-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Тверде паливо (Паливні брикети Піні Кей)
Торги відмінено
409 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 090.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 090.00 UAH
Номер:
53e510d98f6740eaa83b78acc4531de2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-09-18-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.09.2020 00:00
Період моніторингу:
18.09.2020 15:33 - 10.10.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.09.2020
№ 64
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 18.09.2020 № 64.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2020-08-19-002539-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані установлено порушення вимог пункту 1 частини 2 статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу 2 частини 2 статті 24 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій установлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо відміни торгів, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 жовтня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, розгляд та оцінка тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Комунальної установи «Новоборівський дитячий будинок-інтернат» Житомирської обласної ради (далі – Замовник), тендерна пропозиція учасника Фізична особа-підприємець Палій Лілія Олександрівна, тендерна пропозиція переможця процедури закупівель ТОВ «ВКП Терма» протокол засідання тендерного комітету від 21.09.2020 № 32, повідомлення про намір укласти договір від 21.09.2020 року, та пояснення Замовника від 25.09.2020 року.
Проведеним моніторингом відображення закупівлі у річному плані встановлено, що на порушення вимог пункту 1 частини 2 статті 4 Закону річний план закупівель Замовника (інформація оприлюднена на веб-порталі ІD: UA-P-2020-02-13-005346-c) не містить інформації про місцезнаходження та категорію Замовника.
За результатами аналізу відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів по закупівлі за номером ID: UA-2020-08-19-002539-a не містить інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції.
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що пунктом 2 частини 2 статті 22 Закону, встановлено імперативну умову, що тендерна документація, зокрема, має містити вимоги встановлені статтею 17 Закону.
Однак, за результатами аналізу відповідності тендерної документації законодавству у сфері закупівель установлено, що на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація Замовника не містить вимог встановлених пунктами 1 та 7 частини 1 статті 17 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено, що Замовником на порушення вимог абзацу 2 частини 2 статті 24 Закону не оприлюднено в електронній системі закупівель в окремому документі перелік змін, що вносились до тендерної документації.
За результатами аналізу питання розгляду та оцінки тендерної пропозиції встановлено, що тендерна пропозиція переможця торгів ТОВ «ВКП Терма» не відповідала умовам тендерної документації та кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази», установленому статтею 16 Закону.
Так, відповідно до пункту 1 розділу 3 та підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації, на відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», від учасників у складі тендерної пропозиції імперативно вимагалось надання довідки в довільній формі, в якій зазначається наступна інформація: наявність обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для постачання товару визначених у технічних вимогах (вказати найменування, кількість, технічний стан).
Поряд з цим, на підтвердження інформації зазначеної у вищевказаній довідці, учасники у складі пропозицій надають підтверджуючі документи про наявність обладнання, матеріально-технічної бази: для власних – договір купівлі-продажу або видаткові; для орендованих – договір оренди обладнання, що вказане у довідці, акт приймання-передачі (підпункт 1.2 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації).
Так, на виконання вищевказаних вимог, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ВКП Терма» надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази від 01.09.2020 року № 12/01/09, у пунктах 3-6 якої зазначено інформацію про наявність орендованого автотранспорту.
Однак, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ВКП Терма» на підтвердження інформації зазначеної у вищевказаній довідці надано договір перевезення вантажу від 01.04.2020 року, а не договір – оренди автотраспорту, чим не підтверджено інформацію зазначену у вищевказаній довідці та не дотримано вимоги пункту 1 розділу 3 та підпункту 1.2 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації, що не відповідає кваліфікаційному критерію установленому у статті 16 Закону.
Таким чином, моніторингом установлено, що на порушення абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВКП Терма», як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону.
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, замовник відміняє торги.
Період усунення порушень:
01.10.2020 16:39 - 17.10.2020 00:00
Дата публікації висновку:
01.10.2020 16:39
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Усунення порушень
Дата публікації звіту:
06.10.2020 15:31
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- corruptionBiddingDocuments: Так
- documentsForm: Так
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Замовником усунуто порушення шляхом відміни торгів
Дата публікації:
07.10.2020 09:18
Запити/Пояснення
Номер:
a0d68d6450a747c1b85ce6341e5c38c2
Назва:
Роз'яснення
Дата опублікування:
18.09.2020 21:36
Опис:
Прийнято рішення
Номер:
3dcd938f9d6d443eb7fd2adf75c0a63d
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.09.2020 14:26
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Тверде паливо (Паливні брикети Піні Кей)» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-08-19-002539-a) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із ч. 4. ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі», рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції переможця ТОВ "ВКП"ТЕРМА" на відповідність тендерній документації КУ "НОВОБОРІВСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ, з наданням документального підтвердження (протокол засідання тендерного комітету).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
0245947616c642e698a93dfe33341b11
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
25.09.2020 10:38
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету ʺТверде томливо (Паливні брикети Піні Кей) інформацію оприлюднено в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель Prozorro номером
ID: UA-2020-08-19-002539-а.
Надаємо пояснення до наступного: відповідно до ч.3 ст.22 Закону України ʺПро публічні закупівлі, тендерна документація ТОВ ʺВКПʺТЕРМАʺ містить приклади формальних (несуттєвих) помилок допущення яких не призведе до відхилення цієї пропозиції. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на зміст пропозиції, а саме технічні помилки та опису Згідно із ч.4 ст.11 Закону України ʺПро публічні закупівлі.
Враховуючи вищевикладене вважаємо ТОВ ʺВКПʺТЕРМАʺ переможцем закупівлі по предмету ʺТверде томливо (Паливні брикети Піні Кей) за номером ID: UA-2020-08-19-002539-а.
Пояснення надано через електронну систему закупівель в строк трьох робочих днів з дня оприлюднення даного запиту.