-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
"Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1". (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)
Завершена
358 661 216.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 793 306.08 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 793 306.08 UAH
Номер:
1c3aec5b6a96459ca0ebf8c178743975
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-05-21-000062
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.05.2021 00:00
Період моніторингу:
21.05.2021 15:18 - 12.06.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.05.2021 № 147
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-08-06-005404-a 06.08.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій
ТОВ «Хозхімсервіс» та ТОВ «Будівельне управління механізації», установлено порушення вимог абзаців другого та п’ятого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання надання відповідей на вимоги щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Спеціальний Будівельний Сервіс» та ПрАТ «Метробуд», своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи усунення виявлених порушень в установленому законом порядку шляхом зупинення зобов’язань за Договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 червня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: надання відповідей на вимоги щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Спеціальний Будівельний Сервіс» (далі - ТОВ «Спеціальний Будівельний Сервіс»), приватного акціонерного товариства «Метробуд» (далі - ПрАТ «Метробуд»), товариства з обмеженою відповідальністю «Хозхімсервіс» (далі – ТОВ «Хозхімсервіс») та товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельне управління механізації» (далі –
ТОВ «Будівельне управління механізації»), протокол про прийняття рішення щодо наміру укласти договір від 29.10.2020 б. н., повідомлення про намір укласти договір від 29.10.2020, договір про закупівлю робіт від 12.11.2020
№ 12/11-20Б (далі – Договір), додаткова угода до Договору від 23.11.2020 №1/20.
Відповідно до пункту першого статті 17 Закону замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) зокрема, у разі якщо суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів.
Поряд з цим, абзацом другим пункту 1 частини першої статті 31 Закону визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель зокрема, у разі наявності підстав, встановлених частиною першою статті 17 цього Закону.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що згідно з рішенням адміністративної колегії Відділення АМК №55/15-р/к «Про порушення законодавства про захист економічної конкуренції та накладення штрафу» визнано вчинення ТОВ «Хозхімсервіс» у справі №55/20-2019 порушень законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини другої статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів), та накладення штрафу
Проте, на порушення вимог пункту першого статті 17 та абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону приватним акціонерним товариством «Київспецтранс» (далі - ПрАТ «Київспецтранс», Замовник) не відхилено тендерну пропозицію «Хозхімсервіс» та як наслідок неправомірно допущено до аукціону.
Відповідно до вимог пункту 2 розділу 3 тендерної документації, затвердженої протоколом засідання тендерного комітету
ПрАТ «Київспецтранс» від 14.09.2020 року (далі - Тендерна документація), тендерна пропозиція учасника обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної гарантії (банківська гарантія) для оформлення банківської гарантії в ній повинні бути зазначені наступні реквізити Замовника: Приватне акціонерне товариство «Київспецтранс», код ЄДРПОУ 02772037, рахунок UA423204780000026009212004938, в АБ «УКРГАЗБАНК» м. Київ.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що тендерні пропозиції учасників ТОВ «Хозхімсервіс» та ТОВ «Будівельне управління механізації» містять банківські гарантії в яких не зазначено код ЄДРПОУ 02772037 Замовника, чим недотримано вимоги пункту 2 розділу 3 тендерної документації, в частині надання забезпечення тендерної пропозиції яка не відповідає умовам, визначеним замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції.
Проте, на порушення вимог абзацу п’ятого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерні пропозиції ТОВ «Хозхімсервіс» та
ТОВ «Будівельне управління механізації» та як наслідок неправомірно допущені до аукціону.
З огляду на зазначене на порушення вимог абзаців другого та п’ятого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерні пропозиції ТОВ «Хозхімсервіс» та ТОВ «Будівельне управління механізації», допустив до аукціону за результатом якого переможцем визнав
ТОВ «Хозхімсервіс» з яким уклав Договір.
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 32 Закону замовник відміняє тендер, якщо до оцінки допущено менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, а в разі застосування конкурентного діалогу, другого етапу торгів із обмеженою участю або здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
15.06.2021 18:10 - 02.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
15.06.2021 18:10
Оскарження висновку в суді
Опис:
30.06.2021 ПрАТ "Київспецтранс" подало позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1". (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт») до Окружного адміністративного суду міста Києва.
Дата публікації:
01.07.2021 09:07
Дата відкриття провадження:
08.07.2021 00:00
Номер відкриття провадження:
640/18793/21
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аргументовані заперечення до висновку
Приватне акціонерне товариство «Київспецтранс» 15.06.2021 року через електронну систему закупівель отримало висновок про результати моніторингу закупівлі «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1". (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт») (інформація про моніторинг UA-M-2021-05-21-000062 щодо закупівлі UA-2020-08-06-005404-a).
Приватне акціонерне товариство «Київспецтранс» ознайомилося з висновком про результати моніторингу від 15 червня 2021 року та надає аргументовані заперечення щодо вищевказаного висновку.
1. Дотримання ПрАТ «Київспецтранс» п. 1) ст. 17, абзацу другого п.1) ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо тендерної пропозиції ТОВ «Хозхімсервіс»
У Висновку про результати моніторингу стверджується, що «Відповідно до пункту першого статті 17 Закону замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) зокрема, у разі якщо суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів. Поряд з цим, абзацом другим пункту 1 частини першої статті 31 Закону визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель зокрема, у разі наявності підстав, встановлених частиною першою статті 17 цього Закону. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що згідно з рішенням адміністративної колегії Відділення АМК №55/15-р/к «Про порушення законодавства про захист економічної конкуренції та накладення штрафу» визнано вчинення ТОВ «Хозхімсервіс» у справі №55/20-2019 порушень законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини другої статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів), та накладення штрафу Проте, на порушення вимог пункту першого статті 17 та абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону приватним акціонерним товариством «Київспецтранс» (далі - ПрАТ «Київспецтранс», Замовник) не відхилено тендерну пропозицію «Хозхімсервіс» та як наслідок неправомірно допущено до аукціону».
Відповідно до п.4) ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів.
Відповідно до пп.1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону.
Відповідно до п.4, ч.2 ст.6 Закону України "Про захист економічної конкуренції" антиконкурентними узгодженими діями, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів.
Відповідно до п.1 ст.50 Закону України "Про захист економічної конкуренції" порушеннями законодавства про захист економічної конкуренції є антиконкурентні узгоджені дії.
Відповідно до ч.1 ст.52 Закону України "Про захист економічної конкуренції" органи Антимонопольного комітету України накладають штрафи на об’єднання, суб’єктів господарювання: юридичних осіб; фізичних осіб; групу суб’єктів господарювання - юридичних та/або фізичних осіб, що відповідно до статті 1 цього Закону визнається суб’єктом господарювання, у випадках, передбачених частиною четвертою цієї статті.
Відповідно до ч.3 ст.60 Закону України "Про захист економічної конкуренції" прийняття господарським судом до розгляду заяви про визнання недійсним рішення органу Антимонопольного комітету України не зупиняє його виконання, крім випадків, передбачених частиною четвертою цієї статті.
Відповідно до ч.3 ст.48 Закону України "Про захист економічної конкуренції" за результатами розгляду справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції органи Антимонопольного комітету України приймають рішення, в тому числі про: визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції; припинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції; зобов’язання органу влади, органу місцевого самоврядування, органу адміністративно-господарського управління та контролю скасувати або змінити прийняте ним рішення чи розірвати угоди, визнані антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю; визнання суб’єкта господарювання таким, що займає монопольне (домінуюче) становище на ринку; примусовий поділ суб’єкта господарювання, що займає монопольне (домінуюче) становище на ринку; накладення штрафу; блокування цінних паперів; усунення наслідків порушень законодавства про захист економічної конкуренції, зокрема усунення чи пом’якшення негативного впливу узгоджених дій, концентрації суб’єктів господарювання на конкуренцію; закриття провадження у справі.
Відповідно до ч.4 ст.60 Закону України "Про захист економічної конкуренції" порушення господарським судом провадження у справі про визнання недійсним рішення органу Антимонопольного комітету України, прийнятого: згідно з частиною першою статті 48 цього Закону, частиною першою статті 30 Закону України "Про захист від недобросовісної конкуренції"; за результатами перевірки відповідно до частини п’ятої статті 57 цього Закону; за результатами перегляду відповідно до частини третьої статті 58 цього Закону, а також перегляд за заявою сторони відповідного рішення (постанови) господарського суду зупиняє виконання зазначеного рішення органу Антимонопольного комітету України на час розгляду цієї справи чи перегляду відповідного рішення (постанови) господарського суду, якщо органом Антимонопольного комітету України відповідно до частини третьої статті 48 цього Закону чи господарським судом не визначено інше.
Відповідно до ч.5 ст.60 Закону України "Про захист економічної конкуренції"незалежно від положень частини четвертої цієї статті, у разі наявності достатніх підстав, господарський суд може зупинити дію рішення органу Антимонопольного комітету України.
Відповідно до Інформації щодо рішення №55/15-р/к від 04.05.2020 року постановлено, серед іншого, накласти штраф на ТОВ «Хозхімсервіс» у розмірі 68000 (шістдесят вісім тисяч) грн.; штраф підлягає сплаті у двомісячний строк з дня одержання рішення про накладення штрафу; рішення може бути оскаржене до господарського суду у двомісячний строк з дня одержання рішення.
Відповідно до Інформації щодо ухвали №905/932/20 від 21.05.2020 року Господарським судом Донецької області відкрито провадження у справі №905/932/20 за позовною заявою ТОВ «Хозхімсервіс» до Донецького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України про скасування рішення адміністративної колегії Донецького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України №55/15-Р/К від 04.05.2020р. у справі №55/20-2019.
З дати відкриття провадження у справі №905/932/20 21.05.2020р. і до дати набрання законної сили рішенням суду першої інстанції (у разі його оскарження постановою апеляційної чи касаційної інстанції) виконання рішення адміністративної колегії Донецького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України №55/15-Р/К від 04.05.2020р. у справі №55/20-2019, як і нарахування пені на суму накладеного рішенням штрафу, зупинено.
Крім того, відповідно до Інформації щодо рішення №910/10407/20 від 19.10.2020 року Господарський суд міста Києва, серед іншого, вирішив зобов`язати Антимонопольний комітет України виключити зі зведених відомостей рішень органів Антимонопольного комітету України інформацію, внесену на підставі рішення адміністративної колегії Донецького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 04.05.2020 №55/15-р/к «Про порушення законодавства про захист економічної конкуренції та накладення штрафу» у справі №55/20-2019, про визнання вчинення ТОВ «Хозхімсервіс» порушень законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини другої статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів), та накладення штрафу, які оприлюднені на офіційному веб-порталі Антимонопольного комітету України.
ТОВ «Хозхімсервіс» на дату допущення його до аукціону відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій від 21.10.2020 року не був суб’єктом господарювання (учасником), який протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів.
У ПрАТ «Київспецтранс» були відсутні законні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Хозхімсервіс».
На підставі викладеного, при допущенні до аукціону ТОВ «Хозхімсервіс» Замовником дотримано вимоги п. 1) ст. 17, абзацу другого п.1) ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Дотримання ПрАТ «Київспецтранс» абзацу п’ятого п.1) ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо тендерних пропозицій ТОВ «Хозхімсервіс» та ТОВ «Будівельне управління механізації»
У Висновку про результати моніторингу стверджується, що «За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що тендерні пропозиції учасників ТОВ «Хозхімсервіс» та ТОВ «Будівельне управління механізації» містять банківські гарантії в яких не зазначено код ЄДРПОУ 02772037 Замовника, чим недотримано вимоги пункту 2 розділу 3 тендерної документації, в частині надання забезпечення тендерної пропозиції яка не відповідає умовам, визначеним замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. Проте, на порушення вимог абзацу п’ятого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерні пропозиції ТОВ «Хозхімсервіс» та ТОВ «Будівельне управління механізації» та як наслідок неправомірно допущені до аукціону».
Відповідно до п’ятого п.1) ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції.
П.2 розділу 3 Тендерної документації містив інформацію про реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії:Приватне акціонерне товариство «Київспецтранс»; код ЄДРПОУ 02772037; рахунок UA423204780000026009212004938 в АБ «УКРГАЗБАНК» м. Київ.
До тендерних пропозицій ТОВ «Хозхімсервіс» та ТОВ «Будівельне управління механізації» додані забезпечення тендерної пропозиції у виді гарантії.
Гарантія №20838-1 від 22.09.2020 року, Гарантія №20844-1 від 17.09.2020 року містять код ЄДРПОУ 02772037 відповідно до вимог п.2 розділу 3 Тендерної документації.
У ПрАТ «Київспецтранс» були відсутні підстави для відхилення тендерних пропозицій ТОВ «Хозхімсервіс» та ТОВ «Будівельне управління механізації».
На підставі викладеного, щодо тендерних пропозицій ТОВ «Хозхімсервіс» та ТОВ «Будівельне управління механізації» Замовником дотримано вимоги абзацу п’ятого п.1) ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту:
22.06.2021 14:39
Номер:
5eb7a8390ca049148b047fbc45e69021
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-10-26-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.10.2020 00:00
Період моніторингу:
26.10.2020 15:46 - 17.11.2020 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.10.2020 № 298
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 23.10.2020 № 298
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2020-08-06-005404-a 06.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 жовтня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель приватного акціонерного товариства «Київспецтранс» на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету Замовника від 14.09.2020.
Період усунення порушень:
30.10.2020 13:19 - 05.11.2020 00:00
Дата публікації висновку:
30.10.2020 13:19