• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція спортивного майданчика зі штучним покриттям по вул. Шевченка, 81 в смт. Олесько Буського району Львівської області

Тендерна пропозиція складається українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений підписом та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).

Завершена

1 723 578.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 617.89 UAH
Номер: 0bd05ba3e9e141d6a10e9c47fbe18b59
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-12-17-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.12.2020 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 17.12.2020 17:08 - 14.01.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.12.2020 № 245 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 17.12.2020 № 245. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-08-10-004036-b, 10.08.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: 2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства. За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини шостої статті 33 та частини четвертої статті 41 Закону, в частині відповідності умов договору тендерній пропозиції учасника-переможця. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пунктів 1 і 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами моніторингу щодо відображення закупівлі у річному плані, визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: 3. Зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень). З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує: здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, усунення порушення частини шостої статті 33 та частини четвертої статті 41 Закону шляхом недопущення таких порушень в подальшому; здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень пунктів 1 і 2 частини першої статті 31 Закону шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 грудня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності та правомірності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу Львівської обласної ради «Бродівський фаховий педагогічний коледж ім. Маркіяна Шашкевича» (далі – Замовник) на 2020 рік (UA-P-2020-8-10-008192-с); оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Торгово-промислова компанія «Будспорт» (далі -ТОВ «Торгово-промислова компанія «Будспорт») та Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівництво спортивних споруд» (далі – ТОВ «Будівництво спортивних споруд»); протокол розкриття тендерних пропозицій від 27 серпня 2020 року; протокол розгляду (відхилення) від 06 жовтня 2020 року, 13 жовтня 2020 року, 03 листопада 2020 року, повідомлення про намір укласти договір від 04 листопада 2020 року, договір від 18 листопада 2020 року №61/11 (далі-Договір), рішення Органу оскарження від 25.09.2020 №18103-р/пк-пз (опубліковане 30.09.2020). Відповідно до частини 12 статті 8 Закону та у зв’язку з розглядом скарги Органом оскарження (рішення №18103-р/пк-пз) органом державного фінансового контролю моніторинг закупівлі щодо питань, порушень, обставин, підстав не проводився. Моніторингом встановлено, що у пункті 4 розділу 6 тендерної документації та у Додатку № 5 до тендерної документації Замовником зазначено, що Основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти. Водночас, за нормою частини шостої статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Згідно з частиною четвертої статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Таким чином, встановлення у тендерній документації умови щодо можливості коригування та доповнення умов договору під час його укладання з переможцем торгів суперечить вимогам частини шостої статті 33 та частини четвертої статті 41 Закону в частині відповідності умов договору тендерній пропозиції учасника-переможця. Моніторингом встановлено, що відповідно до пункту 6 Розділу 3 тендерної документації Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, які містяться у Додатку №2, зокрема, наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Відповідно до пункту 1 Додатку 2 тендерної документації Замовника на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасники мають подати документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, зокрема, інформацію про автомобільну техніку, що підтверджується документально. До переліку техніки включаються машини та механізми, які необхідно використовувати при виконанні робіт. Кількість техніки має бути достатньою для виконання робіт у повному обсязі. Наявність автомобільної техніки повинна відповідати будівельним машинам та механізмам визначеним у відомості ресурсів договірної ціни розділу ІІ «Будівельні машини та механізми» поданої пропозиції учасника та необхідної для виконання робіт. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати підсумкову відомість ресурсів. У довідці про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, що надана в пропозиції ТОВ «Будівництво спортивних споруд» не зазначена наявність ні у власності, ні у оренді будівельних машин і механізмів, обладнання, устаткування, що зазначені у підсумковій відомості ресурсів, зокрема, автогідропідіймача ( висота підйому 28 м), установка для зварювання ручного дугового (постійного струму),компресора пересувного з двигуном внутрішнього згоряння ( тиск до 686 кПа, продуктивністю. 2,2 м3/хв), екскаватори одноковшеві дизельні на гусеничному ходу, місткість ковша 0,65 м, автогрейдери середнього типу ( потужність 99 кВт (135 к.с.), машини бурильно - кранові на автомобілі, глибина буріння 3,5 м. Крім того. Моніторингом встановлено, що учасником ТОВ «Будівництво спортивних споруд» на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій зазначено про 3 одиниці транспорту, які орендуються у фізичної особи та надано договори оренди трьох транспортних засобів з фізичною особою Манджара В.М., які нотаріально не посвідчені. Частиною 2 статті 799 Цивільного кодексу України визначено, що договори найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягають нотаріальному посвідченню. А відповідно до статті 220 Цивільного кодексу України у разі недотримання сторонами вимоги про нотаріальне посвідчення договору, такий договір вважається нікчемним. Таким чином, на порушення пункту 1 частини другої статті 16 Закону учасником не підтверджено відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до умов тендерної документації. Однак, на порушення абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Будівництво спортивних споруд», а визначив його переможцем. Моніторингом встановлено, що відповідно до пункту 6 Розділу 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерна пропозиція, що не відповідає Технічній специфікації, викладеній в додатку 3, буде відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації. Відповідно до додатку № 3 «Технічна специфікація» тендерної документації зазначено, що матеріали повинні бути екологічно чистими, волокно, яке використовується для виробництва штучної трави, повинно бути безпечним для дітей- не містити фталатів, свинцю та інших важких металів або їх з’єднань, що повинно бути підтверджено висновком незалежного сертифікованого інституту/лабораторії. Для підтвердження надати висновок незалежної сертифікованої лабораторії з дослідженням на безпечну допустиму норму флататів, свинцю та інших важких металів або їх з’єднань у волокні (наявність сертифікату є обов’язковим для виконання). В складі пропозиції ТОВ «Будівництво спортивних споруд» міститься лист-роз’яснення про наявність завіреної копії Висновку санітарно-епідеміологічної експертизи, проведеної Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту населення № 602-123-20-3/20473 від 26.06.2017, терміном дії 5 років. Слід зазначити, що гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва становить не менше 10 років від дня його прийняття замовником, що зазначено у пункті 6 розділу 3 Тендерної документації. ТОВ «Будівництво спортивних споруд» у складі тендерної пропозиції не надано висновок незалежної сертифікованої лабораторії з дослідженням на безпечну допустиму норму фталатів, свинцю та інших важких металів або їх з’єднань у волокні, надання якого є обов’язковим. Отже, пропозиція ТОВ «Будівництво спортивних споруд» не відповідала умовам технічної специфікації тендерної документації та іншим вимогам до предмету закупівлі. Однак, Замовником на порушення пункту 2 частини першої статті 31 Закону не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Будівництво спортивних споруд», а визначено його переможцем та укладено з ним договір від 18 листопада 2020 року №61/11 на суму 1 289 045,0 гривень. 2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства. За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини шостої статті 33 та частини четвертої статті 41 Закону, в частині відповідності умов договору тендерній пропозиції учасника-переможця. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пунктів 1 і 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами моніторингу щодо відображення закупівлі у річному плані, визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено. 3. Зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень). З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує: здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, усунення порушення частини шостої статті 33 та частини четвертої статті 41 Закону шляхом недопущення таких порушень в подальшому; здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень пунктів 1 і 2 частини першої статті 31 Закону шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Період усунення порушень: 30.12.2020 11:18 - 19.01.2021 00:00
Дата публікації висновку: 30.12.2020 11:18

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідь на Висновок Західного офісу Держаудитслужби від 30.12.2020 про результати моніторингу UA-2020-08-10-004036-b повідомляємо наступне. Відповідно до ч. 3 розділу 6 Тендерної документації, Проект договору складено з урахуванням особливостей предмету закупівлі. Договір про закупівлю укладається в письмовій формі відповідно до положень Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Відповідно до ч. 1 ст 41 Закону України "Про публічні закупівлі": «Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.» Відповідно до ст. 181 Господарського кодексу України: «Сторона, яка одержала проект договору, у разі згоди з його умовами оформляє договір відповідно до вимог частини першої цієї статті і повертає один примірник договору другій стороні або надсилає відповідь на лист, факсограму тощо у двадцятиденний строк після одержання договору. За наявності заперечень щодо окремих умов договору сторона, яка одержала проект договору, складає протокол розбіжностей, про що робиться застереження у договорі, та у двадцятиденний строк надсилає другій стороні два примірники протоколу розбіжностей разом з підписаним договором. Сторона, яка одержала протокол розбіжностей до договору, зобов'язана протягом двадцяти днів розглянути його, в цей же строк вжити заходів для врегулювання розбіжностей з другою стороною та включити до договору всі прийняті пропозиції, а ті розбіжності, що залишились неврегульованими, передати в цей же строк до суду, якщо на це є згода другої сторони. У разі досягнення сторонами згоди щодо всіх або окремих умов, зазначених у протоколі розбіжностей, така згода повинна бути підтверджена у письмовій формі (протоколом узгодження розбіжностей, листами, телеграмами, тощо). Згідно приміток до договору: «* Зазначені в цьому додатку умови договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо публічних закупівель». Замовник залишає за собою право змінювати основні а не істотні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти. Істотними умовами договору є умови визначені Цивільним кодексом України та випадки внесення змін до договору передбачені ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі". Все що не відноситься до вищезазначеного є основними умовами договору, які можуть бути скореговані сторонами за взаємною згодою сторін при підписанні договору чи додатковою угодою до договору. Відтак, Змовником дотримано вимог Закону України "Про публічні закупівлі" при складанні Тендерної документації. Щодо договорів оренди транспортних засобів з фізичною особою Манджара В.М., які нотаріально не посвідчені, повідомляємо про те, що умовами Тендерної документації не було передбачено вимог щодо необхідності нотаріального посвідчення тих чи інших документів щодо оренди транспортних засобів. Ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» містить чіткий і вичерпний перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника. Серед цих підстав не має підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника через надання нотаріально не посвідчених таких договорів оренди транспортних засобів, якщо вимоги до такого посвідчення не містилися в Тендерній документації. Відтак, учасник у відведений законодавством час надав виправлення невідповідностей, згідно до ч. 16 ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник не мав права прописувати нові вимоги в повідомленні про виправлення невідповідностей, якщо вони не були зазначені в Тендерній документації. Учасник ТОВ «Будівництво спортивних споруд» при виправленні невідповідностей надав всі документи згідно вимог Тендерної документації та повідомлення про виправлення невідповідностей. Відтак, керуючись ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не мав підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівництво спортивних споруд» в цій частині. Щодо висновоку незалежної сертифікованої лабораторії з дослідженням на безпечну допустиму норму фталатів, свинцю та інших важких металів або їх з’єднань у волокні повідомляємо вам наступне. Згідно вимог додатку №3 до Тендерної документації, Учасники повинні надати висновок незалежної сертифікованої лабораторії з дослідження на безпечну допустиму норму фталатів, свинцю та інших важких металів або їх з'єднань у волокні ( наявність сертифікату є обов’язковим для виконання). Відповідно до п.2 Приміток до Тендерної документації, якщо учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний згідно з законодавством складати, якийсь з вказаних документів, такий учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою* в якому зазначає підстави ненадання вище зазначених документів. Відповідно до п.5 Приміток до Тендерної документації, Документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників або законодавством країн учасників-нерезидентів для таких учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації. В складі Тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівництво спортивних споруд" міститься лист-роз’яснення, про те що у складі їх тендерної пропозиції є завірена копія Висновку державної санітарно- епідеміологічної експертизи, проведеної Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту населення № 602-123-20-3/20473 від 26.06.2017 р. (термін дії - 5 років), що підтверджує відповідність запропонованої штучної трави (штучного покриття) всім встановленим медичним критеріям безпеки/показникам згідно ДСанПіН 8.2.1-181-2012 та відповідає всім вимогам діючого санітарного законодавства України і є екологічно чистою та безпечною для споживачів. Дані випробувана проведені державною сертифікованою установою з дотриманням чинного законодавства України, а тому є більш пріоритетним. На підтвердження даного листа Учасником надано Висновок державної санітарно- епідеміологічної експертизи, проведеної Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту населення. Згідно ч. 6 Розділу 3 Тендерної документації Документи мають бути чинні на дату подання такого документу. Учасником надано Висновок державної санітарно- епідеміологічної експертизи, проведеної Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту населення чинний на момент подання. Строк дії такого документу встановлюється законодавством. Тому, згідно положень Додатку №3 та приміток до Тендерної документації, пропозиція Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівництво спортивних споруд" відповідає вимогам Тендерної документації. Відтак повідомляємо, що замовником не вчинено порушень, що суперечать чинному законодавству та принципам здійснення закупівель, на не спричинено наслідків, які могли б завдати державі збитків. Також, завдячуємо проведеній вами роботі, просимо взяти до уваги надані роз’яснення, зобов’язуємось дотримуватись вимог ЗУ «Про Публічні закупівлі» та рекомендацій Державної аудиторської служби України в подальшій діяльності.
Дата публікації звіту: 05.01.2021 12:18