-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція частини хірургічного корпусу під відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги комунального підприємства «Волинська обласна клінічна лікарня» Волинської обласної ради на проспекті Президента Грушевського,21 в м. Луцьку"
Завершена
22 870 815.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 114 354.07 UAH
мін. крок: 0.5% або 114 354.07 UAH
Номер:
9e0eb49c62ba42fe937b50be4af1b4e6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-01-25-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.01.2021 00:00
Період моніторингу:
26.01.2021 09:22 - 17.02.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.01.2021 № 17
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 25.01.2021 № 17.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-08-07-007791-a, 07.08.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України від 20.01.2021 №003100-18/696-2021.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПрАТ «Луцьксантехмонтаж №536» встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до вимог Закону, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує: розірвати укладений за результатами тендеру договір з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, не допускати в подальшому порушення вимог статті 31 Закону при розгляді тендерних пропозицій учасників, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 01 лютого 2021 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в документах, що оприлюднюються відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Волинська обласна клінічна лікарня» Волинської обласної ради (далі – Замовник) на 2020 рік (UA-P-2020-08-07-007232-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 07.08.2020 протокол №170; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол №197 від 09.09.2020 засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерної пропозиції ПрАТ «ЛУЦЬКСАНТЕХМОНТАЖ №536»; тендерну пропозицію ПрАТ «ЛУЦЬКСАНТЕХМОНТАЖ №536»; повідомлення про намір укласти договір; договір про проведення робіт по об'єкту від 21.09.2020 № 611 (далі – Договір №611) та додаткові угоди до нього: №1 від 30.09.2020, №2 б/н, №3 від 24.11.2020, №4 від 25.11.2020, №5 від 15.12.2020 та №6 від 18.12.2020 до вказаного договору.
Проведеним моніторингом встановлено неузгодженість інформації, що повинна міститись відповідно до норм пункту 11 частини другої статті 22 Закону в тендерній інформації.
Зокрема, в пункті 4.1. частини четвертої розділу ІІІ тендерної документації Замовником зазначено строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними – 90 днів з кінцевого терміну подання тендерних пропозицій, що відповідає вимогам пункту 11 частини другої статті 22 Закону. Проте, у Додатку №1 до тендерної документації (форма «Тендерна пропозиція») зазначено про погодження учасником дотримуватися умов тендерної пропозиції протягом 90 календарних днів з дня розкриття тендерних пропозицій.
При цьому, за нормою частини сьомої статті 26 Закону тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку.
Відповідно до пункту 5.1 частини 5 розділу 3 тендерної документації Замовник вимагав від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) – відповідно до Додатку 4 до тендерної документації.
За вимогою Додатку 4 до тендерної документації для підтвердження наявного досвіду виконання аналогічного договору (договорів) (відповідно до предмету закупівлі, обсягу робіт), учасник у складі пропозиції повинен надати скан-копію аналогічного договору за 2017-2019 роки (з наявними додатковими угодами та додатками) та підтвердження скан-копією відповідної довідки форми КБ-3 (станом на час завершення виконання робіт на обєкті або останнього акту КБ-3, якщо роботи на обєкті ще виконуються).
Учасником ПрАТ «Луцьксантехмонтаж №536» у складі своєї тендерної пропозиції надано скан-копії трьох аналогічних договорів (договори №150-18ТД/104 від 30.08.2018, №47 від 19.06.2018) та ряд додаткових угод до них, а також скан-копії відповідних довідок форми КБ-3, які підтверджують виконання робіт по даних аналогічних договорах.
Проведеним аналізом наявної в електронній системі закупівлі інформації щодо замовника Волинської обласної інфекційної лікарні та проведення даним замовником відкритих торгів у 2018 році (UA-2018-05-14-002214-a) встановлено, що за результатами торгів було укладено договір №47 від 19.06.2018, та опубліковано ряд додаткових угоду до вказаного договору, зокрема, додаткову угоду № 5 від 18.10.2019.
Водночас, моніторингом встановлено, що учасником ПрАТ «Луцьксантехмонтаж №536» до наданого аналогічного договору №47 від 19.06.2018 надано додаткові угоди №2 від 27.11.2018, №3 від 03.04.2019 та №4 від 07.06.2019, проте не надано додаткову угоду №1 та додаткову угоду № 5 від 18.10.2019.
Аналогічно, згідно наявної в електронній системі закупівлі інформації щодо замовника Територіального управління Державної судової адміністрації України в Волинській області щодо проведення даним замовником відкритих торгів у 2018 році (UA-2018-07-20-000968-c ) за предметом закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Реконструкція з добудовою приміщення їдальні і магазину під адміністративну будівлю Ківерцівського районного суду на вул. Кузнєцова, 8а в м. Ківерці Волинської області (коригування) (код ДК 021:2015 – 45454000-4 «Реконструкція») за результатами торгів було укладено договір №150-18ТД/104 від 30.08.2018, та опубліковано ряд додаткових угод до вказаного договору, зокрема, додаткові угоди з №1 по №17.
Однак, у складі тендерної пропозиції учасником ПрАТ «Луцьксантехмонтаж №536» до наданого аналогічного договору №150-18ТД/104 від 30.08.2018 надано лише додаткові угоди з номеру 1 по номер 11, а додаткові угоди з №12 по №17 не надано.
Отже, учасником ПрАТ «Луцьксантехмонтаж №536» недотримано вимог пункту 5.1 частини 5 розділу 3 тендерної документації Додатку 4 тендерної документації Замовника, відповідно до яких учасник у складі пропозиції повинен надати скан-копію аналогічного договору з наявними додатковими угодами.
Відповідно до вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, а також не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Однак, на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ПрАТ «Луцьксантехмонтаж №536», яким не надано у відповідності до вимог тендерної документації Замовника у повному обсязі документи щодо підтвердження кваліфікаційних критеріїв, встановлених Замовником, та який не відповідав встановленим відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасників у тендерній документації Замовника, а визначено його переможцем (протокол засідання тендерного комітету від 09.09.2020 №197) та укладено з ним Договір №611 на суму 18 199 000,00 грн з ПДВ.
Період усунення порушень:
01.02.2021 16:28 - 16.02.2021 00:00
Дата публікації висновку:
01.02.2021 16:28
Оскарження висновку в суді
Опис:
Подано до Волинського окружного адміністративного суду
Дата публікації:
15.02.2021 20:45
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-P-2020-08-07-007232-a Західного офісу Держаудитслужби України від 01 лютого 2021р.
Дата публікації звіту:
05.02.2021 16:15