• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Обладнання для закладів громадського харчування (Обладнання для харчоблоків)

Завершена

35 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 350 000.00 UAH
Номер: 7d066ff0db25436aa99ea6c6adf57ae0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-10-26-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.10.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 26.10.2020 16:23 - 17.11.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 23.10.2020 № 298 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 23.10.2020 № 298 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 37 UA-2020-08-20-006936-a 20.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель; Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, litvinov.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом встановлено порушення вимог пунктів 1 та 5 частини першої статті 19. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, надання роз'яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «МАРЕСТО УКРАЇНА» та ТОВ «ВЕАТЕКС», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 13 листопада 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (в редакції від 15.08.2020) та внесення змін до неї, надання роз'яснень щодо тендерної документації та на вимогу учасника щодо усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу процедури закупівлі проаналізовано: річний план Комунального закладу Київської обласної ради «Сервісно-ресурсний центр» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію оприлюднену 25.09.2020 зі змінами, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 26.08.2020 та роз’яснення Замовника від 27.08.2020, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 14.10.2020, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «МАРЕСТО УКРАЇНА» (далі – ТОВ «МАРЕСТО УКРАЇНА»), товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕАТЕКС» (далі – ТОВ «ВЕАТЕКС»), повідомлення про намір укласти договір від 14.10.2020, договір від 03.11.2020 № б/н, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 03.11.2020. За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Також встановлено, що на порушення вимог пунктів 1 та 5 частини першої статті 19 Закону, в звіті про результати проведення закупівлі не зазначені місцезнаходження замовника та застосовані критерії оцінки. Крім того, установлено, що Замовник на порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону в тендерній документації, вимагає учасників дотримуватись норм Закону від 25.12.2015 № 922-VIII, який діяв до 02.04.2020.
Період усунення порушень: 18.11.2020 18:07 - 03.12.2020 00:00
Дата публікації висновку: 18.11.2020 18:07

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Комунальний заклад Київської обласної ради «Сервісно-ресурсний центр» (далі – КЗ КОР «СРЦ») розглянув опублікований висновок Держаудитслужби від 18.11.2020 за результатами моніторингу закупівлі UA-2020-08-20-006936-a та повідомляє наступне. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, Держаудитслужбою виявлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону. КЗ КОР «СРЦ» заперечує дане порушення, оскільки в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначені наступні пункти: «11. мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою (більш детальна інформація зазначена в п.7 Розділу 1 тендерної документації. 12. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Банківська гарантія в розмірі 100 000,00 грн. Умови забезпечення тендерної пропозиції зазначені в п.2 Розділу 3 тендерної документації». За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, Держаудитслужбою встановлено порушення вимог пунктів 1 та 5 частини першої статті 19 Закону. З цього питання КЗ КОР «СРЦ» зазначає, що даний звіт формується автоматично електронною системою закупівель, але запевняємо, що будуть вжиті всі необхідні заходи з метою виправлення такого порушення та недопущення цих порушень в майбутньому. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, Держаудитслужбою виявлено порушення абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. З цього питання КЗ КОР «СРЦ» повідомляє, що до технічної специфікації (Додаток 3 Тендерної документації в редакції від 20.08.2020) були внесені відповідні зміни 18.09.2020 та 25.09.2020 року, та в подальшому будуть вжиті всі необхідні заходи для недопущення таких порушень.
Дата публікації звіту: 23.11.2020 13:59