• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (в асортименті)

ДК 021:2015 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (в асортименті)

Завершена

280 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 400.00 UAH
Номер: 41af754c7d254606ba1c769ab5e4b1a2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-09-21-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.09.2020 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 21.09.2020 09:04 - 13.10.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 18.09.2020 № 189 Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 18.09.2020 № 189 Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу 2) UA-2020-08-06-003941-c, Комунальна установа "Веселівський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради, код ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи.
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 95) 331-53-64, nadyas78@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Оголошення про проведення зазначених відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, чим не дотримано вимоги пункту 8 частини 2 статті 21 Закону. За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 11 частини 2 статті 22, частини 2 статті 24, статті 32, частини 6 статті 33, статей 41 та 43 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника переможця торгів ФОП Царюк О.В. встановлено порушення пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, а саме: вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - ТД), затверджену рішенням тендерного комітету Комунальної установи «Веселівський психоневрологічний інтернат» Запорізької обласної ради (далі – Замовник), що оформлено протоколом від 06.08.2020 № 2020/75-б; тендерну пропозицію учасника-переможця ФОП Царюк О.В.; протокол тендерного комітету Замовника щодо визначення ФОП Царюк О.В. переможцем від 26.08.2020 № 2020/81-б, укладений договір від 15.09.2020 № 52/30-т. Оголошення про проведення зазначених відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, чим не дотримано вимоги пункту 8 частини 2 статті 21 Закону. За результатами моніторингу встановлено невідповідність тендерної документації Замовника вимогам Закону, зокрема: - пунктом 1 розділу ІІ «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» ТД (далі – розділ ІІ Порядку ТД) передбачено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менше як на сім днів, чим не дотримано вимоги частини 2 статті 24 Закону. Крім того, пунктом 2.2 розділу ІІ Порядку ТД передбачено, що Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7 Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації, та положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації, тоді як зазначені вимоги Законом не передбачено; - Замовником у пункті 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону; - пунктом 1 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» ТД (далі – розділ VI ТД) визначено підстави стосовно відміни Замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися, які не відповідають підставам, визначеним статтею 32 Закону; - пунктом 2 розділу VI ТД передбачено умови щодо строків укладання договору, які не відповідають умовам частини 6 статті 33 Закону; - у пункті 4 розділу VI ТД зазначено, що істотні умови зазначаються відповідно до вимог статей 36 і 37 Закону та викладено в проекті Договору про закупівлю, що не відповідає вимогам статей 41 та 43 Закону. Отже, дослідженням тендерної документації Замовника встановлено її порушення вимог пункту 11 частини 2 статті 22, частини 2 статті 24, статті 32, частини 6 статті 33, статей 41 та 43 Закону. Дослідженням тендерної пропозиції учасника-переможця – ФОП Царюк О.В. встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації Замовника. Так, дослідженням зазначеної процедури встановлено, що відповідно до пункту 5 розділу III Інструкції ТД Замовником установлено необхідність надання документів для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям згідно зі статтею 16 Закону, зокрема наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору із наданням довідки у довільній формі з копіями усіх договорів (із додатками), які вказані у довідці, та копії не менше 1 накладної (акту приймання-передачі) до кожного наданого договору, що свідчить про його виконання, або офіційні листи замовників, що засвідчують укладання та виконання договорів (п. 2.1, 2.2 Таблиця 1 Додатку 2 до ТД). Також учасник має надати оригінали або копії відгуків, виданих суб’єктами господарювання, з якими було укладено договори, та/або інші документи, що підтверджують виконання аналогічних договорів (п. 3.3 Таблиця 1 Додатку 2 до ТД). На виконання вказаної вище вимоги ТД учасником-переможцем торгів ФОП Царюк О.В. в складі тендерної пропозиції не надано копії не менше 1 накладної (акту приймання-передачі) до кожного вказаного у довідці договору, що свідчить про його виконання, або офіційні листи замовників, що засвідчують укладання та виконання договорів, чим не дотримано вимоги пункту 5 розділу III Інструкції ТД. Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція ФОП Царюк О.В. не відповідала кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, та підлягала відхиленню на підставі пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації чинному законодавству, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця порушень не встановлено.
Період усунення порушень: 25.09.2020 08:45 - 10.10.2020 00:00
Дата публікації висновку: 25.09.2020 08:45

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: УПРАВЛІННЮ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ Лист про виконання рішення Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - ТД), затверджену рішенням тендерного комітету Комунальної установи «Веселівський психоневрологічний інтернат» Запорізької обласної ради (далі – Замовник), що оформлено протоколом від 06.08.2020 № 2020/75-б; тендерну пропозицію учасника-переможця ФОП Царюк О.В.; протокол тендерного комітету Замовника щодо визначення ФОП Царюк О.В. переможцем від 26.08.2020 № 2020/81-б, укладений договір від 15.09.2020 № 52/30-т. Оголошення про проведення зазначених відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, чим не дотримано вимоги пункту 8 частини 2 статті 21 Закону. За результатами моніторингу встановлено невідповідність тендерної документації Замовника вимогам Закону, зокрема: - пунктом 1 розділу ІІ «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» ТД (далі – розділ ІІ Порядку ТД) передбачено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менше як на сім днів, чим не дотримано вимоги частини 2 статті 24 Закону. Крім того, пунктом 2.2 розділу ІІ Порядку ТД передбачено, що Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7 Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації, та положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації, тоді як зазначені вимоги Законом не передбачено; - Замовником у пункті 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону; - пунктом 1 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» ТД (далі – розділ VI ТД) визначено підстави стосовно відміни Замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися, які не відповідають підставам, визначеним статтею 32 Закону; - пунктом 2 розділу VI ТД передбачено умови щодо строків укладання договору, які не відповідають умовам частини 6 статті 33 Закону; - у пункті 4 розділу VI ТД зазначено, що істотні умови зазначаються відповідно до вимог статей 36 і 37 Закону та викладено в проекті Договору про закупівлю, що не відповідає вимогам статей 41 та 43 Закону. Отже, дослідженням тендерної документації Замовника встановлено її порушення вимог пункту 11 частини 2 статті 22, частини 2 статті 24, статті 32, частини 6 статті 33, статей 41 та 43 Закону. Дослідженням тендерної пропозиції учасника-переможця – ФОП Царюк О.В. встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації Замовника. Так, дослідженням зазначеної процедури встановлено, що відповідно до пункту 5 розділу III Інструкції ТД Замовником установлено необхідність надання документів для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям згідно зі статтею 16 Закону, зокрема наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору із наданням довідки у довільній формі з копіями усіх договорів (із додатками), які вказані у довідці, та копії не менше 1 накладної (акту приймання-передачі) до кожного наданого договору, що свідчить про його виконання, або офіційні листи замовників, що засвідчують укладання та виконання договорів (п. 2.1, 2.2 Таблиця 1 Додатку 2 до ТД). Також учасник має надати оригінали або копії відгуків, виданих суб’єктами господарювання, з якими було укладено договори, та/або інші документи, що підтверджують виконання аналогічних договорів (п. 3.3 Таблиця 1 Додатку 2 до ТД). На виконання вказаної вище вимоги ТД учасником-переможцем торгів ФОП Царюк О.В. в складі тендерної пропозиції не надано копії не менше 1 накладної (акту приймання-передачі) до кожного вказаного у довідці договору, що свідчить про його виконання, або офіційні листи замовників, що засвідчують укладання та виконання договорів, чим не дотримано вимоги пункту 5 розділу III Інструкції ТД. Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція ФОП Царюк О.В. не відповідала кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, та підлягала відхиленню на підставі пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації чинному законодавству, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця порушень не встановлено. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, а саме: вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Тендерним комітетом КУ «Веселівський психоневрологічний інтернат» ЗОР для усунення порушення було розірвано укладений договір від 15.09.2020 № 52/30-т., в односторонньому порядку, за яким складено додаткову угоду № 01 , що є невід’ємним додатком до договору від 15.09.2020 № 52/30-т. На ваші листи запити № 04-08-31-14/3952 від 30.09.2020р., та № 04-08-31-14/3953 від 30.09.2020р., згідно до частини дев’ятої статті 8 Закону, уразі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації електронній системі закупівель, службова ( посадова) особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усуненні замовником згідно висновку.
Дата публікації звіту: 01.10.2020 10:51