• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Реконструкція очисних споруд КП «РВУВКГ» (коригування).

Завершена

36 104 180.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 180 520.90 UAH
Номер: dab4909b43584e8184278c0048f2b93a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-04-01-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.04.2021 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127015
Період моніторингу: 01.04.2021 17:10 - 23.04.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 01.04.2021 № 143 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 01.04.2021 №143 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2020-08-10-002787-b 10.08.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Людмила ЗІНОВА
Адреса: Ukraine, Луганська, Сєвєродонецьк
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Луганська обл.), +38 (0 95) 877-21-90, bul.svetl@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом встановлено порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону № 922. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 14, 19 частини другої статті 22, частини п’ятої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону № 922. За результатами аналізу питання своєчасності надання відповіді на вимогу учасника установлено порушення вимог частини четвертої статті 33 Закону № 922. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Під час проведення моніторингу Замовником 08.04.2021 оприлюднено в електронній системі закупівель інформацію щодо розірвання договору від 30.11.2020 № LG03_08.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 квітня 2021 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності надання відповіді на вимогу учасника, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922, Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) Управління житлово-комунального господарства Рубіжанської міської ради (далі - Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 10.07.2020 № 169, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Енергозберігаючі технології», Приватного підприємства «Ремводпласт Плюс», товариства з обмеженою відповідальністю КСМ-ГРУП, протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 19.10.2020 № 199, від 22.10.2020 № 201, від 27.10.2020 № 202, повідомлення про намір укласти договір, договір від 30.11.2020 № LG03_08, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 07.10.2020 № 18856-р/пк-пз та від 17.11.2020 № 21364-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. За результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону № 922 опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону № 922 тендерна документація Замовника не містить опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій та не відповідає вимогам Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 № 715/34998 (далі – Наказ № 710). Також встановлено, що в пункті 1 Розділу IV Подання та розкриття тендерної пропозиції тендерної документації Замовника не вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги пункту 14 частини другої статті 22 Закону № 922. Крім того, тендерна документація (пп.5.6.1 та 5.6.5 розділу ІІІ) містить вимогу щодо надання учасником-переможцем документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме інформації, визначеної у пунктах 2 та 8 частини першої статті 17 Закону, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону № 922. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що учасник Приватне підприємство «Ремводпласт Плюс» 29.10.2020 звернувся до Замовника з вимогою № UA-2020-08-10-002787-b.c3 стосовно неправомірного визначення переможця. При цьому Замовник надав відповідь на вимогу 06.11.2020, чим порушив вимоги частини четвертої статті 33 Закону № 922 в частині перевищення терміну надання відповіді (п’ять днів з дня надходження звернення через електронну систему закупівель). Під час проведення моніторингу Замовником 08.04.2021 оприлюднено в електронній системі закупівель інформацію щодо розірвання договору від 30.11.2020 № LG03_08.
Період усунення порушень: 14.04.2021 15:55 - 29.04.2021 00:00
Дата публікації висновку: 14.04.2021 15:55