-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
меблі для нової української школи
Завершена
549 470.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 747.35 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 747.35 UAH
Номер:
82a4d6f045e9443cb0d5c949b50ea669
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-10-13-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.10.2020 00:00
Період моніторингу:
13.10.2020 10:59 - 04.11.2020 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.10.2020 №64
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Ганна ШКЛЯР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 13.10.2020 №64
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
5. UA-2020-08-11-001444-c від 11.08.2020 – інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності відображеної інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що її складено з порушенням вимог частин третьої статті 17 Закону; пункту 2 частини другої статті 22 Закону; статті 24 Закону; частини третьої статті 33 Закону.
За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; відповідності пропозиції ТОВ «Фабрика меблів «Династія» умовам тендерної документації; своєчасності укладення договору про закупівлю товарів та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Питання, що стали предметом аналізу: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон), розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладення договору та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету від 11.08.2020 №б/н, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Фабрика меблів «Династія» (далі - ТОВ «Фабрика меблів «Династія»); протокол засідання тендерного комітету від 31.08.2020; повідомлення про намір укласти договір від 31.08.2020; договір про закупівлю товарів від 17.09.2020 №17/1.
За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції.
Проведеним моніторингом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що в порушення вимог частини третьої статті 17 Закону, пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація не містить інформації про спосіб документального підтвердження переможцем процедури закупівлі згідно із законодавством щодо відсутності підстави, передбаченої частиною другою статті17 Закону.
Окрім цього встановлено невідповідність тендерної документації Замовника вимогам Закону:
- розділ ІІ «Порядок унесення змін та надання роз'яснень до тендерної документації» тендерної документації не відповідає вимогам статті 24 Закону, а саме зазначено, що «у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менше як на сім днів» тоді як необхідно зазначити «у разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру»;
- в пункті 2 «Строк укладання договору» розділу VI « Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації не передбачено, відповідно до частини третьої статті 33 Закону умову, що у випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Період усунення порушень:
30.10.2020 14:26 - 14.11.2020 00:00
Дата публікації висновку:
30.10.2020 14:26
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На порушення щодо відсутності в оголошенні про проведення відкритих торгів інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції повідомляємо, що відповідне поле для заповнення даної інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відсутнє. Відповідно до п.3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082 Розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю. Враховуючи, що електронне поле інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції відсутнє, то і можливості для внесення такої інформації також відсутнє. В будь-якому випадку дана інформація наявна в п.7 Розділу «Загальні положення» тендерної документації.
Щодо порушення п.2 ч.2 ст.22 Закону повідомляємо, що даний пункт Закону не передбачає «спосіб документального підтвердження переможцем процедури закупівлі згідно із законодавством щодо відсутності підстави, передбаченої частиною другою статті17 Закону», а передбачає «спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством», тому заперечуємо щодо наявності даного порушення, а «спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» в тендерній документації наявний.
Щодо невідповідності вимогам статті 24 Закону, повідомляємо, що згідно чинної редакції ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити такий розділ як «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації», а будь-які наслідки за словами «у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менше як на сім днів» відсутні, оскільки функція призупинення тендеру належить електронному майданчику і в будь-якому випадку Замовником після вчинення дій визначених в абз. 3 ч.2 ст.24 Закону необхідно продовжити строк подання пропозицій так, щоб до кінця подання пропозицій залишилось не менше 7 днів – про що і йдеться в пункті 1 Розділу «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» тендерної документації.
На порушення вимог частини третьої статті 33 Закону повідомляємо, що ч.3 ст.33 Закону не передбачає умову «у випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів» також тендерна документація не повинна містити таку умову згідно ч.2 ст.22 Закону.
Таким чином Замовником не порушено вимоги законодавства у сфері публічних закупівель при проведенні закупівлі «меблі для нової української школи».
Дата публікації звіту:
04.11.2020 15:35