• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт та ремонтно-реставраційні роботи по фасадам та внутрішнім приміщенням пам'ятки архітектури XVI-XIX ст. "Садиба Холоневських" охор. №10-ВН (теперішня Іванівська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат по вул. Соборна, 1, с. Іванів, Калинівського р-ну Вінницької обл.»

Завершена

17 137 559.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 85 687.80 UAH
Номер: 5f2b5148493940d68d4654f857c5fd6c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-09-18-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.09.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 18.09.2020 13:53 - 10.10.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 18.09.2020 №53 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250. НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 18.09.2020 №53 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 2.UA-2020-08-17-004670-с 17.08.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-11-51, sovazakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів та протоколі розкриття тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону та пункту 7 частини четвертої статті 28 Закону. За результатами аналізу питання щодо складання тендерної документації встановлено порушення вимог пунктів 11, 19 частини другої статті 22 Закону та Наказу №710. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення - порушень законодавства про публічні закупівлі не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 жовтня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», із змінами (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Іванівської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату Калинівського району Вінницької обласної ради, (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, із змінами, тендерну пропозицію ПП «Система якості», протокол засідання тендерного комітету від 07 вересня 2020 року б/н, повідомлення про намір укласти договір, підрядний договір від 24 вересня 2020 року №21-09 (далі – Договір), додаткову угоду від 25 вересня 2020 року №1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору та пояснення від 06 жовтня 2020 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. А також, на порушення вимог пункту 7 частини четвертої статті 28 Закону протокол розкриття тендерних пропозицій не містить інформацію про інформацію та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі. Крім того, замовником тендерна документація складена не у відповідності до вимог Закону, а саме у пункті 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, чим не дотримано вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону, яким визначено, що в тендерній документації зазначаються відомості про строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Водночас, відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості – опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. При цьому, аналізом питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерна документація замовника не відповідає вимогам Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 року № 715/34998 (далі – Наказ № 710), чим порушено вимоги пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 09.10.2020 13:14 - 26.10.2020 23:00
Дата публікації висновку: 09.10.2020 13:14

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Тендерний комітет Іванівської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату Калинівського району Вінницької обласної ради щодо моніторингу UA-M-2020-09-18-000008 та висновку про результати моніторингу закупівлі від 09.10.2020 року, обов’язується вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому при здійснені закупівель, дотримуватись вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 19.10.2020 08:56

Запити/Пояснення