• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з виконання топографо-геодезичної зйомки з подальшим розробленням проектної документації, необхідної для формування земельних ділянок та їх реєстрації в Державному земельному кадастрі

Завершена

3 800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 38 000.00 UAH
Номер: a2af3e8fb253412d9cd19b9b187e37cf
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-09-30-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.09.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 30.09.2020 17:18 - 23.10.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 30.09.2020 №56 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, доручення Державної аудиторської служби України від 16 вересня 2020 року №003100-18/4941-2020, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 30.09.2020 №56 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1.UA-2020-08-14-002516-c 14.08.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, 02sosliuk@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує вжити заходів щодо недопущення таких порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 жовтня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в річному плані та оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», із змінами (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік комунального підприємства Виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго» (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерні пропозиції ТОВ «ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ» та ТОВ «ГЕО-МАКС», протоколи засідання тендерного комітету від 08 вересня 2020 року №1539 та №1540, повідомлення про намір укласти договір від 09 вересня 2020 року, договір від 28 вересня 2020 року №1143/ДОД-20 та пояснення від 07 та 12 жовтня 2020 року, отримані від замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що на порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів (UA-2020-08-14-002516-с) не містить інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, а також інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Відповідно до частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Проте, замовник не оприлюднив протягом трьох робочих днів з дня укладення договору (28 вересня 2020 року) додаток «Банківська гарантія», який відповідно до пп.13.1.4 п.13 договору від 28 вересня 2020 року №1143/ДОД-20 є його невід’ємною частиною, чим порушив вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону. Також, за результатами проведеного моніторингу встановлено, що замовником не дотримано частини четвертої Розділу Х. «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, а саме: протоколи засідань тендерного комітету від 08 вересня 2020 року №1539 та №1540 не містять підписів усіх членів тендерного комітету присутніх на їх засіданнях або обґрунтованої відмови від підпису або інформації про їх відсутність на засіданні.
Період усунення порушень: 23.10.2020 15:17 - 06.11.2020 23:00
Дата публікації висновку: 23.10.2020 15:17

Оскарження висновку в суді

Опис: Замовником оскаржено висновок до суду
Дата публікації: 04.11.2020 13:40

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заперечення до висновку за результатами моніторингу № UA-M-2020-09-30-000058 - файли вкладено.
Дата публікації звіту: 29.10.2020 08:21

Запити/Пояснення