• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

20П-048_50310000-1 - Технічне обслуговування та ремонт офісної техніки (Технічне обслуговування та ремонт офісної техніки)

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова.

Завершена

2 745 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.8% або 50 000.00 UAH
Номер: b8eafe3246bc453cbc5119d6c0f51949
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-11-26-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.11.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 26.11.2021 13:39 - 18.12.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 26.11.2021 № 679 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу, В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 26.11.2021 № 679. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 8. UA-2020-08-18-006593-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 255-47-20, amatoryzt@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ НВП «Інфотех-Сервіс ЛТД» встановлено порушення вимог пунктів 1 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ «Мегапринт Сервіс» та ТОВ «ВС Технолоджі», своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 грудня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація акціонерного товариства «Укргазвидобування» (далі - Замовник), тендерні пропозиції учасників ТОВ «Мегапринт Сервіс» (переможець торгів), ТОВ «ВС Технолоджі» та ТОВ НВП «Інфотех-Сервіс ЛТД», протокол розгляду тендерних пропозицій від 01.10.2020 року, обґрунтування аномально низької ціни надане переможцем торгів ТОВ «Мегапринт Сервіс», протокол засідання тендерного комітету від 13.10.2020 року № 20П-048, повідомлення про намір укласти договір від 13.10.2020 року, договір про закупівлю послуг від 27.10.2020 року № УТВ 7542/33-20, пояснення отримане через електронну систему закупівель 03.12.2021 року. За результатами моніторингу розгляду тендерних пропозицій встановлено, що відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження всіх документів передбачених цією тендерною документацією до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а саме завантаження, зокрема, інформації та документів, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям згідно з статтею 16 Закону та відповідно до переліку, наведеному у Додатку № 2 цієї тендерної документації. Відповідно до підпункту 1 пункту 2 розділу 1 Додатку № 2 тендерної документації, на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію статті 16 Закону - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), вимагається надання скан-копії довідки на бланку учасника згідно таблиці № 1 «Відомості про досвід виконання аналогічних договорів», щодо виконання аналогічних договорів, де описується: найменування замовника, ЄДРПОУ, адреса та контактний телефон замовника за договором, предмет договору, строк дії договору, статус виконання, роль учасника (генпідрядник, субпідрядник) - кількість аналогічних договорів не менше трьох. На виконання вказаних вимог, учасником ТОВ НВП «Інфотех-Сервіс ЛТД» в складі пропозиції надано довідку про досвід виконання аналогічних договорів від 04.09.2020 року із зазначенням трьох аналогічних договорів укладених з ГУ ДПС у Харківській області, ПрАТ «Колос» та ДП «ХМЗ «ФЕД». Крім того, відповідно до підпункту 2 пункту 2 розділу 1 Додатку № 2 тендерної документації передбачено надання скан-копій договорів, що наведені учасником в довідці (згідно таблиці №1) (не менше трьох). Однак, на порушення вимог пункту 1 розділу ІІІ та підпункту 2 пункту 2 розділу 1 Додатку № 2 тендерної документації, учасником ТОВ НВП «Інфотех-Сервіс ЛТД» надано скан-копію договору укладеного з ПрАТ «Колос» (від 28.02.2020 року № 40) не в повному обсязі, а саме, відсутні скан-копії розділів 4-6, пункту 7.1 розділу 7, пункт 8.3 розділу 8 надано не у повному обсязі, а також відсутні сторінки договору, які містять інформацію щодо реквізитів сторін договору та підписи представників сторін договору. Отже, моніторингом встановлено, що на порушення вимог пунктів 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ НВП «Інфотех-Сервіс ЛТД», як таку, що не відповідала кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Період усунення порушень: 17.12.2021 14:07 - 05.01.2022 00:00
Дата публікації висновку: 17.12.2021 14:07

Оскарження висновку в суді

Опис: Інформація стосовно подання до суду оскарження висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ за результатами проведеного моніторингу закупівлі
Дата публікації: 31.12.2021 10:38
Дата відкриття провадження: 21.01.2022 10:00
Номер відкриття провадження: 640/39394/21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення на висновок про результати моніторингу закупівлі Державною аудиторською службою України по процедурі відкритих торгів з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) по предмету закупівлі 50310000-1 - Технічне обслуговування та ремонт офісної техніки (Технічне обслуговування та ремонт офісної техніки), 20П-048, ідентифікатор закупівлі № UA-2020-08-18-006593-a
Дата публікації звіту: 24.12.2021 14:45

Запити/Пояснення