-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Будівельно-монтажні роботи по об'єкту "Нове будівництво об'єкта благоустрою (сквер "Жадівський") по вул. Героїв України"
Завершена
6 700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 67 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 67 000.00 UAH
Номер:
2189c7120b88487aae2bfd8dcafa7900
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-09-24-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.09.2020 00:00
Період моніторингу:
24.09.2020 14:27 - 17.10.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.09.2020 № 59
Кропивницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 23.09.2020 № 59
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2020-08-06-004262-с 06.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пунктів 8, 9 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання законодавства під час визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій, виконання рішення Колегії АМКУ - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів з недопущення їх в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 жовтня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій, виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 06.08.2020 (далі – тендерна документація), тендерні пропозиції учасників - товариства з обмеженою відповідальністю «СТАР-КРАФТ» та малого приватного підприємства «Тарон», протоколи розгляду тендерних пропозицій від 01.09.2020 № 77-20, від 08.09.2020 № 81-20, від 11.09.2020 № 83-20, від 14.09.2020 № 84-20, від 05.10.2020 № 94-20, від 06.10.2020 № 95-20, рішення Колегії АМКУ від 29.09.2020 № 18295-р/пк-пз (дата публікації 02.10.2020), повідомлення про намір укласти договір від 06.10.2020.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено, що на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції.
Також, за результатами моніторингу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено, що на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
15.10.2020 16:14 - 29.10.2020 23:00
Дата публікації висновку:
15.10.2020 16:14
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Дані зауваження прийняті до відома. Повідомляємо про недопущення даних зауважень в подальших процедурах закупівель.
Дата публікації звіту:
19.10.2020 15:13
Запити/Пояснення
Номер:
b137ee7d8a7f41079b5b36413b3e7716
Назва:
про надання пояснення
Дата опублікування:
28.09.2020 11:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.10.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі Будівельно-монтажні роботи по об'єкту "Нове будівництво об'єкта благоустрою (сквер "Жадівський") по вул. Героїв України" (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-08-06-004262-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
Чому при проведенні вищезазначеної процедури закупівлі Вами неправомірно відхилено тендерну пропозицію малого приватного підприємства «Тарон» (далі – МПП «Тарон»), що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною ?
Так, підставою для відхилення тендерної пропозиції МПП «Тарон» згідно протоколу засідання тендерного комітету від 08.09.2020 № 81-20 визначено її невідповідність вимогам тендерної документації, а саме: - учасник не надав в складі тендерної пропозиції лист – гарантію про намір укласти договір з субпідрядником в обсязі до 20 % від вартості укладеного договору (у разі залучення субпідрядника при подальшому виконанні договору).
Проте, проведеним аналізом відповідності тендерної пропозиції МПП «Тарон» вимогам тендерної документації встановлено слідуюче.
Відповідно до частини 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасники, у складі тендерної пропозиції, зобов’язані завантажити документи з інформацією про субпідрядника(ків) відповідно до Додатку 4 та пункту 7 розділу 3 до цієї тендерної документації, інші документи, передбачені вимогами цієї тендерної документації – згідно Додатку 3.
Пунктом 6 Додатку 3 до тендерної документації передбачено надання учасниками листа-гарантії в довільній формі про намір укласти договір з субпідрядниками в обсязі до 20 % від вартості укладеного договору (у разі залучення субпідрядника при подальшому виконанні договору).
У Додатку 4 до тендерної документації встановлено наступну вимогу: у разі залучення субпідрядника(ків) до виконання робіт в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю учасник повинен надати довідку (за встановленою формою), яка містить інформацію про таких субпідрядників.
На виконання вищевказаних вимог Замовника, МПП «Тарон» у складі своєї тендерної пропозиції надав Лист – пояснення від 20.08.2020 № 6, яким повідомлено, що у разі акцепту даної пропозиції та укладання договору по даній закупівлі, залучення субпідрядних організацій в обсязі не менш ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю не планується та в обсязі меншому ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, також, не планується.
Таким чином, враховуючи вищевикладене, МПП «Тарон» не порушив вимоги частини 1 розділу 3 тендерної документації, Додатку 3 та Додатку 4 до тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
c23c60f975204c36b435f09872fe6c2c
Назва:
про зупинення рішення про початок моніторингу
Дата опублікування:
30.09.2020 16:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.10.2020 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.09.2020 62
Кропивницький
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161, і з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги в електронній системі закупівель ID: UA-2020-08-06-004262-c.c1
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури UA-2020-08-06-004262-с, прийняте наказом Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 23.09.2020 № 59 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА