-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Шкільні меблі (Сучасні меблі для навчальних кабінетів початкових класів Нової української школи)
Торги відмінено
295 193.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 475.96 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 475.96 UAH
Номер:
498b579ceb7248f48fa9c7380bdbd755
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-09-02-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.09.2020 00:00
Період моніторингу:
02.09.2020 11:09 - 24.09.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.09.2020 № 176
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
UA-2020-08-06-002178-a, Мелітопольська загальноосвітна школа І-ІІІ ступенів № 24 Мелітопольської міської ради Запорізької області, ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника переможця торгів встановлено порушення пункту 2 частини 1 статті 31 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, а саме вжити заходів передбачених частиною 11 статті 29 та частиною 1 статті 31 Закону, в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерної пропозиції переможця торгів.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі-ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи Мелітопольської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 24 Мелітопольської міської ради Запорізької області (далі – Замовник) (протокол від 06.08.2020 №39), тендерна пропозиція учасника переможця ФОП Черних А.В.
Моніторингом встановлено, що тендерна пропозиція ФОП Черних А.В. не відповідає кваліфікаційним вимогам, зокрема:
- в порушення вимог пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовником у довідці про виконання аналогічних договорі не надано інформації за одним договором щодо адреси та контактного телефону замовника;
- не надані листи-відгуки від Замовників про належне виконання Учасником (постачальником/продавцем) договірних зобов’язань;
- не надана одна копія аналогічного договору, який був зазначений у довідці про виконання аналогічних договорів;
- не надані скановані документи, які підтверджують право власності (користування) майном або скановані договори (або інші документи), які підтверджують залучення інших виробників та виконавців.
Отже, тендерна пропозиція учасника торгів ФОП Черних А.В. не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ ТД Замовника.
Враховуючи зазначене вище, тендерна пропозиція ФОП Черних А.В. не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону та підлягає відхиленню на підставі пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі та відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, порушень не установлено.
Період усунення порушень:
04.09.2020 13:38 - 19.09.2020 00:00
Дата публікації висновку:
04.09.2020 13:38
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Згідно з п. 2 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
У зв`язку з вищенаведеним, вирішено:
Відмінити тендерну процедуру закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 39160000-1 Шкільні меблі (Сучасні меблі для навчальних кабінетів початкових класів Нової української школи) - ідентифікатор закупівлі UA-P-2020-08-06-001845-a.
Дата публікації звіту:
07.09.2020 14:04