-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт з переплануванням приймального та дитячого відділень КНП "Хустська ЦРЛ ім. Віцинського О.П." під відділення екстренної (невідкладної) медичної допомоги по вул. І.Франка,113 в м.Хуст.»
Завершена
11 789 461.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 117 894.61 UAH
мін. крок: 1% або 117 894.61 UAH
Номер:
684ae522e5854963ad762d3f60c4a1fd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-11-23-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.11.2020 00:00
Період моніторингу:
23.11.2020 15:40 - 15.12.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.11.2020 № 39
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана АНІЩЕНКО
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 23.11.2020 № 39
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-08-14-007503-a 14.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торів встановлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерна документація складена з порушеннями пунктів 11, 14 частини другої та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 6 абзацу першого частини восьмої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «АРДАНБУД» та ТОВ «БІОСИСТЕМИ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 листопада 2020 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності тендерної документації (зі змінами) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Хустська центральна районна лікарня імені Віцинського Остапа Петровича» Хустської районної ради Закарпатської області (далі – Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 14.08.2020; запитання та роз’яснення до процедури закупівлі; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АРДАНБУД» (далі - ТОВ «АРДАНБУД») та товариства з обмеженою відповідальністю «БІОСИСТЕМИ» (далі - ТОВ «БІОСИСТЕМИ»); протокол засідання тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АРДАНБУД» від 01.09.2020 №23; протокол засідання тендерного комітету про визначення переможця від 07.09.2020 №24; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю від 21.10.2020 №366 та зміни до нього, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 15.10.2020 № 19353-р/пк-пз.
Моніторинг закупівлі з питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель Замовником щодо тих порушень, обставин та підстав, які були предметом розгляду органу оскарження, Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області не здійснювався.
За результатами аналізу питання щодо повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торів встановлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону, в частині не зазначення інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерна документація складена з порушеннями пунктів 11, 14 частини другої та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, а саме:
- у пункті 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовником визначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, що не відповідає вимогам пункту 11 частини другої статті 22 Закону, оскільки перебіг строку дії тендерної пропозиції починається із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
- в порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону у пункті 1 розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації не визначено кінцевий строк для подання тендерних пропозицій, який відповідно до зазначеної норми Закону визначається Замовником самостійно та відображається у тендерній документації, згідно якої учасники подають свої пропозиції;
- на порушення абзацу першого частини третьої статті 22 Закону у пункті 13 розділу «Перелік документів, які надаються усіма Учасниками для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації» додатку 1 тендерної документації Замовником вимагається надання учасниками у складі тендерної пропозиції листа-гарантії про те, що вони у своїй діяльності дотримуються норм чинного законодавства України, зокрема, Указу Президента України від 16 вересня 2015р. №549/2015, рішення РНБО України від 2 вересня 2015 року та Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014 №1702-VII, які втратили чинність.
Окрім того, під час аналізу тендерної документації установлено, що Замовником в пункті 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлена вимога для учасника-переможця про надання додаткових документів, а саме: «Учасником-переможцем протягом 1 (одного) робочого дня завантажуються форма «Тендерна пропозиція» в сканованому вигляді за встановленою замовником формою, відповідно до Додатку 6 та розрахунок договірної ціни відповідно до Додатку 3 у файлі з розширенням .doc, .docx, та в електронній версії створеній у програмному комплексі АВК/ІВК з файлом imd розрахунку договірної ціни або інших, які мають рекомендації Мінрегіонбуду до застосування та взаємодіють з ними в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін (версії програмних комплексів повинні бути чинними на момент підготовки ціни пропозиції), з цінами, що визначені за результатами електронного аукціону. Документи, передбачені в Додатку 3, надаються на вимогу замовника протягом дня, з дня отримання відповідної вимоги на електронну адресу Учасника, зазначену ним в тендерній пропозиції», при цьому, Замовник відхиляє тендерну пропозицію у випадку неподання учасником документів, передбачених додатком 3, у визначені Замовником строки, а саме: протягом одного дня з дня проведення аукціону; протягом дня з дня отримання Учасником на електронну адресу відповідної вимоги Замовника.
Так, абзацом першим частини третьої статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Водночас, виходячи зі змісту статті 26 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
При цьому, порядок подання додаткової інформації та/або документів після розкриття тендерних пропозицій регулюється частинами чотирнадцятою, шістнадцятою статті 29 Закону для учасника, статтями 17 та 41 Закону для переможця процедури закупівлі. Будь-яка інша інформація, що подана учасником після кінцевого строку її подання не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону. Отже, завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, здійснюється учасниками саме до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Таким чином, неподання учасниками після завершення аукціону будь-якої інформації та документів, окрім тих, що визначені вищеописаними нормами законодавства, не може бути підставою для відхилення тендерних пропозицій.
Враховуючи вищенаведене, встановлення в тендерній документації вимоги про надання додаткових документів після завершення електронного аукціону суперечить статті 26 Закону та є порушенням абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про закупівлю встановлено, що повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, яке оприлюднене Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу не місить номеру телефону учасника, з яким укладено договір про закупівлю, чим недотримано вимоги пункту 6 абзацу першого частини восьмої статті 41 Закону.
Період усунення порушень:
26.11.2020 16:10 - 11.12.2020 00:00
Дата публікації висновку:
26.11.2020 16:10
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ТЕНДЕРНИЙ КОМІТЕТ
Комунального некомерційного підприємства
«ХУСТСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ ВІЦИНСЬКОГО ОСТАПА ПЕТРОВИЧА» ХУСТСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
"ЗАТВЕРДЖЕНО"
Рішенням тендерного комітету
від 02.12.2020 року
Протокол № 36
УПРАВЛІННЮ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
88008, м.Ужгород, пл.Народна, 4
Інформація, що свідчить про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель та/або аргументовані заперечення до висновку
26 листопада 2020 року Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області опубліковано в електронній системі закупівель висновок за результатами моніторингу закупівлі UA-2020-08-14-007503-a.
Згідно висновку органу державного фінансового контролю встановлено наступні факти:
- порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону, в частині не зазначення інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та про умови надання забезпечення тендерних пропозицій;
- порушенням пунктів 11, 14 частини другої та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, а саме: - у пункті 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовником визначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, що не відповідає вимогам пункту 11 частини другої статті 22 Закону, оскільки перебіг строку дії тендерної пропозиції починається із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
- порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону у пункті 1 розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації не визначено кінцевий строк для подання тендерних пропозицій, який відповідно до зазначеної норми Закону визначається Замовником самостійно та відображається у тендерній документації, згідно якої учасники подають свої пропозиції;
- порушення абзацу першого частини третьої статті 22 Закону у пункті 13 розділу «Перелік документів, які надаються усіма Учасниками для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації» додатку 1 тендерної документації Замовником вимагається надання учасниками у складі тендерної пропозиції листа-гарантії про те, що вони у своїй діяльності дотримуються норм чинного законодавства України, зокрема, Указу Президента України від 16 вересня 2015р. №549/2015, рішення РНБО України від 2 вересня 2015 року та Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014 №1702-VII, які втратили чинність;
- порушенням абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, в частині встановлення вимоги для учасника-переможця про надання додаткових документів, а саме: «Учасником-переможцем протягом 1 (одного) робочого дня завантажуються форма «Тендерна пропозиція» в сканованому вигляді за встановленою замовником формою, відповідно до Додатку 6 та розрахунок договірної ціни відповідно до Додатку 3 у файлі з розширенням .doc, .docx, та в електронній версії створеній у програмному комплексі АВК/ІВК з файлом imd розрахунку договірної ціни або інших, які мають рекомендації Мінрегіонбуду до застосування та взаємодіють з ними в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін (версії програмних комплексів повинні бути чинними на момент підготовки ціни пропозиції), з цінами, що визначені за результатами електронного аукціону.
- недотримання вимоги пункту 6 абзацу першого частини восьмої статті 41 Закону в частині не оприлюднення номеру телефону учасника у повідомленні про внесення змін до Договору.
З приводу вищезазначених фактів замовник вважає за необхідне обгрунтовано зазначити:
1) Щодо порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону, в частині не зазначення інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та незазначення умови надання забезпечення тендерних пропозицій в оголошенні, - повідомляємо, що зазначення даної інформації не є можливим, оскільки на момент створення закупівлі UA-2020-08-14-007503-a від 14.08.2020 року можливість заповнювати інформацію «про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції» та «умови надання забезпечення тендерних пропозицій» не було реалізовано на електронному майданчику з боку адміністратора системи (електронної системи закупівлі). Отже в оголошенні про проведення відкритих торгів не було внесено інформацію щодо мови, якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій через відсутність такого функціоналу на електронному майданчику Zakupki.prom.ua в електронній системі закупівель.
2) Щодо порушення пунктів 11, 14 частини другої та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, а саме: - у пункті 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовником визначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, що не відповідає вимогам пункту 11 частини другої статті 22 Закону, оскільки перебіг строку дії тендерної пропозиції починається із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, - повідомляємо, що пунктом 4 розділу ІІІ тендерної документації закупівлі UA-2020-08-14-007503-a визначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій (розкриття пропозицій відбулось під час аукціону 31.08.2020 року), отже кінцева дата подання тендерних пропозицій - 30.08.2020 року. Тобто, відповідно до тендерної документації даної закупівлі термін дії тендерної пропозиції більше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій на 1 день. Відповідно до пункт.11 ч.2 ст.22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості: «11) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;». З цієї норми Закону очевидними є два факти: - Закон не вимагає від Замовника встановлювати/ прописувати у тендерній документації дату, з якої тендерні пропозиції вважаються дійсними (а лише строк їх дії); - дата, з якої тендерні пропозиції вважаються дійсними, імперативно визначена самим Законом - це дата кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Таким чином, передбачену п.11 ч.2 ст.22 Закону норму чітко виконано, тендерна документація складена належно в цій частині
3) Щодо порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону у пункті 1 розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації не визначено кінцевий строк для подання тендерних пропозицій, який відповідно до зазначеної норми Закону визначається Замовником самостійно та відображається у тендерній документації, згідно якої учасники подають свої пропозиції, - необхідно зазначити, що тендерна документація – документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб - порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тобто, це розміщений в електронній системі закупівель документ Замовника, який повинен відповідати вимогам законодавства. Разом з цим необхідно звернути увагу на те, що Наказом № 680 від 13.04.2016 Мінекономрозвитку України затверджено Примірну тендерну документацію. Примірна тендерна документація не є документом, форму якого не можна порушувати, а має значення взірця. Так, згідно із ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію, що визначена в ч. 2 Закону та може містити іншу інформацію відповідно до законодавства та ч. 3 ст 22 вищезазначеного Закону. Відтак, згідно п. 14 ч. 2 тендерна документація містить інформацію про кінцевий строк подання пропозицій шляхом посилання на оголошення закупівлі. Відповідно до п. 1 Розділу 4 «Подання та розкриття тендерних пропозицій» тендерної документації на закупівлю 2020-08-14-007503-a: «кінцевий строк подання тендерної пропозиції (дата, час) зазначений в електронній системі (година кінцевого строку подання тендерних пропозицій визначена електронною системою та зазначена на сайті Уповноваженого органу). Зокрема, Замовником вказано посилання на електронну систему закупівель, оскільки під час створення та публікації оголошення даної закупівлі Замовником внесено основні дані про закупівлю, інформацію про предмет закупівлі та терміни періоду подачі пропозиції, в тому числі і кінцевий строк подачі пропозиції, а саме: Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2020 11:00.
4) Щодо порушення абзацу першого частини третьої статті 22 Закону у пункті 13 розділу «Перелік документів, які надаються усіма Учасниками для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації» додатку 1 тендерної документації Замовником вимагається надання учасниками у складі тендерної пропозиції листа-гарантії про те, що вони у своїй діяльності дотримуються норм чинного законодавства України, зокрема, Указу Президента України від 16 вересня 2015р. №549/2015, рішення РНБО України від 2 вересня 2015 року та Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014 №1702-VII, які втратили чинність, - необхідно зазначити, що посилання на нормативно правові акти носить суто інформативний характер, на підтвердження зазначеної інформації Замовником не вимагається надання жодних підтверджуючих документів, зазначена інформація не є кваліфікаційним критерієм або вимогою, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, тому не несе впливу на тендерні пропозиції учасників і не може розглядатись як порушення частини третьої Закону. Посилання на нормативний акт, що втратив чинність є опискою, яку враховано та буде виправлено шляхом недопущення під час проведення закупівель в подальшому щодо зазначення чинного посилання на нормативно-правовий акт, а саме: Указу Президента України від 15.05.2017 № 133/2017 року та Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 06.12.2019 № 361-IX.
5) Щодо, порушенням абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, в частині встановлення вимоги для учасника-переможця про надання додаткових документів, а саме: «Учасником-переможцем протягом 1 (одного) робочого дня завантажуються форма «Тендерна пропозиція» в сканованому вигляді за встановленою замовником формою, відповідно до Додатку 6 та розрахунок договірної ціни відповідно до Додатку 3 у файлі з розширенням .doc, .docx, та в електронній версії створеній у програмному комплексі АВК/ІВК з файлом imd розрахунку договірної ціни або інших, які мають рекомендації Мінрегіонбуду до застосування та взаємодіють з ними в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін (версії програмних комплексів повинні бути чинними на момент підготовки ціни пропозиції), з цінами, що визначені за результатами електронного аукціону,- необхідно зазначити що відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Так відповідно до ч. 4 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі- Закон) Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону. Так, згідно зі статтею 843 Цивільного кодексу України у договорі підряду визначається ціна роботи або способи її визначення. Відповідно до статті 844 Цивільного кодексу України ціна у договорі підряду може бути визначена у кошторисі. Якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником. При цьому пунктом 6.2.4 ДСТУ визначено, що ціна пропозиції переможця торгів є договірною ціною на об’єкт будівництва, яка формується генпідрядником із залученням субпідрядних організацій, погоджується із замовником. Разом з тим пунктом 3.15 ДСТУ визначено, що договірна ціна — кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі підряду. Таким чином, оскільки ціна тендерної пропозиції учасника може зменшуватись за результатами електронного аукціону, що призводитиме до необхідності перерахунку учасником кошторису, та ураховуючи при цьому, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції – запит щодо надання учасником-переможцем документів щодо узгодження тендерної пропозиції із запропонованою ціною, яка склалась за результатами аукціону, є дією, спрямованою на укладення договору про закупівлю. Отже в даному випадку відсутнє порушення положень ч. 3 ст. 22 Закону.
6) Щодо недотримання вимоги пункту 6 абзацу першого частини восьмої статті 41 Закону в частині не оприлюднення номеру телефону учасника у повідомленні про внесення змін до Договору - повідомляємо, що зазначення даної інформації не є можливим, оскільки на момент оприлюднення повідомлення про внесення змін до Договору можливість заповнювати інформацію «про номеру телефону учасника у повідомленні про внесення змін до Договору» не було реалізовано на електронному майданчику з боку адміністратора системи (електронної системи закупівлі). Отже в повідомлення про внесення змін до Договору не було внесено інформацію про номер телефону учасника через відсутність такого функціоналу на електронному майданчику Zakupki.prom.ua в електронній системі закупівель.
Виходячи з вищенаведеного, враховуючи зобовязання, які зазначені у Висновку, а саме здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, шляхом недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію, що свідчить про вжиття таких заходів – повідомляємо, що тендерним комітетом вжиті заходи щодо недопущення під час проведення закупівель в подальшому фактів встановлених у висновку.
Дата публікації звіту:
03.12.2020 15:10