• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщення для розміщення відділення невідкладної допомоги комунального некомерційного підприємства «Центральна міська клінічна лікарня» Сумської міської ради за адресою:м. Суми, вул. 20 років Перемоги, 13

Завершена

6 712 567.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 33 562.84 UAH
Номер: 56c98cdc508a4fc0b9d522d4928f43fe
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-01-29-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.01.2021 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 29.01.2021 14:04 - 20.02.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 29.01.2021 № 23 м.Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 20.01.2021 № 003100-18/696-2021 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 29 січня 2021 року № 23 № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 4. UA-2020-08-12-005291-b від 12.08.2020 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівецька, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.), +38 (0 37) 255-28-80, innamoshuk@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону. За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, дотримання порядку внесення змін до тендерної документації, надання інформації, документів у випадках, передбачених законодавством, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, своєчасності укладання, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції, правомірності внесення змін до договору, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому виявлених порушень вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 лютого 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), дотримання порядку внесення змін до тендерної документації, надання інформації, документів у випадках, передбачених законодавством, розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, своєчасності укладання, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції, правомірності внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Департаменту капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію із змінами, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 02.09.2020 № 106 зі змінами; три звернення до Замовника від 17.08.2020, відповіді Замовника на звернення від 18.08.2020; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «Будресурспостачання» (далі – ТОВ «Будресурспостачання»), Товариства з обмеженою відповідальністю «ТІРАДА»; протокол засідання тендерного комітету Замовника від 16.09.2020 № 124, від 16.09.2020 № 125, від 06.10.2020 № 146; повідомлення про намір укласти договір від 16.09.2020; договір від 06.10.2020 № 38 (далі – Договір № 38); повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 06.10.2020 та від 30.12.2020; додаткова угода від 30.12.2020 № 1 до Договору № 38; пояснення Замовника, надане через електронну систему закупівель від 15.02.2021. За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника 16.09.2020 № 124 під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Будресурспостачання» Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону. Однак, на порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону Замовник не розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будресурспостачання», та відхилив цього учасника.
Період усунення порушень: 18.02.2021 15:37 - 05.03.2021 00:00
Дата публікації висновку: 18.02.2021 15:37

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Тендерним комітетом Департаменту капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації висновок прийнято до відома. В подальшій роботи будуть враховані зауваження викладені в висновку.
Дата публікації звіту: 25.02.2021 09:13

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: .
Дата публікації: 02.03.2021 09:34

Запити/Пояснення