• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція приймального відділення екстренної невідкладної медичної допомоги КНП ОМР "Охтирська ЦРЛ" по вул. Петропавлівська, 15 в м. Охтирка Сумської області

Завершена

1 768 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 840.00 UAH
Номер: 1794431ae07d497dbffd1b439cbd1753
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-01-29-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.01.2021 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 29.01.2021 14:04 - 20.02.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 29.01.2021 № 23 м.Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 20.01.2021 № 003100-18/696-2021 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 29 січня 2021 року № 23 № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 3. UA-2020-08-14-007566-a від 14.08.2020 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівецька, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.), +38 (0 37) 255-28-80, innamoshuk@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, дотримання порядку внесення змін до тендерної документації, надання інформації, документів у випадках, передбачених законодавством, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції, правомірності внесення змін до договору, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону шляхом розірвання договору від 30.09.2020 № 36 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 лютого 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), дотримання порядку внесення змін до тендерної документації, надання інформації, документів у випадках, передбачених законодавством, розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, своєчасності укладання, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції, правомірності внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Департаменту капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника із змінами від 31.08.2020 № 103 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛЮБОСТРОЙ» (далі – ТОВ «ЛЮБОСТРОЙ»); протокол засідання тендерного комітету Замовника від 14.09.2020 № 123, від 05.10.2020 № 145; повідомлення про намір укласти договір від 14.09.2020; договір від 30.09.2020 № 36 (далі – Договір № 36); додаткові угоди від 30.11.2020 № 1 та від 31.12.2020 № 2 до Договору № 36; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 05.10.2020, від 01.12.2020, від 04.01.2021; пояснення Замовника, надане через електронну систему закупівель від 15.02.2021. За результатами аналізу питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено, що Замовник визнав переможцем торгів учасника ТОВ «ЛЮБОСТРОЙ», пропозиція якого не відповідала умовам тендерної документації, виходячи з наступного. Відповідно до пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у складі своєї пропозиції довідку про наявність обладнання та матеріальної-бази у вигляді наведеної таблиці з інформацією про наявне (наявні) виробниче (виробничі) приміщення із зазначенням його (їх) найменування, виробничого призначення, місця розташування, підстав користування (власне чи орендоване). Для документального підтвердження наявності приміщення (приміщень) учасник повинен надати копію (копії) документа (документів), що підтверджують право власності або право користування зазначеним (зазначеними) учасником приміщеннями: витягу про реєстрацію права власності/інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про зареєстровані речові права, або договору оренди. Водночас, пункт 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачає, що у разі, якщо учасник не подає будь-який документ, що вимагається тендерною документацією, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. Однак, учасник ТОВ «ЛЮБОСТРОЙ» у наданій ним довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 31.08.2020 вих. № 590 не зазначив жодної інформації про наявність виробничих приміщень, а також не надав документів, що підтверджують право власності чи право користування учасником приміщеннями, або лист-роз’яснення щодо підстав ненадання відповідних документів, що не відповідає вимогам пунктів 1 і 5 Розділу ІІІ тендерної документації. Крім того, відповідно до пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації для документального підтвердження кваліфікаційного критерію наявності фінансової спроможності, учасник має надати копію фінансового звіту за два попередні роки. Водночас, у пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що в складі тендерної пропозиції учасниками додатково надається оригінал або копія останнього затвердженого звіту про фінансовий стан (форма №1 Баланс або форма №1м Баланс або форма №1мс Баланс) з документом, що підтверджує його реєстрацію у податковому органі, з довідкою про вартість чистих активів відповідно до наданого звіту. Так, ТОВ «ЛЮБОСТРОЙ» у складі своєї пропозиції не надав копію фінансового звіту за 2018 рік та довідку про вартість чистих активів відповідно до останнього затвердженого звіту про фінансовий стан або лист-роз’яснення щодо підстав ненадання відповідних документів, чим не дотримав вимог пунктів 1 і 5 розділу ІІІ тендерної документації. З огляду на зазначене, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив учасника ТОВ «ЛЮБОСТРОЙ», як такого, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, а визнав його переможцем та уклав з ним договір про закупівлю.
Період усунення порушень: 18.02.2021 15:37 - 05.03.2021 00:00
Дата публікації висновку: 18.02.2021 15:37

Оскарження висновку в суді

Опис: позовна заява від 03.03.2021 №01-12/338
Дата публікації: 04.03.2021 14:26

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Департамент капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) заперечує проти висновку про результату моніторингу закупівлі за предметом «Реконструкція приймального відділення екстреної невідкладної медичної допомоги КНП ОМР «Охтирська ЦРЛ» по вул. Петропавлівська, 15 в м. Охтирка Сумської області» (ID:UA-2020-08-14-007566-а). Щодо порушення законодавства в частині ненадання учасником копії документів, що підтверджують право власності або право користування зазначеним учасником приміщеннями. Відповідно до підпункту 5.2. пункту 5 розділу ІІІ Тендерної документації (арк. 10) для документального підтвердження наявності приміщення (приміщень) учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції завірену підписом уповноваженої особи учасника (у разі наявності) копію (копії) документа, що підтверджують право власності або право користування зазначеним (зазначеними) приміщеннями: витягу про реєстрацію права власності/інформації з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про зареєстровані речові права (наданої не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі), або договору оренди, який повинен бути чинним на дату розкриття тендерної пропозиції. Оскільки ТОВ «ЛЮБОСТРОЙ» у складі тендерної пропозиції надано довідку від 31.08.2020 вих. № 590 про відсутність наявного приміщення, яке перебуває у власності чи оренді, Замовником не враховувались (не вимагались) підтверджуючи документи, зважаючи на те, що в тендерній документації зазначено, що дані документи надаються лише в разі наявності приміщення. Щодо порушення законодавства в частині ненадання учасником копії фінансового звіту за 2018 рік та довідку про вартість чистих активів відповідно до останнього затвердженого звіту про фінансовий стан. Відповідно до підпункту 5.2. пункту 5 розділу ІІІ Тендерної документації (арк. 12) для документального підтвердження наявності фінансової спроможності. Учасник має надати копію фінансового звіту за два попередні роки. У разі якщо обсяг річного доходу (виручки) учасника менше ніж 30% від очікуваної вартості предмета закупівлі, замовник має право відхилити таку тендерну пропозицію. ТОВ «ЛЮБОСТРОЙ» у складі тендерної пропозиції надано копію фінансового звіту і податкової декларації за 2019 рік та копію податкової декларації за 2018 рік. Так, головною вимогою відповідності фінансової спроможності учасника умовам тендерної документації є умова, щоб розмір річного доходу складав не менше 30 % від очікуваної вартості предмету закупівлі. За 2018 рік інформація про обсяг річного доходу ТОВ «ЛЮБОСТРОЙ» була врахована на підставі податкової декларації, де в пункті 5 розділу ІІ зазначена сума доходу за 2018 рік в розмірі 5396928,21 грн. З огляду на те, що очікувана вартість складала 1768004,60 грн., 30% від неї складає 530401,38 грн. На підстав таких розрахунків Замовником було зроблено висновок, що фінансова спроможність учасника згідно його податкової звітності за 2018 рік повністю відповідає вимогам тендерної документації. Таким чином, приймаючи рішення про визнання переможцем ТОВ «ЛЮБОСТРОЙ, Замовник діяв у повній відповідності з нормами чинного законодавства і жодним чином не порушило абзац 2 підпункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту: 25.02.2021 13:39

Запити/Пояснення