-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Картопля продовольча, горох сушений
ДК 021:2015 (CPV) - 03210000-6 зернові культури та картопля Місце знаходження замовника: Україна, 15100; вул. Шевченка 108 А. м.Городня, Чернігівська область, код ЄДРПОУ 03189920 Категорія замовника : юридичні особи , які є підприємствами, установами, організаціями та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі. Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою.
Завершена
227 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 270.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 270.00 UAH
Номер:
9dae9e95b3c64d5b926a1686502e8df4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-10-12-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.10.2020 00:00
Період моніторингу:
12.10.2020 15:12 - 03.11.2020 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.10.2020 № 61
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 12.10.2020 № 61
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2020-08-13-000991-b 13.08.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків: RISK2-17_2
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти інформації в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства щодо визначення предмета закупівлі, повноти відображення інформації в річному плані відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам ціни пропозиції учасника - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 жовтня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в річному плані та оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам ціни пропозиції учасника.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Городнянського психоневрологічного інтернату (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 13.08.2020 (зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протоколи розкриття тендерних пропозицій від 11.09.2020, від 17.09.2020, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Фуд Постач» (далі – ТОВ «Фуд Постач»), фізичної особи-підприємця Ніколаєвої Надії Олексіївни (далі – ФОП Ніколаєва Н.О.), повідомлення про намір укласти договір від 17.09.2020, договір від 28.09.2020 № 153-Т укладений Замовником з ФОП Ніколаєвою Н.О.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону у оголошення про проведення відкритих торгів не вніс інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
В ході аналізу питання правомірності відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Фуд Постач » порушень не встановлено, у зв’язку з чим ознака порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK 2-17_2 «Учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією замовником відхилено, а переможцем визначено учасника - фізичну особу-підприємця, з яким такий замовник попередньо укладав договори більше ніж за 3 - 5 різними групами cpv» не підтверджена.
Період усунення порушень:
26.10.2020 15:16 - 10.11.2020 00:00
Дата публікації висновку:
26.10.2020 15:16
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Проаналівавши виявлене порушення, та в зв’язку з неможливістю внесення змін до оголошення про закупівлю UA-2020-08-13-000991-b, картопля продовольча, горох сушений за ДК 021:2015 (CPV) - 03210000-6 зернові культури та картопля, забов’язуюсь взяти до уваги результати моніторингу та в подальшому не допускати таких порушень.
Дата публікації звіту:
28.10.2020 14:57