-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Навчальні засоби (Навчальні засоби для кабінетів і майстерень закладів професійної освіти)
Завершена
4 225 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 42 252.00 UAH
мін. крок: 1% або 42 252.00 UAH
Номер:
063616ca1e0d42e9905f3c2e4669ae7b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-11-23-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.11.2020 00:00
Період моніторингу:
23.11.2020 13:55 - 15.12.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.11.2020 № 225
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 20.11.2020 № 225
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14 UA-2020-08-20-009272-a 20.08.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу встановлено порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення недоліків у подальшій роботі.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02.12.2020.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 05.10.2020 б/н зі змінами (далі – ТД), протокол визначення переможця від 14.10.2020 № 73, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СЕВЕН АЙ ТІ» (далі –Переможець), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 13.10.2020, протокол розкриття, повідомлення про намір укласти договір від 14.10.2020, договір від 03.11.2020 № 03/11/1, додаткову угоду від 11.11.2020 № 1, пояснення Замовника від 26.11.2020.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель Prozorro, встановлено, що на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону № 922-VIII опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції.
Період усунення порушень:
03.12.2020 17:11 - 18.12.2020 00:00
Дата публікації висновку:
03.12.2020 17:11
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
1. Відповідно до Констатуючої частини Висновку Північного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-08-20-009272-a
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель Prozorro, встановлено, що на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону № 922-VIII опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції.
Зазначаємо, що вищенаведений висновок не відповідає дійсності.
Відповідно до вимог п.8 ч.2 ст.21 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості :
8) мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції.
Звертаємо Вашу увагу, що 20 серпня 2020 о 18:20 нами опубліковано файл «Оголошення.docx».
Відповідно до п.11 мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою (більш детальна інформація зазначена в п.7 Розділу 1 тендерної документації.
Також 20 серпня 2020 о 18:20 опубліковано файл «Тендерна_документацiя.doc».
Відповідно до п.7 розділу 1 Тендерної документації:
Документи, що мають відношення до пропозиції учасника, і готуються безпосередньо учасником, складаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. У разі надання учасником будь-яких документів (оригіналів чи їх копій) іноземною мовою (крім російської), то такі документи повинні мати автентичний переклад українською мовою. Не перекладаються на українську мову документи, текст яких викладено іноземною мовою з одночасним його викладенням українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Також не перекладається на українську мову документи видані державними установами, службами, організаціями, підприємствами України де часткове зазначення тексту на іноземній мові, наприклад: зазначення e-mail, назва моделі, адреса викладена на іноземній мові тощо.
Таким чином і оголошення про проведення закупівлі, і тендерна документація містять інформацію про мову, якою повинна бути складена тендерна пропозиція.
Дата публікації звіту:
07.12.2020 15:50
Запити/Пояснення
Номер:
c92a2ee2b38d40cd9e2fb559a0e72173
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
25.11.2020 09:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.12.2020 00:00
Опис:
1. Якими документами підтверджується покращення предмета закупівлі відповідно до умов Додаткової угоди від 11.11.2020 № 1 до Договору від 03.11.2020 № 03/11/1?
Номер:
ee121bbda83345cdbb30d426bcd80880
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
26.11.2020 13:54
Опис:
Комунальний заклад Київської обласної ради «Сервісно-ресурсний центр» (далі – КЗ КОР «СРЦ») розглянув запит Північного офісу Держаудитслужби від 25.11.2020 щодо закупівлі UA-2020-08-20-009272-a та повідомляє наступне.
Документами, що підтверджують покращення предмета закупівлі відповідно до умов Додаткової угоди від 11.11.2020 № 1 до Договору від 03.11.2020 № 03/11/1 є лист від постачальника ТОВ «Севен Ай Ті» від 09.11.2020 № 110920-01, що додається.
Номер:
c176fc85d0004978815065cb077f0c04
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
25.11.2020 11:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.12.2020 00:00
Опис:
1. Якими документами підтверджується покращення предмета закупівлі відповідно до умов Додаткової угоди від 11.11.2020 № 1 до Договору від 03.11.2020 № 03/11/1?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
0424beec45fc475a8d890310ac53761c
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
26.11.2020 13:55
Опис:
Комунальний заклад Київської обласної ради «Сервісно-ресурсний центр» (далі – КЗ КОР «СРЦ») розглянув запит Північного офісу Держаудитслужби від 25.11.2020 щодо закупівлі UA-2020-08-20-009272-a та повідомляє наступне. Документами, що підтверджують покращення предмета закупівлі відповідно до умов Додаткової угоди від 11.11.2020 № 1 до Договору від 03.11.2020 № 03/11/1 є лист від постачальника ТОВ «Севен Ай Ті» від 09.11.2020 № 110920-01, що додається.