• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць

Торги відмінено

830 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 150.00 UAH
Номер: 6498aacf7bcf44d097c00a51cf52f97c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-08-10-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.09.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 02.09.2020 15:47 - 24.09.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 02.09.2020 № 61 Черкаси Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 02.09.2020 № 61 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі UA-2020-08-05-005267-c, 05.08.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Адреса: Ukraine, Черкаська, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Черкаська обл.), +38 (0 63) 864-43-88, mni05@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» та порушення пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, що затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 та зареєстрований у Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за № 610/34893. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані; відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»; розгляд та оцінка тендерних пропозицій - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З метою усунення виявлених в ході моніторингу закупівлі порушень, протоколом засідання тендерного комітету замовника від 09.09.2020 № 208 прийнято рішення про відміну процедури закупівлі та розміщено в електронній системі інформацію про відміну.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані; відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»; оприлюднення інформації про закупівлю; розгляд та оцінка тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів; тендерна документація, яка затверджена протокольним рішенням тендерного комітету Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Золотоніської міської ради від 05.08.2020 № 172; тендерна пропозиція ПП «ГРІН ТАУН»; протокол від 28.08.2020 № 193; повідомлення про намір укласти договір від 29.08.2020; протокол від 04.09.2020 № 203; протокол від 09.09.2020 № 208; пояснення, отримані 04.09.2020 від Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Золотоніської міської ради через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель. Під час моніторингу установлено що, оголошення про проведення відкритих торгів не містить накладеного електронного цифрового підпису/кваліфікаційного цифрового підпису, чим порушено вимоги пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, що затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 та зареєстрований у Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за № 610/34893. Ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо яких спрацював автоматичний індикатор ризику RISK-1-3-1 – підтверджено. Також установлено, що оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, чим порушено вимоги пункту 8 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі».
Період усунення порушень: 18.09.2020 11:23 - 03.10.2020 00:00
Дата публікації висновку: 18.09.2020 11:23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою усунення виявлених в ході моніторингу закупівлі порушень, протоколом засідання тендерного комітету замовника від 09.09.2020 № 208 прийнято рішення про відміну процедури закупівлі та розміщено в електронній системі інформацію про відміну.
Дата публікації звіту: 18.09.2020 12:51

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Замовником прийнято рішення про відміну процедури закупівлі
Дата публікації: 18.09.2020 14:31

Запити/Пояснення