• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт першого поверху Головного корпусу № 1 (відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги) КНП «Роменська ЦРЛ» РМР Сумська обл., м. Ромни, бульвар Московський, 24

Завершена

6 011 940.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 30 059.70 UAH
Номер: f030dd0d84a94243b1ba29d943f66db9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-01-29-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.01.2021 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 29.01.2021 14:04 - 20.02.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 29.01.2021 № 23 м.Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 20.01.2021 № 003100-18/696-2021 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 29 січня 2021 року № 23 № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 2. UA-2020-08-12-002712-c від 12.08.2020 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівецька, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.), +38 (0 37) 255-28-80, innamoshuk@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону. За результатами розгляду питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані (додатку); повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону; дотримання порядку внесення змін до тендерної документації; надання інформації, документів у випадках, передбачених законодавством; своєчасності укладання, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції, правомірності внесення змін до договору, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому виявлених порушень вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону; усунення порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону шляхом розірвання договору від 07.10.2020 № 40 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 лютого 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані (додатку); повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); дотримання порядку внесення змін до тендерної документації; надання інформації, документів у випадках, передбачених законодавством; розгляду тендерних пропозицій; відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації; своєчасності укладання, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції, правомірності внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Департаменту капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 02.09.2020 № 107 із змінами (далі – тендерна документація); звернення до Замовника від 17.08.2020, 18.09.2020, відповідь Замовника на звернення від 18.08.2020, від 23.09.2020; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції Товариств з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНО-ІНЖИНІРИНГОВА ГРУПА НОВАПРОЕКТ» (далі – ТОВ «БІГ НОВАПРОЕКТ»), «КОМПАНІЯ ВЕГА КМ» (далі – ТОВ «КОМПАНІЯ ВЕГА КМ»), «АМК РЕМ-БУД» (далі – ТОВ «АМК РЕМ-БУД»); протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 17.09.2020 № 128, від 18.09.2020 № 129, від 24.09.2020 № 136; повідомлення про намір укласти договір від 25.09.2020; договір від 07.10.2020 № 40 (далі – Договір); протокол засідання тендерного комітету Замовника від 12.10.2020 № 149, додаткові угоди від 09.12.2020 № 1 та від 25.01.2021 № 2 до Договору; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 12.10.2020, від 09.12.2020, від 26.01.2021; пояснення Замовника, надане через електронну систему закупівель від 15.02.2020. За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до протоколів засідання тендерного комітету Замовника від 17.09.2020 № 128 та від 18.09.2020 № 129 під час розгляду тендерних пропозицій ТОВ «БІГ НОВАПРОЕКТ» і ТОВ «КОМПАНІЯ ВЕГА КМ» Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах учасників, а саме: в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону. Однак, на порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону Замовник не розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерних пропозицій учасників ТОВ «БІГ НОВАПРОЕКТ» і ТОВ «КОМПАНІЯ ВЕГА КМ», та відхилив цих учасників. За результатами аналізу питання відповідності тендерної пропозиції ТОВ «АМК РЕМ-БУД» умовам тендерної документації встановлено наступне. Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації учасники повинні надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Для підтвердження зазначеної у довідці інформації, учасником подаються копії розпорядчого(чих) документа (ів) про призначення на посаду працівників учасника та/або копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин працівників з учасником. Так, учасник ТОВ «АМК РЕМ-БУД» не надав копії розпорядчого (чих) документа (ів) про призначення на посаду та/або копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин з учасником працівника інженера-геодезиста Гуриненко С.О., який зазначений у наданій учасником Довідці від 09.09.2020 №1913/2020 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, чим недотримав вимог пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації. З огляду на зазначене, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив учасника ТОВ «АМК РЕМ-БУД», як такого, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, а визнав його переможцем та уклав з ним договір про закупівлю.
Період усунення порушень: 16.02.2021 15:39 - 03.03.2021 00:00
Дата публікації висновку: 16.02.2021 15:39

Оскарження висновку в суді

Опис: позовна заява від 01.03.2021 №01-12/329
Дата публікації: 02.03.2021 14:57

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Департамент капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) заперечує проти висновку про результату моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт першого поверху Головного корпусу №1 (відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги) КНП "Роменська ЦРЛ" РМР Сумська обл., м. Ромни, бульвар Московський, 24.» (ID:UA-2020-08-12-002712-с). Щодо порушення законодавства в частині ненадання учасником копії розпорядчого документа про призначення на посаду та/або копії документа, що підтверджують наявність трудових відносин з учасником. Відповідно до підпункту 5.2. пункту 5 розділу ІІІ Тендерної документації (арк. 10-11) для документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасником подається довідка за наведеною нижче формою «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, обов’язково повинна містити інформацію про працівників відповідної кваліфікації робочих професій та штатних інженерно-технічних працівників учасника в кількості, необхідній для виконання робіт по предмету закупівлі в визначені строки будівництва. Інформація про працівників повинна бути надана з врахуванням Закону України «Про охорону праці» та листа Держпраці від 16.11.2017 №11000/1/7.2-ДП-17. Мінімальна кількість таких працівників, яка необхідна для виконання робіт у одну зміну по предмету закупівлі у встановлені строки будівництва, визначена відповідно до проектної документації на будівництво і становить 60 працівників. Працівники учасника, зазначені у листі, можуть бути у штаті учасника чи працювати за трудовими або цивільно-правовими угодами. Для підтвердження, зазначеної у довідці інформації, Учасником подаються копії розпорядчого(чих) документа (ів) про призначення на посаду працівників Учасника та/або копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин працівників з Учасником. ТОВ «АМК РЕМ-БУД» у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 09.09.2020 № 1913/2020 загальною кількістю 89 осіб. На підтвердження зазначеної в довідці інформації учасником надано копії наказів та цивільно-правових договорів щодо 88 осіб. Оскільки ТОВ «АМК РЕМ-БУД» не було надано розпорядчого документа про призначення на посаду та/або копії документа, що підтверджують наявність трудових відносин з учасником інженера-геодезиста Гуриненка С.О., Департаментом в необхідну кількість працівників не враховувався. Мінімальна кількість працівників, встановлена тендерною документацією, становить 60 працівників, тому підтверджених учасником 88 працівників більше ніж достатньо для виконання робіт за предметом закупівлі. Таким чином, приймаючи рішення про визнання переможцем ТОВ «АМК РЕМ-БУД», ДКБ Сумської ОДА діяло у повній відповідності з нормами чинного законодавства і жодним чином не порушило абзац 2 підпункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту: 23.02.2021 13:33

Запити/Пояснення