• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з механізованого та ручного прибирання та підмітання вулиць міста Жмеринка в літній період (утримання міських доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської об’єднаної територіальної громади)

Послуги надавати згідно вимог що звичайно ставляться до даного виду послуг

Завершена

1 273 319.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 366.60 UAH
Номер: a648f30fb78c42268663275d224d15ba
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-10-02-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.10.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 02.10.2020 15:34 - 26.10.2020 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 02.10.2020 №57 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 02.10.2020 №57 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1.UA-2020-08-18-004783-c 18.08.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, 02sosliuk@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі установлено порушення вимог пункту 3 розділу I. Порядку №708. За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 14 Порядку №1082. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання щодо відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог пунктів 1, 3 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання щодо надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питань щодо відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства про публічні закупівлі не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 жовтня 2020 року Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», із змінами (далі - Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію ТОВ «Ель Дорадо», протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету від 11 вересня 2020 року №120, повідомлення про намір укласти договір, договір від 22 вересня 2020 року №242, пояснення від 21 жовтня 2020 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено, що замовником в тендерній документації, затвердженій рішенням тендерного комітету від 18 серпня 2020 року (протокол засідання №115) та в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2020-08-18-004783-с зазначено предмет закупівлі: послуги з механізованого та ручного прибирання та підмітання вулиць м. Жмеринка в літній період (утримання міських доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської об’єднаної територіальної громади) та визначено код за ДК 021:2015: 90610000-6 - «Послуги з прибирання та підмітання вулиць». Водночас, в технічному завданні, яке є додатком №3 до тендерної документації, замовником викладено детальний опис даних послуг, а саме: підмітання території; очищення урн від твердих побутових відходів; санітарне прибирання газонів вулиць, схилів, скверів міста; очищення проїжджої частини біля бордюрів від бруду та наносів; вивезення зметів та сміття після прибирання з його захороненням на сміттєзвалищі твердих побутових відходів. При цьому, національний класифікатор України «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749, крім коду 90610000-6 - «Послуги з прибирання та підмітання вулиць» містить коди 90510000-5 «Утилізація сміття та поводження зі сміттям» (в т.ч. 90511000-2 «Послуги зі збирання сміття» та 90512000-9 «Послуги з перевезення сміття»), 90910000-9 «Послуги з прибирання» (в т.ч. 90918000-5 «Послуги з очищення урн для сміття») розділу 90000000-7 «Послуги у сферах поводження зі стічними водами та сміттям, послуги у сферах санітарії та охорони довкілля», тому вказані в технічному завданні послуги щодо очищення урн від твердих побутових відходів та вивезення зметів й сміття після прибирання з його захороненням на сміттєзвалищі твердих побутових відходів є окремими предметами закупівлі. Зважаючи на зазначене, замовником при визначенні предмета закупівлі порушено вимоги пункту 3 розділу I. Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року №708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 року за №500/34783 (далі – Порядок №708). На порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-08-18-004783-с не містить інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Також, оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-08-18-004783-с не містить інформації щодо назви послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та коду послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, чим порушено вимоги пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року №1082 (далі – Порядок №1082). Поряд із цим, замовником тендерна документація складена не у відповідності до вимог Закону, а саме у пункті 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, яка затверджена рішенням тендерного комітету від 18 серпня 2020 року, зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону, яким визначено, що в тендерній документації зазначаються відомості про строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Крім того, установлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «Ель Дорадо», якого обрано переможцем, вимогам тендерної документації замовника, в частині незавантаження в електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерної пропозиції довідки, що містить відомості про учасника, складеної згідно форми наведеної у додатку 5 до тендерної документації, чим не дотримано вимоги пункту 6 додатку 2 тендерної документації. В порушення вимог частини шостої статті 17 Закону учасник ТОВ «Ель Дорадо» як переможець торгів не надав, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, довідки, виданої Уповноваженим органом із зазначенням відомостей, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, не більше місячної давнини відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій (для юридичних осіб), чим не дотримано вимоги пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатку 6 тендерної документації. Відповідно до пунктів 1, 3 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та у разі ненадання переможцем процедури закупівлі, у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. Однак, замовник, на порушення пунктів 1, 3 частини першої статті 31 Закону, не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Ель Дорадо», як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та у разі ненадання переможцем процедури закупівлі, у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, а обрав його переможцем та уклав з ним договір 22 вересня 2020 року №242 загальною вартістю 1 272 912,00 грн. Поряд із цим, замовником на запит, оприлюднений в електронній системі закупівель Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області про надання пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, надано відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель у строк, що перевищує три робочих дні з дня оприлюднення запиту, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень: 26.10.2020 14:27 - 10.11.2020 00:00
Дата публікації висновку: 26.10.2020 14:27

Оскарження висновку в суді

Опис: Позовна заява про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівель позивача - Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області до Державної аудиторської служби України зареєстрована Вінницькм окружним адміністративним судом 02.11.2020 р. (позовна заява з відбитком печатки канцелярії суду додається). Начальник управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Ольга Куленко
Дата публікації: 02.11.2020 17:45

Запити/Пояснення