Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання надання роз’яснень щодо тендерної документації встановлено порушення частини першої статті 24 Закону.
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій установлено порушення вимог пунктів 1 та 3 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів затверджених уповноваженим органом, правомірності відхилення тендерної пропозиції ФОП Саламаха А.Ф. - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо відміни торгів відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), в тому числі правильність заповнення форм документів, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, своєчасність надання роз’яснень на звернення, розгляд та оцінка тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, сім’ї, молоді, фізичної культури та спорту Борщівської районної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 13.08.2020, тендерну документацію із змінами, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 28.08.2020 та від 31.08.2020, звернення від 18.08.2020 щодо надання роз’яснень до тендерної документації, відповідь на звернення від 28.08.2020, тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця Саламаха Андрія Федоровича (далі- ФОП Саламаха А.Ф.) та Товариства з обмеженою відповідальністю «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» (далі - ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ»), протоколи засідання тендерного комітету №12 та №13 від 15.08.2020 та № 14 від 09.10.2020, відповідь Замовника на запит від 09.10.2020 та від 12.10.2020.
За результатами моніторингу встановлено, що на порушення частини першої статті 24 Закону Замовник відповідь на звернення щодо тендерної документації надав на восьмий робочий день з дня оприлюднення такого звернення.
Моніторингом тендерної документації встановлено, що Замовником в порушення вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону в пункті 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та додатку 1 форма «Тендерна пропозиція» тендерної документації невірно зазначено інформацію протягом якого строку тендерні пропозиції вважаються дійсними.
За результатами аналізу питання розгляду та оцінки тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» встановлено, що ним як учасником всупереч вимогам пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в поданій ним довідці про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази для постачання товару від 07.09.2020 №3/09 не зазначено найменування та марку машини, яка буде залучатись для виконання договору.
Окрім цього, встановлено, що на порушення вимог підпункту 5.5. пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» як переможцем торгів у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір не надано документів на підтвердження відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції передбачених пунктом 13 частини першої статті 17 Закону.
Однак, Замовником в порушення пунктів 1 та 3 частини першої статті 31 Закону тендерну пропозицію ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» не відхилено як таку що не відповідає кваліфікаційним критеріям установленим статтею 16 Закону та у зв’язку з не наданням у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
На надісланий 09.10.2020 запит, щодо не відхилення пропозиції ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» у зв’язку з не наданням у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону Замовник в інформації вказав, що підстав для відхилення не було.
В ході моніторингу Замовник скасував рішення № 13 від 15.09.2020 щодо визначення переможцем торгів ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» та рішенням №14 від 09.10.2020 відхилив його пропозицію.
Період усунення порушень:
13.10.2020 11:01 - 28.10.2020 23:00
Дата публікації висновку:
13.10.2020 11:01