-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт коридору 1,2,3-го поверхів та двох центральних сходових клітин головного учбового корпусу за адресою: вул. Жуковського, буд 64, інв. №103000001.
Торги відмінено
2 940 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 700.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 700.00 UAH
Номер:
8df0bf1503e94a61a8b014083d194c99
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-11-11-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.11.2020 00:00
Період моніторингу:
11.11.2020 12:32 - 03.12.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.11.2020 № 243
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: «Поточний ремонт коридору 1,2,3-го поверхів та двох центральних сходових клітин головного учбового корпусу за адресою: вул. Жуковського, буд 64, інв. №103000001» (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи), ID: UA-2020-08-18-003116-a, яка проводиться Національним Університетом "Запорізька політехніка".
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення порядку оприлюднення інформації передбаченого частиною другою статті 24 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини восьмої статті 12 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерної пропозиції переможця торгів - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених пунктом 2 частини першої статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерної пропозиції переможця торгів.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Національного Університету "Запорізька політехніка" (далі – Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету 18.07.2020 №45 (далі – ТД), тендерна пропозиція переможця торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОМСТРОЙ» (далі – ТОВ «ПРОМСТРОЙ»).
Моніторингом встановлено, що Оголошення про закупівлю не містить інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, чим порушено вимоги пункту 8 частини другої статті 21 Закону.
Дослідженням оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що Замовником до умов тендерної документації двічі вносились зміни та 19 та 21 серпня 2020 року в електронній системі закупівель було оприлюднено нові редакції тендерної документації.
Відповідно до протоколів засідання тендерного комітету від 19.08.2020 №47 та 21.08.2020 №50, тендерним комітетом Замовника прийнято рішення та внесені зміни до умов тендерної документації, та зазначено на затвердженні та оприлюднені переліку змін що вносяться, які визначені як додаток до вказаних протоколів.
Проте, вказані вище переліки змін до умов ТД (затверджені рішенням ТД Замовника протоколи від 19.08.2020 №47 та 21.08.2020 №50) в електронній системі закупівель оприлюднено не було, чим порушено порядок оприлюднення інформації про закупівлю визначений частиною другою статті 24 Закону, де вказано, що Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Дослідженням питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що частиною 5 Розділу VІ. Результати торгів та укладання договору про закупівлю ТД передбачено: у разі, якщо з технічних причин буде відсутня можливість завантажити документи та інформацію щодо підтвердження відсутності обставин, передбачених ч.1 та ч.2 статті 17 Закону, через електронний майданчик, Учасник повинен надати такі документи у строк визначений законодавством особисто або поштою, чим порушено вимоги частини восьмої статті 12 Закону, де зазначено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі.
Період усунення порушень:
12.11.2020 13:20 - 27.11.2020 00:00
Дата публікації висновку:
12.11.2020 13:20
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відмінити процедуру відкритих торгів згідно ч.2 п.1 ст. 32 Закону "Про публічні закупівлі".
Дата публікації звіту:
18.11.2020 14:59