• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

паливні гранули (пелети) з деревини

Завершена

625 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 200.00 UAH
Номер: 8c5674e879c443b7b542b4ca2b389c01
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-11-10-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.11.2020 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 10.11.2020 11:50 - 02.12.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 10.11.2020 Одеса № 392 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 09.11.2020. Начальник Олег МУРАТОВ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 10.11.2020 № 392 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 2. UA-2020-08-06-002641-c 06.08.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-76, molodoi2003@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозиції встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках визначених Законом, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 листопада 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках визначених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи спільної власності територіальних громад Роздільнянського району «Роздільнянський районний центр забезпечення та обслуговування закладів і установ освіти» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 06.08.2020 № 152, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ «ОБЛПАЛИВО» (далі – ТОВ «ТПК «ОБЛПАЛИВО»), протокол засідання тендерного комітету від 02.10.2020 № 173 щодо визначення переможцем процедури відкритих торгів ТОВ «ТПК «ОБЛПАЛИВО» та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем ТОВ «ТПК «ОБЛПАЛИВО» від 02.10.2020, укладений договір про закупівлю від 16.11.2020 № 3. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТПК «ОБЛПАЛИВО», якого визначено переможцем процедури закупівлі та з яким укладено договір про закупівлю від 16.11.2020 № 3, у той час, коли учасник ТОВ «ТПК «ОБЛПАЛИВО» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. У ході проведення моніторингу 12.11.2020 Замовнику через електронну систему закупівель надіслано запит про надання пояснень щодо виявлених невідповідностей тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТПК «ОБЛПАЛИВО» умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, на що Замовником 17.11.2020 надано відповідь, яка не обґрунтовує рішення Замовника та не спростовує виявлених порушень. Таким чином, з урахуванням отриманої від Замовника відповіді встановлено наступне. Відповідно до пункту 6 Додатку 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики, опис предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції документів, що підтверджують якість товару, а саме: висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, який пропонується учасником до постачання, дійсний на момент подання пропозиції та постачання продукції із вказанням виробника, якого пропонується до постачання. При цьому, учасником ТОВ «ТПК «ОБЛПАЛИВО» у складі тендерної пропозиції не надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, який пропонується учасником до постачання, дійсний на момент подання пропозиції та постачання продукції із вказанням виробника, якого пропонується до постачання, що не відповідає вимогам пункту 6 Додатку 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики, опис предмета закупівлі» до тендерної документації, та, відповідно, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ТПК «ОБЛПАЛИВО» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Слід зазначити, що учасником ТОВ «ТПК «ОБЛПАЛИВО» у складі тендерної пропозиції надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 04.11.2015 № 05.03.02-07/49513, згідно з яким об’єктом експертизи є «Проект технічних умов ТУ У 16.1-2556101338-001:2015 «Біопаливо тверде. Гранули (пелети) паливні з деревини.»; сфера застосування та реалізації об’єкта експертизи – нормативна документація на виробництво біопалива твердого: гранул (пелет) паливних з деревини; розробник нормативної документації та заявник експертизи – Фізична особа-підприємець Вареник Віталій Володимирович. Крім того, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТПК «ОБЛПАЛИВО» надано зазначені технічні умови ТУ У 16.1-2556101338-001:2015 «Біопаливо тверде. Гранули (пелети) паливні з деревини.», які і містять відмітку про погодження саме відповідно до висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 04.11.2015 № 05.03.02-07/49513. Як зазначає Замовник у своїх поясненнях від 17.11.2020 Технічні умови - це нормативний документ виробника, що встановлює технічні вимоги, яким повинна відповідати продукція та визначає процедури, за допомогою яких може бути встановлено, чи дотримані такі вимоги. Отже, зазначений висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 04.11.2015 № 05.03.02-07/49513 виданий не на товар, який пропонується учасником до постачання, а також не містить відомості про виробника товару, а виданий саме на проект нормативного документу, згідно з яким у подальшому і може виготовлятись Біопаливо тверде. Гранули (пелети) паливні з деревини будь-яким суб’єктом господарювання, який буде використовувати технічні умови ТУ У 16.1-2556101338-001:2015 як нормативний документ, що встановлює технічні вимоги, яким повинна відповідати продукція та визначає процедури, за допомогою яких може бути встановлено, чи дотримані такі вимоги. Таким чином, на порушення вимог абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТПК «ОБЛПАЛИВО» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та укладено з ним договір про закупівлю від 16.11.2020 № 3.
Період усунення порушень: 18.11.2020 11:37 - 03.12.2020 00:00
Дата публікації висновку: 18.11.2020 11:37

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовник усунув виявлене під час проведення моніторингу порушення шляхом розірвання договору про закупівлю
Дата публікації звіту: 19.11.2020 15:08

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: -
Дата публікації: 19.11.2020 15:22

Запити/Пояснення