-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Торги відмінено
830 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 150.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 150.00 UAH
Номер:
6498aacf7bcf44d097c00a51cf52f97c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-08-10-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.09.2020 00:00
Період моніторингу:
02.09.2020 15:47 - 24.09.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.09.2020 № 61
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 02.09.2020 № 61
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
UA-2020-08-05-005267-c, 05.08.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» та порушення пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, що затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 та зареєстрований у Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за № 610/34893.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані; відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»; розгляд та оцінка тендерних пропозицій - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З метою усунення виявлених в ході моніторингу закупівлі порушень, протоколом засідання тендерного комітету замовника від 09.09.2020 № 208 прийнято рішення про відміну процедури закупівлі та розміщено в електронній системі інформацію про відміну.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані; відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»; оприлюднення інформації про закупівлю; розгляд та оцінка тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів; тендерна документація, яка затверджена протокольним рішенням тендерного комітету Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Золотоніської міської ради від 05.08.2020 № 172; тендерна пропозиція ПП «ГРІН ТАУН»; протокол від 28.08.2020 № 193; повідомлення про намір укласти договір від 29.08.2020; протокол від 04.09.2020 № 203; протокол від 09.09.2020 № 208; пояснення, отримані 04.09.2020 від Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Золотоніської міської ради через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Під час моніторингу установлено що, оголошення про проведення відкритих торгів не містить накладеного електронного цифрового підпису/кваліфікаційного цифрового підпису, чим порушено вимоги пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, що затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 та зареєстрований у Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за № 610/34893.
Ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо яких спрацював автоматичний індикатор ризику RISK-1-3-1 – підтверджено.
Також установлено, що оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, чим порушено вимоги пункту 8 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі».
Період усунення порушень:
18.09.2020 11:23 - 03.10.2020 00:00
Дата публікації висновку:
18.09.2020 11:23
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою усунення виявлених в ході моніторингу закупівлі порушень, протоколом засідання тендерного комітету замовника від 09.09.2020 № 208 прийнято рішення про відміну процедури закупівлі та розміщено в електронній системі інформацію про відміну.
Дата публікації звіту:
18.09.2020 12:51
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Замовником прийнято рішення про відміну процедури закупівлі
Дата публікації:
18.09.2020 14:31
Запити/Пояснення
Номер:
8453e7ce4c1b4736a318676fd3a9b8a7
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
03.09.2020 16:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.09.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021: 2015: 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-08-05-005267-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
- чому оголошення не містить накладеного електронного цифрового підпису/кваліфікованого цифрового підпису?
- чому оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції (п. 8 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі»)?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень, щодо прийнятих та/або вчинених дій чи бездіяльності.
Номер:
90a5a5e528c54c4d8f07b14f6aa8d46e
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
04.09.2020 18:19
Опис:
Інформація про мову міститься у п. 7 Розділу «Загальні положення» Тендерної документації по закупівлі, що затверджена протоколом тендерного комітету № 172 від 05.08.2020 р. У зв'язку з відсутністю накладеного на оголошення про закупівлю електронного підпису відповідальної особи закупівля відмінена (Протокол тендерного комітету № 203 від 04.09.2020р.)