-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Добудова незавершеного будівництва школи на 450 учн. місць в с. Василівка Болградського району Одеської області» (Коригування)
Торги не відбулися
73 472 796.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 367 363.98 UAH
мін. крок: 0.5% або 367 363.98 UAH
Номер:
6d55d2d019634cce9857805d015a8ae8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-12-01-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.11.2020 00:00
Період моніторингу:
01.12.2020 08:48 - 23.12.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.11.2020 Одеса № 435
Про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 30.11.2020.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 30.11.2020 № 435
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер
дата оприлюднення
1. UA-2020-08-17-003218-a 17.08.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків та
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ТОВ «СТРОЙ ІМПЕРІЯ» та ПП «РОДНІК» встановлено порушення вимог статті 29 Закону через неправомірний їх повторний розгляд.
За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону встановлено, що розміщене Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою до ТОВ «СТРОЙ ІМПЕРІЯ» про усунення невідповідностей в інформації та/або документах не відповідає умовам частини 16 статті 29.
За результатами аналізу питання визначення визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї, надання роз’яснень щодо тендерної документації та вимог про усунення порушень, виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 грудня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, надання роз’яснень щодо тендерної документації та вимог про усунення порушень, розгляду тендерної пропозиції переможця, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Одеської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену протоколом уповноваженої особи
від 12.10.2020 № 5/л, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації
від 19.08.2020, 19.08.2020, 21.08.2020, 21.08.2020 та 21.08.2020, вимоги про усунення порушення товариства з обмеженою відповідальністю «ЮГ СТРОЙ ГРУП» від 20.08.2020, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА СТОУНБУДІНВЕСТ» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА СТОУНБУДІНВЕСТ»), протокол уповноваженої особи щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА СТОУНБУДІНВЕСТ» від 15.10.2020 № 15/л, тендерну пропозицію приватного підприємства «РОДНІК» (далі – ПП «РОДНІК»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ПП «РОДНІК», протокол уповноваженої особи щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «РОДНІК» від 29.10.2020 № 20/л, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СТРОЙ ІМПЕРІЯ» (далі – ТОВ «СТРОЙ ІМПЕРІЯ»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «СТРОЙ ІМПЕРІЯ», рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) від 10.11.2020 № 20859-р/пк-пз, протокол уповноваженої особи щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА СТОУНБУДІНВЕСТ» від 17.11.2020 № 40/л, протокол уповноваженої особи щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «РОДНІК» від 18.11.2020
№ 43/л, протокол уповноваженої особи щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «СТРОЙ ІМПЕРІЯ» та визначення переможцем процедури закупівлі від 19.11.2020 № 45/л, повідомлення про намір укласти договір
від 19.11.2020, рішення Органу оскарження від 15.12.2020 № 23193-р/пк-пз, протокол уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «СТРОЙ ІМПЕРІЯ» від 21.12.2020 № 20/к.
Моніторинг закупівлі щодо тих питань, які були предметом розгляду Органу оскарження, не здійснювався.
Відповідно до протоколу уповноваженої особи щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА СТОУНБУДІНВЕСТ» від 15.10.2020 № 15/л Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА СТОУНБУДІНВЕСТ», що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, згідно з абзацом першим пункту 2 частини першої статті 31 Закону, у зв’язку із наявністю підстав, встановлених частиною першою та сьомою статті 17 цього Закону (учасник для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям планує залучити потужності субпідрядника товариство з обмеженою відповідальністю «ХОЗХІМСЕРВІС» (далі – ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС»), який протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів).
Так, за інформацією, оприлюдненої на вебпорталі Уповноваженого органу, ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА СТОУНБУДІНВЕСТ» 30.10.2020 подано скаргу до Органу оскарження щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі, яку було прийнято до розгляду 04.11.2020. Рішенням Органу оскарження від 10.11.2020 № 20859-р/пк-пз Замовника було зобов’язано скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА СТОУНБУДІНВЕСТ» з підстав неправомірного її відхилення.
На виконання вимог рішення Органу оскарження від 10.11.2020
№ 20859-р/пк-пз Замовник 16.11.2020 скасував своє рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА СТОУНБУДІНВЕСТ». Разом з тим, Замовником скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «РОДНІК» та визначення переможцем ТОВ «СТРОЙ ІМПЕРІЯ», тим самим вчинено дії щодо повторного їх розгляду, чим порушено вимоги статті 29 Закону.
Водночас, відповідно до протоколу уповноваженої особи від 17.11.2020 № 40/л за результатами повторного розгляду Замовник вдруге відхилив тендерну пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА СТОУНБУДІНВЕСТ» згідно пункту 4 частини першої статті 17 Закону (субпідрядник ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС», потужності якого планується залучити, протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів).
Разом з тим, згідно з протоколами уповноваженої особи від 18.11.2020 № 43/л та від 19.11.2020 № 45/л за результатами повторного розгляду Замовник вдруге відхиляє тендерну пропозицію ПП «РОДНІК» та визначає ТОВ «СТРОЙ ІМПЕРІЯ» переможцем процедури закупівлі відкритих торгів.
Однак, за інформацією, оприлюдненої на вебпорталі Уповноваженого органу, ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА СТОУНБУДІНВЕСТ» 26.11.2020 подано вдруге скаргу до Органу оскарження щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі, яку було прийнято до розгляду 30.11.2020. Органом оскарження від 15.12.2020 № 23193-р/пк-пз прийнято рішення щодо правомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА СТОУНБУДІНВЕСТ» на підставі пункту 4 частини першої статті 17 Закону (відповідно до протоколу уповноваженої особи від 17.11.2020 № 40/л). Разом з тим, Замовника було зобов’язано скасувати рішення про визначення ТОВ «СТРОЙ ІМПЕРІЯ» переможцем процедури закупівлі, з підстав невідповідності тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
На виконання вимог рішення Органу оскарження від 15.12.2020 № 23193-р/пк-пз Замовник 21.12.2020 скасував своє рішення про визначення ТОВ «СТРОЙ ІМПЕРІЯ» переможцем процедури закупівлі відкритих торгів.
Відповідно до протоколу уповноваженої особи від 21.12.2020 № 20/к тендерну пропозицію учасника ТОВ «СТРОЙ ІМПЕРІЯ» відхилено з підстав її невідповідності умовам тендерної документації.
Відповідно до пункту 3 частини другої статті 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.
Враховуючи, що Замовником було відхилено всі тендерні пропозиції, електронною системою закупівель автоматично відміняється тендер після спливу строку передбаченого частиною восьмою статті 18 Закону.
Крім того, за результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону встановлено, що розміщене Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою до ТОВ «СТРОЙ ІМПЕРІЯ» про усунення невідповідностей в інформації та/або документах не відповідає умовам частини 16 статті 29.
Крім того, виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK1-4_1 не підтверджено.
Період усунення порушень:
21.12.2020 16:17 - 07.01.2021 00:00
Дата публікації висновку:
21.12.2020 16:17
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Розглянувши Ваш Висновок, повідомляємо, що станом на 12 грудня 2020 року всі Учасники дискваліфіковані.Наразі рішення уповноваженої особи щодо скасувння Цінової пропозиції Товариства з Обмеженою Відповідальністю "Строй Імперія", висвітлено. На теперішній час згідно ЗУ "Про публічні закупівлі" останьому надано право на оскарження.
Дата публікації звіту:
24.12.2020 14:50
Запити/Пояснення
Номер:
8f5bda75b7d04f2499adf4bc620b5543
Назва:
Про зупинення рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:
01.12.2020 12:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.12.2020 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.12.2020 Одеса № 438
Про зупинення рішення про
початок моніторингу процедури закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги UA-2020-08-17-003218-a.a17 в електронній системі закупівель
НАКАЗУЮ:
1. Зупинити рішення про початок моніторингу процедури закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-08-17-003218-a (оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу 01 грудня 2020 року), прийняте наказом Південного офісу Держаудитслужби від 30.11.2020 № 435 «Про початок моніторингу процедури закупівлі», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
2. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 01.12.2020
Начальник Олег МУРАТОВ