі: 203 395,00 грн. з ПДВ. 10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 18.12.2020 року. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07.09.2020 р. 18-00 12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні мати автентичний переклад на українську мову (крім документів, які необхідно надати згідно Додатку 4 та документів, що були складені на російській мові за допомогою інших осіб (договора, інше). 14. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 15. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 17. Дата та час розкриття тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично. 18. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі. 19. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 20. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 21. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету. 22. Вид закупівлі – Відкриті торги. 23. Застосовані критерії оцінки – ціна 100% 22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2020р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.

Завершена

203 395.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 016.98 UAH
Номер: 15d18b45efc84e4b90388da128f130ff
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-09-25-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.09.2020 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 25.09.2020 08:51 - 20.10.2020 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: НАКАЗ 25.09.2020 № 193 Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків моніторинг закупівлі медичного обладнання, проведеного Запорізьким державним медичним університетом за ідентифікатором UA-2020-08-21-004392-a. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 95) 234-11-70, golubvaleriy82@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, правильності заповнення форм документів, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності тендерної документації вимогам Закону, правомірності відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції, відповідності тендерної пропозиції переможця умовам тендерної документації та законодавству - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету Запорізького державного медичного університету (далі - Замовник), що оформлено протоколом засідання тендерного комітету від 21.08.2020 №164; реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників; повідомлення про намір укласти договір. В ході моніторингу RISK2-17_2 не підтверджено.
Період усунення порушень: 30.09.2020 10:10 - 06.10.2020 00:00
Дата публікації висновку: 30.09.2020 10:10