• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Комп’ютерне обладнання для інклюзивно-ресурсного центру (ДК 021:2015 - 30230000-0 Комп’ютерне обладнання)

Завершена

336 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 680.00 UAH
Номер: 36543f2c5eb248a081cd13d9a6964707
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-09-01-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.09.2020 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 09.09.2020 16:46 - 01.10.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 09.09.2020 № 165. Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 09.09.2020 № 165. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-08-17-005573-a 17.08.2020. Дані автоматичних індикаторів ризиків, що спрацювали (RISK1-5_1) Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 32) 297-02-35, kristina-ivaskevich@meta.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 8 та пункту 9 частини 2 статті 21 Закону. За результатами аналізу питання щодо правильності визначення Замовником розміру забезпечення тендерної пропозиції встановлено порушення вимог частини 1 статті 25 Закону. За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 11 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору в установленому порядку, а також недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 вересня 2020 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти Сколівської райдержадміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік (UA-P-2020-08-17-006150-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені до неї зміни; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Бецко» (далі – ТОВ «Бецко»); протокол засідання тендерного комітету №2 від 03.09.2020; повідомлення про намір укласти договір від 03.09.2020, договір про закупівлю від 15.09.2020 №55. Проведеним моніторингом встановлено, що на порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів по закупівлі UA-2020-08-17-005573-а не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, а також на порушення вимог пункту 9 частини 2 статті 21 Закону – в оголошенні, при зазначенні виду та суми тендерного забезпечення, не вказано умови надання такого забезпечення тендерних пропозицій. Відповідно до частини 1 статті 25 Закону розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 3 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією. Водночас, аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що на порушення вимог частини 1 статті 25 Закону Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів та у тендерній документації встановлено розмір забезпечення тендерної пропозиції в сумі 11 000,00 грн, що перевищує 3 відсотка очікуваної вартості закупівлі (або на 920,00 грн більше). Таким чином, ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризику RISK1-5-1 (розмір забезпечення тендерної пропозиції визначено з порушенням встановлених Законом граничних значень під час проведення відкритих торгів на закупівлю робіт), - підтвердилася. Проведеним моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог пункту 11 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації Замовника перебіг строку дії тендерної пропозиції визначено, починаючи з дати розкриття тендерних пропозицій, а не з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. У пункті 2 розділу 3 тендерної документації Замовником встановлено вимогу до учасників процедури закупівлі щодо забезпечення тендерної пропозиції, зокрема Замовник вимагав надання забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), яка повинна мати електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку. Проте, проведеним моніторингом встановлено, що учасником ТОВ «Бецко» в недотримання вимог пункту 2 розділу 3 тендерної документації у складі пропозиції надано банківську гарантію № 8551-БГ (видана 01.09.2020 АТ «Український будівельно-інвестиційний банк») без відповідного електронного цифрового підпису уповноваженої особи банку. Отже, враховуючи викладене, на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Бецко», який не відповідав встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а визначено вказаного учасника переможцем торгів.
Період усунення порушень: 16.09.2020 16:43 - 01.10.2020 00:00
Дата публікації висновку: 16.09.2020 16:43

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: 1. Щодо порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону та пункту 2 розділу 3 тендерної документації- у складі пропозиції Учасника надано банківську гарантію № 8551-БГ (видана 01.09.2020 АТ «Український будівельно-інвестиційний банк») з відповідним електронним цифровим підписом уповноваженої особи банку ДЕРЕВ'ЯНКО НАТАЛІЇ ЄВГЕНІЇВНИ (Протокол створення та перевірки КЕП додається). Отже, пропозиція учасника ТОВ «Бецко» відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. 2. Щодо порушення вимог пункту 8 та пункту 9 частини 2 статті 21 Закону, частини 1 статті 25 Закону та пункту 11 частини 2 статті 22 Закону - неможливо усунути виявлені порушення у зв’язку з тим, що договір укладено та Переможцем виконані всі умови договору (Товар доставлений у місця призначення). Тендерним комітетом вжиті всі можливі заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому.
Дата публікації звіту: 22.09.2020 17:50