• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Роботи з забезпечення охорони навколишнього середовища згідно з проектом ліквідації шахти "Родинська" (ДК 021:2015 “45112000-5 Землерийні та інші земляні роботи”)

Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою згідно Тендерної Документації.

Завершена

73 647 508.44 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 368 500.00 UAH
Номер: 021cc6b5a1184692b0157e9345326b9b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-11-02-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.11.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 23.11.2020 14:05 - 15.12.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 20.11.2020 № 225 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»від 25грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 20.11.2020 № 225 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2020-08-07-003942-a 07.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 407-99-71, katiii_kati@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення п. 9 ч. 2 ст. 21, ч. 16 ст. 29, п. 2 ч. 1 ст. 31, ч. 8 ст. 12 Закону № 922-VIII, в результаті чого Замовником проведено процедуру закупівлі з недотриманням принципів здійснення закупівлі, визначених у ст. 5 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема розірвати договір, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 грудня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 10.09.2020 б/н (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «НВП «СУЧАСНІ ШЛЯХОВІ ТЕХНОЛОГІЇ», ПП «СТРОЙ-АРСЕНАЛ», ТОВ «АКАРД», ТОВ «СІГМА ГРУП», ТОВ «НВП «СУЧАСНІ ШЛЯХОВІ ТЕХНОЛОГІЇ», ПП «СТРОЙ-АРСЕНАЛ» (далі – Переможець), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 29.09.2020 № 29/09/2020 ІВ-1, від 16.10.2020 № 16/10/2020 ІВ-1, від 22.10.2020 № 22/10/2020 ІВ-1, від 12.11.2020 № 12/11/2020, повідомлення про намір укласти договір від 12.11.2020, договір від 02.12.2020 № 18/ОР-20 (далі – Договір), рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 06.11.2020 № 20643-р/пк-пз, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону № 922-VIII опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Відповідно до норм частини 8 статті 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Однак, проведеним моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення частини 8 статті 12 Закону в тендерній документації (пункті 12 частини 6 розділу ІІІ тендерної документації) Замовником встановлено вимогу, що учасник в статусі переможця торгів у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику кошториси та розрахунки договірної ціни, які відповідатимуть загальним вимогам до розрахунку вартості робіт зазначених в цій тендерній документації. Крім цього, на запит органу державного фінансового контролю щодо способу надання документів, передбачених пунктом 12 частини 6 розділу ІІІ тендерної документації, Замовник відповів, що «Учасник в статусі переможця торгів повинен надати замовнику на електронну адресу або на електронному носії кошториси та розрахунки договірної ціни, з якою учасник переміг на аукціоні». Таким чином, встановлення у тендерній документації вимоги щодо надання документів на електронну адресу або на електронному носії, суперечить вимогам частини 8 статті 12 Закону та відповідно є недотриманням принципів здійснення закупівель визначених у статті 5 Закону, зокрема, принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. За результатами моніторингу встановлено невідповідність пропозиції Переможця умовам ТД. Відповідно до п. 7 розділу І ТД під час проведення процедур закупівель усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою, замовник залишає за собою право прийняти до розгляду документи складені іноземною мовою. У разі надання документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст викладений українською мовою. Текст перекладу повинен бути посвідчений підписом та печаткою учасника торгів. Однак, в складі пропозиції Переможцем надано наказ від 29.05.2017 № 12-Р про призначення директора на російській мові, без перекладу українською, чим не дотримано вимогу п. 7 розділу І ТД. Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією. Враховуючи зазначене, в порушення пункту 2 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII Замовником не відхилено тендерну пропозицію ПП «СТРОЙ-АРСЕНАЛ», як таку, яка викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією, а укладено договір на загальну суму 69 999 999,00 гривень. Крім того, вищевказане призвело до порушення частини 16 статті 29 Закону № 922-VIII відповідно до якої замовник, у випадку виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень: 16.12.2020 15:43 - 01.01.2021 00:00
Дата публікації висновку: 16.12.2020 15:43

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідності до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» ДП «Об’єднана компанія «Укрвуглереструктуризація» повідомляє, що з метою усунення порушень, визначених у висновку Північного офісу Держаудитслужби від 16.12.2020р., на адресу ПП «Строй-Арсенал» направлено повідомлення про розірвання договору №18/ОР-20 від 02.12.2020р. з 04.01.2021р. (дата розірвання визначена з урахуванням вимог статтей 651, 653 ЦК України (зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом; у разі зміни або розірвання договору зобов’язання змінюється або припиняється з моменту досягнення домовленості про зміну або розірвання договору, якщо інше не встановлено договором чи не обумовлено характером його зміни) та пункту 15.3 договору (замовник може розірвати договір у разі попереднього повідомлення Підрядника за 10 (десять) календарних днів)).
Дата публікації звіту: 21.12.2020 13:02

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • documentsForm: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 27.04.2021 16:28

Запити/Пояснення